Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 25 ... 93 94
Capra

Ik heb 10-4-5-1, maar sommige renners kan je bij meerdere categorien rekenen.
Colbrelli staat als sprinter, maar die kan ook alles.
Lutsenko staat als kasseienman, maar is ook een heuvelrenner.
Kristoff kan ook sprinten
Pidcock kan ook heuvels op.
Je moet het gewoon per koers bekijken, al is dat nog vrij lastig zolang we niks weten over het parcours van MT en de startlijst van EF

arjenzvob

Wellens zegt tegenover Het Nieuwsblad dat hij echt goed is en geeft zichzelf 3 of 4 sterren voor de Omloop.... Hoe krijgt die gozer het toch voor elkaar om me te laten twijfelen haha! Je weet dat het niks wordt maar ja.... Lotto is in the winning mood! En van wie in de Omloop weet je nou écht dat hij in vorm is. Van Wellens weet je het. En hij rijdt heuvels....

Lutsenko is ook zo'n koekenbakker.... 1 miljoen potverdikkeme.... Rijdt veel. Is een klasbak. Maar ja.... zo vaak teleurgesteld.

Capra

En de toppers zeggen allemaal dat ze pas willen pieken met de Ronde of PR
WvA, Lampaert etc.
Vaak wint ook niet een echte toprenner de Omloop, zoals Ballerini.
Lastig hoor

Pom titcock

Poeltje zijn pijn is wel over -> zie strava

Pim96

Koersen over asfalt is wel even anders dan koersen op kasseien voor de rug.

rbc1912

Lutsenko ja. Die heb ik er ook elk jaar in staan. Maar in het Klassiekerspel bakt-ie er dan helemaal niets van

Ric

Even een Tiesj vraagstuk.
Rijdt Waalse pijl en LBL met Roglic. Zou daar uit die 2 klassiekers al ca. 40 punten aan teampunten moeten kunnen pakken.
Rijdt omloop, E3, Gent, RVV en AGR met van Aert zou daar ook veel teampunten pakken normaliter. Ook hier genoeg klassiekers waar hij zelf nog minimaal 10e tot 20e kan worden. Zijn toch potentieel behoorlijk wat punten.
Maar ja daar moet je wel een andere grote vis voor slachtofferen. De moeite of ver-romantiseer ik zijn puntenpotentie nu?

Wicked Wout

'@brabander, de afgelopen twee jaar inderdaad weinig punten, maar ook weinig deelnames. Als je kijkt naar de voorlopige startlijst moet dat dit jaar toch beter kunnen. Als hij net als 3 jaar geleden 1x 4e en 1x 7e wordt is ie zn miljoen al waard

rbc1912

De afgelopen 2 jaar zou hij vantevoren ook gewoon veel starten hoor. Nu is-ie ook wel gunstig geprijsd, dus een grote kans dat ik er weer in tuin haha

Capra

'@Ric

Benoot zal zeker de nodige punten pakken, maar een Teunissen rijdt 6x met Van Aert en is maar 2 miljien ipv 3.
Ligt eraan hoeveel geld je voor hem over hebt.

Ric

'@capra
Maar Tiesj ook nog 2x met Roglic hè. En ik zie Tiesj ook in LBL zelf nog een goed resultaat rijden.

Matsoe

Wel grappig dat bij Aranburu staat dat ie vorig jaar 8 koersen heeft gereden terwijl als ik ze tel het er toch 7 zijn

daandej

Wat te denken van kung

KV

Jongens: Wellens en Lutsenko zijn toch ELK maar dan ook ELK jaar top pre-omloop maar geven dan NOOIT thuis. Ik zie niet in waarom dat dit jaar anders zou zijn. Maar hoop het echt voor Tim, sympathieke kerel.

Capra

'@Ric

Het blijft wikken en wegen. Heb mijn team nu al veel te vaak door elkaar gegooid, de TippEx is bijna op :-)
Hoop dat er voor zaterdag nog wat extra informatie komt hier of daar....

BigMig

Heeft iemand enig idee wat we ongeveer van Ballerini mogen verwachten? Zijn programma is nog nergens te vinden, maar normaal gesproken mag je hem toch in de klassiekerkern van QS verwachten? Of zouden ze andere plannen met hem hebben?

Bonorrie

De startlijsten veranderen met de dag.
Blijft dus goed opletten en op t laatste moment controleren of je nog de juiste keuze hebt gemaakt.

Jasperdewaal11

Tja heb je als je Covid oploopt tegenwoordig dus ik zou Ballerini lekker overslaan.

De Tourminator

Even kijken wat Valverde donderdag en vrijdag doet …. Dat bepaalt of hij mee gaat!

CooperFish

Moet er twee kiezen: F. Vermeersch, Mohoric, Moscon of Pollit?

RooieGek

F. Vermeersch en Mohoric

CooperFish

Zat ik zelf ook aan te denken, Moscon en Pollit zijn te riskant met de fitheid.

Misschien nog een vraagje, een heuvelrijder voor 750k heb nu higuita want las dat schelling corona heeft en wie weet wat dat met hem doen. Maar is higuita iemand die voor de overwinningen gaat als die zich tevens ook richt op de grote rondes? Higuita of een andere heuvelrijder?

heidiho

Na veel er in en er uit klikken heb ik mijn team bijna compleet. Enige twijfel is nu nog kiezen tussen Lampaert of Trentin.. ik kom er echt niet uit. Beide veel punten potentieel. Wie v/d twee zouden jullie kiezen?

Stijn Lemmens

Simon Clarke is ook goed in vorm en kan een heuvel over.

Die gaat zich willen bewijzen was bijna renner af

Capra

Dan zou ik nog eerder Vlasov nemen. Zelfde ploeg, maar meer kopman.
Alleen 2 wedstrijdjes minder.

1 2 ... 25 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.