Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 24 ... 93 94
CooperFish

Hoe wordt er gedacht over de toekomstige pareltjes van komend jaar: F.vermeersch, moscon, mohoric, cosnefroy, higuita

Ajvenema

Thanks Bas! Dat wordt dan dus toch mogelijk schrappen als die laatste voorbereidingskoers tegenvalt... 10 dagen uit de running is niet niks

WilliamS23

'@Kevinraar 6 Nederlanders, waaronder van Poppel en Dumoulin? Bijzondere keuze, hoor.

KV

Bedankt Bas! Uiteraard had ik Feltet moeten checken voor onze Deense vriend ;-)

Baskeee

Aardige kopzorgen door al die ziektes 😅 was er redelijk uit maar nu weer lekker stoeien hoor haha.

Odin

Nou absoluut! Hier ook, ik had politt er in staan maar dit brengt mij toch wel weer aan het twijfelen. Maar wel weer heerlijk om lekker te puzzelen!

Ric

To Flip or not to Flip

Bonorrie

'@Milaan-San Barto, bij deze

https://www.bora-hansgrohe.com/en/news/argonnews202202algarve02/argonnews202202algarve02/634598735

Laatst gewijzigd
-Wielerfan

Verwachten jullie wat van Eekhoff?
Hij krijgt meer ruimte door het vertrek van Benoot naar JumboVisma.
Hij streeft zelf naar een aantal top10 plekken.

Laatst gewijzigd
Wicked Wout

In de nieuwst insta-post van Milano-torino wordt verwezen naar het beklimmen van de Superga. Weliswaar zonder directe verwijzing naar de route van dit jaar, maar zouden ze hem noemen als hij dit jaar uberhaupt niet in de route zit?

Waarbij beklimmen natuurlijk nog wel iets anders is dan bovenop finishen...

-Wielerfan

Asgreen heel lang niet gewild.. Maar nu ga ik mn captains invullen en staat hij in alle 5 de ritten als kopman.

Laatst gewijzigd
Gladiool

Al dat gedoe met ziektes, vormpeilen, routes en startlijsten is voor mij de reden dat ik niet voor donderdag ook maar één man in mijn ploeg klik. Ik ga wel lekker de laatste 2 dagen puzzelen met alle beschikbare info, in plaats van mijn ploeg 8x te reviseren op plekken waar ik het niet wil.

mas22

Ik heb het volgende gevonden over MT:

2022 Milano-Torino ... The route of the 101st edition is basically flat except for the crossing of Monferrato where a series of short climbs will be faced.

EDIT, toch gevonden:

The route of the 101st edition is basically flat except for the crossing of Monferrato where a series of short climbs will be faced. After departing from Mesero it crosses Magenta before continuing along the Po Valley on wide and straight roads. In addition to the usual city obstacles such as roundabouts, traffic islands and raised sections, there are four level crossings, all concentrated in the first 60km. After crossing the Po near Valenza, the route takes in the undulations of Monferrato, before crossing Asti.

The final 70km are practically flat to the finish in Stupinigi.

The route’s last 5km are mostly flat or slightly uphill on medium width city roads including a series of roundabouts. The last corner is 400m from the finish.

Laatst gewijzigd
Gladiool

De 101e editie is - wederom - die van 2020.

Pom titcock

Ik ben ook zeer benieuwd naar jullie mening over Garcia Cortina, toch leuk voor die millie?

Rad

EDIT: We blijven dus nog in het ongewisse

Laatst gewijzigd
mas22

'@Gladiool:

dat wilde ik inderdaad net ook gaan plaatsen.

Op de site waar ik het vandaan heb stond dit wel als route voor 2022, maar dat klopt dan idd niet.
Althans, het zou in kunnen kloppen, maar we weten het niet :)

CRL

'@Ralph123 Senechal heeft vorig jaar in 8 koersen 242 punten op eigen kracht gehaald en 150 teampunten. Dit jaar rijdt hij 9 koersen: alles wat Asgreen rijdt, KBK, GW en DDV met Jakobsen, en MSR met Alaphilippe. En aangezien ik verwacht dat hij ook wel 's zelf een klassieker wil winnen, vind ik 'm superinteressant. Het enige is misschien dat je Asgreen wat makkelijker captain maakt.

KV

Vind ik juist niet. Senechal is meestal nog constanter in zijn uitslagen dan Asgreen (vorig jaar maar 2x in de punten maar dan wel 2x gewonnen)

Maar sowieso wel feit dat QS’er van de wolfpack kapitein maken wat risicovol is.

Milaan-San Barto

Thanks @bonorrie
Denk dat ik Politt mooi laat staan zolang hij het openingsweekend gwn rijdt.
Jammer dat een paar mooie 1,5 mil mannen nou weer wat hebben (Politt, Bettiol, Moscon)

jenzrscl

Is er wat met moscon ook?

GoldenWallie

Moscon > bronchitis

Jasperdewaal11

Schelling net hersteld van Covid, gaat wel lekker zo....

Matsoe

Momenteel vindt ik de verdeling het lastigst, heb nu 10 - 6 - 3 - 1. Maar twijfel er wel aan, of ik niet teveel kasseimannen heb, alhoewel mohoric daar ook tussen zit die altijd goed rijdt in de heuvels

Matsoe

Klassiekerspel vind ik wel het leukst aangezien het het meest puzzelen is

1 2 ... 24 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.