Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 621 ... 627 628
M Vado

Shoretire ook einde seizoen... 

Thijs1986
mirkodek
Ik schuif de band om de arm van Pepi al verwacht ik meer van Saibari. Maar ik moet wat risicootjes n...

Ik denk dat veerman wel speelt. Ik neem de gok ook. Die zal die mogelijke kampioenswedstrijd niet willen missen. 

Pipi112

Angsthaas Bosz neemt geen risico's met lichte blessure's dat weten we inmiddels toch wel.

Jo de Haan
Pipi112
Angsthaas Bosz neemt geen risico's met lichte blessure's dat weten we inmiddels toch wel.

Kan van Persie nog wat van leren😝

Ecko

Toch zet ik Til in de basis, want veel degelijke alternatieven heb ik niet: Branderhorst, Sierhuis, Mauro, Veerman, Zagaritis, Santos en Mito vullen de tribune en de bank. 
Nog steeds royaal op een gouden koers. Hup Guus, help me aan die beker!  

Puzzelaar11

Ik heb Saibari al even als captain staan, maar de twijfel slaat toe. PSV wil toch liever thuis kampioen worden lijkt me. Heb een voorgevoel dat ze niet alles gaan geven tegen Telstar.

mirkodek
Pipi112

Ja dus waarschijnlijk speelt Veerman niet, Sierhuis wel en krijgt Pepi ook rust ofzo.

NOAD1912
Ecko
Toch zet ik Til in de basis, want veel degelijke alternatieven heb ik niet: Branderhorst, Sierhuis,...

Ik krijg door jouw reactie bijna spijt dat ik Til gebankt heb 😂heel benieuwd hoe dit uit gaat pakken.

Ecko
NOAD1912
Ik krijg door jouw reactie bijna spijt dat ik Til gebankt heb 😂heel benieuwd hoe dit uit gaat pakke...

Als blijkt dat ie zondag in de basis start, kan ik 'm ook nog captain maken. Dan heb je helemaal spijt 😉

Peli

354 punten voor m'n 3 Spartanen. Dat werd wel weer eens tijd ook.

Spartaan
Peli
354 punten voor m'n 3 Spartanen. Dat werd wel weer eens tijd ook.

Eens ja. Maar zijn weer lekkere puntjes ditmaal. 

bdebouwer

4 spartanen, waarvan 3 in de basis leveren een mooie 389 punten op.

Mito had nooit in de basis gestaan als iedereen gewoon fit was. Zit het even mee.

bdebouwer

Durven jullie morgen Pepi als cap aan na het nieuws of toch "veiliger" op Saibari?

Corky18
bdebouwer
Durven jullie morgen Pepi als cap aan na het nieuws of toch "veiliger" op Saibari?

Zeker. Nu de transfer naar Fulham is afgeketst zal hij zich weer graag in de kijker willen spelen dus ik verwacht een getergde Pepi.

Hay
bdebouwer
4 spartanen, waarvan 3 in de basis leveren een mooie 389 punten op. Mito had nooit in de basis gesta...

Lijikt me een voorbarige conclusie. Na zijn blessure heeft Mito 16 wedstrijden onafgebroken in de basis gestaan, waarvan de in de laatste 10 wedstrijden zelfs 5 keer de volle 90 minuten.

Pipi112

Wat een onzin inderdaad. 

Joris5a

Denk dat hij doelt op zijn eigen basis elftal...

bdebouwer

Ik doel inderdaad op mijn eigen basiself😅

Veel blessures met onder andere Veerman, Mauro Junior, Ihattaren, Sierhuis en Braude en Greiml geschorst.

Laatst gewijzigd
Hay
bdebouwer
Ik doel inderdaad op mijn eigen basiself😅   Veel blessures met onder andere Veerman, Mauro Junior,...

Sorry, verkeerd begrepen dan. Maar nu klinkt het (erg) logisch.

mirkodek

Ik kan inmiddels wel concluderen dat de wissel Til + Kostons voor Duijvestijn + Pepi niet de juiste is gebleken. Til is inmiddels weer terug en in de tussentijd heeft Pepi 1x voor me gescoord (net zoveel als Kostons).

Ecko

Maar wie weet maakt Pepi er nog een stuk of tien. Dat hoop ik niet, ik kon mijn wisselzin beheersen en heb 'm dus niet. 
Snap niet dat ik na de winterstop voor Kostons ging ipv trouw te blijven aan Linsen die ik al anderhalf jaar in mijn team had.

Captain Saibari: drie keer -8 😭 Wat een drama.  

Ben Van Heck
mirkodek
Ik kan inmiddels wel concluderen dat de wissel Til + Kostons voor Duijvestijn + Pepi niet de juiste...

Dit begint bij mij ook een hele pijnlijke te worden. Ik ga gewoon vol op Pepi de komende weken en dan zie ik op het einde wel wat het me heeft opgeleverd. 

BartB
Ecko
Maar wie weet maakt Pepi er nog een stuk of tien. Dat hoop ik niet, ik kon mijn wisselzin beheersen...

Hier hetzelfde inderdaad met mijn captain. Enige troost... zo ongeveer 40% van alle spelers had Saibari als Captain.
Ik had letterlijk elke van de 10 andere basisspelers captain kunnen maken en dan had me dat meer opgeleverd 😂

Ondanks m'n waardeloze captain keuze toch weer 0,2% gestegen. Sta weer stevig op een Gouden beker met ook nog eens 500 bonuspunten in het vooruitzicht. Til en Mauro speelde weer dus verwacht ook niet nog een Gouden Wissel nodig te gaan hebben. Alleen Sierhuis in mijn team is nog geblesseerd. 

bdebouwer
BartB
Hier hetzelfde inderdaad met mijn captain. Enige troost... zo ongeveer 40% van alle spelers had Saib...

Sierhuis heeft ook weer gespeeld, dus die is volgens mij ook weer terug. 

klaas drr

Zou mooi zijn al mijn geblesseerden weer terug, sta nog net op brons.  Gelukkig Kostons gecapt want het PSV debacle werd hier al voorspeld!. 

1 2 ... 621 ... 627 628

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.