Ik heb 10-4-5-1, maar sommige renners kan je bij meerdere categorien rekenen.
Colbrelli staat als sprinter, maar die kan ook alles.
Lutsenko staat als kasseienman, maar is ook een heuvelrenner.
Kristoff kan ook sprinten
Pidcock kan ook heuvels op.
Je moet het gewoon per koers bekijken, al is dat nog vrij lastig zolang we niks weten over het parcours van MT en de startlijst van EF
Wellens zegt tegenover Het Nieuwsblad dat hij echt goed is en geeft zichzelf 3 of 4 sterren voor de Omloop.... Hoe krijgt die gozer het toch voor elkaar om me te laten twijfelen haha! Je weet dat het niks wordt maar ja.... Lotto is in the winning mood! En van wie in de Omloop weet je nou écht dat hij in vorm is. Van Wellens weet je het. En hij rijdt heuvels....
Lutsenko is ook zo'n koekenbakker.... 1 miljoen potverdikkeme.... Rijdt veel. Is een klasbak. Maar ja.... zo vaak teleurgesteld.
Even een Tiesj vraagstuk.
Rijdt Waalse pijl en LBL met Roglic. Zou daar uit die 2 klassiekers al ca. 40 punten aan teampunten moeten kunnen pakken.
Rijdt omloop, E3, Gent, RVV en AGR met van Aert zou daar ook veel teampunten pakken normaliter. Ook hier genoeg klassiekers waar hij zelf nog minimaal 10e tot 20e kan worden. Zijn toch potentieel behoorlijk wat punten.
Maar ja daar moet je wel een andere grote vis voor slachtofferen. De moeite of ver-romantiseer ik zijn puntenpotentie nu?
Zat ik zelf ook aan te denken, Moscon en Pollit zijn te riskant met de fitheid.
Misschien nog een vraagje, een heuvelrijder voor 750k heb nu higuita want las dat schelling corona heeft en wie weet wat dat met hem doen. Maar is higuita iemand die voor de overwinningen gaat als die zich tevens ook richt op de grote rondes? Higuita of een andere heuvelrijder?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.