Ik kan me nog herinneren dat een aantal jaar geleden Jahanbaksh op de laatste speeldag (dus 300%) een hattrick maakte. Die scoorde toen in zijn eentje iets van 1.000 punten, tegenover bijna niets voor anderen, en daardoor stond onze subleague op de laatste dag ineens volledig op zijn kop. Daar was niet iedereen blij mee 😅 Maar op zich vind ik het wel leuk om ergens in het seizoen zo'n mogelijkheid te hebben om alles-of-niets te spelen met een verrassende cap. Mocht je op de laatste speeldag een gat van 500 punten moeten overbruggen, is dat gewoon mogelijk. Dat houdt het spel wel spannend tot de laatste dag.
Je krijgt dan wel wat competitie vervalsing. Ik las dat het bij Volendam maar liefst vijf spelers betreft. Eigenlijk heeft de KNVB zelf ook zitten slapen, lijkt me ook wel hun taak hier op toe te zien.
Vooral zuur voor degenen die hem in zijn team hebben, zoals ik (maar nog meer voor de NEC supporters). Op leeftijd, maar nog altijd een geweldige speler. Had bij grotere clubs kunnen spelen, niet alles er uit gehaald wat dat betreft (misschien financieel wel btw)
Met het vizier op komend weekend voelt psv het meest safe, of parrott om te cappen. PSV wil laten zien dat ze de terechte kampioen zijn na Telstar uit, kunnen ook kampioen worden, dus ik verwacht een ruime zege. Verder blij dat Chery er gewoon is, de Heerenveen jongens thuis tegen Heracles dus gas erop. Nog 6 rondes knallen, hopen dat Pepi nog gaat leveren dan wordt het een mooi einde.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.