Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 26 ... 93 94
Stijn Lemmens

Pagina omdraaien

Milaan-San Barto

'@Cooper Ik ga voor mohoric en politt denk, even niet naar zijn gezondheid kijkende lijk politt mij een iets zekerdere keuze, heeft al iets meer bewezen. Ben benieuwd of vermeersch kan bevestigen.

Bij Bora trouwens paar leuke heuvelopties voor 750k, Higuita lijkt altijd interessant maar resultaat valt vaak tegen, ben ook erg benieuwd naar Vlasov, en ze hebben ook nog Konrad, die altijd wel paar keer rond de 10e plek binnenkomt. En natuurlijk Schelling nog. Voorlopig konrad hier

Milaan-San Barto

'@timo heidi
Zou voor trentin gaan, behalve als je nog geen kasseiklepper van quickstep hebt

arjenzvob

Jullie vergeten bij Bora Schachmann? Kopman in de heuvels lijkt me.

Uit het eerder genoemde rijtje zou ik sowieso Mohoric nemen.

Trentin of Lampaert: iets zegt me dat Lampaert lekker gaat scoren, na een minder jaar. Trentin natuurlijk ook een klasbak! Redelijk om het even dus.

Laatst gewijzigd
Ccc3

Laporte (8 ritten), Baarle (6 ritten) en kostprijs alletwee 2.5M. Éentje moet eruit om plaats te maken voor sprinter. Wie van deze 2 moet eruit?

Btw --> jakobsen beste keuze voor 3M??

GlennTour

Trentin is wel de enige kopman bik UAE tenzij Covi zijn vorm blijft doortrekken.

Lampaert zal ook wel veel punten scoren maar zit je altijd met 3-4 kopmannen in de ploeg.

GoldenWallie

Hebben jullie het ook lastig om een goede selectie voor de Brabantse Pijl te maken?

BrackenRidgeCycling

Née wel voor Mt and EF, BP is toch genoeg over bekend

TJV94

Die afwegingen omtrent Corona; je kunt het ook omdraaien.
Renners die het nu hebben of onlangs hebben gehad zullen het (waarschijnlijk...) dit voorjaar niet meer krijgen.

Zelf zit ik wat te stoeien met de Quick Step en Jumbo mannen. Wil deze teams toch sterk vertegenwoordigen (3 á 4 man) maar zijn wel erg duur.
Daarnaast ben ik geneigd om er altijd meer heuvelrenners in te klikken dan sprinters, terwijl dit toch redelijk gelijkwaardig moet zijn. Leukste spel van Scorito!

WilliamS23

Lees hier veel vragen over Florian Vermeersch. Die zou er 10 rijden en ik had hem om die reden ook mee. Aanstaande zaterdag zal ie alvast niet van start gaan, geen idee waarom overigens. Nu dus weer voor Mohoric en Moscon gekozen in de 1,5M categorie.

danusz1986

'@Golden

Ik heb Evenepoel, Pidcock en Trentin daar als capitons. Ik zit even te denken kan je beter een Turgis nemen en 3 kasseien mannen minder (Moscon en Bettiol en Teunissen) als je al Van Aert, Pidcock, Senechal, Trentin en Colbrelli heb die je meestal captain maakt. Dan is 3 miljoen wel veel voor als hij niet zo vaak captain wordt. En zonder Turgis heb ik 8 kasseien mannen maar die laatste 3 maak ik nooit captain. En met Turgis heb ik er maar 5, maar wel altijd de captains die ik nodig heb. Kan je beter voor breedte gaan of voor 5 goede toppers daar komt het eigenlijk op neer. Hele tijd geen Senechal gehad en die toch maar erin gefietst vandaar.

RvhC74

Mijn vraag is waarom zijn drie/vier renners voor Jumbo en/of Quickstep zo’n musthave. Ze zijn toch veel te duur. Nu maar 1 Jumbo en 2 Quickstep.

Daarnaast is mijn team veel breder inzetbaar met qua risico spreiding veel meer kans op teampunten lijkt mij.

Heb ook twee topsprinters plus iets mindere plus meerdere multifunctionele renners .

Ik kijk ook naar hoe vaak iemand rijdt tov prijs en kwaliteiten

Stijn Lemmens

Wat te denken van Kwiat? Gaat die nog is ouderwets kunnen vlammen of is hij verleden tijd?

daan_zeelen_811806

Iemand die nog weinig genoemd is; Michael Matthews. Deze alleskunner gaat uiteraard geen wedstrijd winnen, maar rijdt wel veel top 20 klasseringen, kijkend naar zijn puntenaantal in 2021 is hij een zéér interessante optie!

RVH

Ik volg het wielrennen nu steeds meer op de voet, maar ben in beginsel voornamelijk een grote ronde Scorito speler. Daar gaat het altijd wel redelijk met veelal boven de 90% en enkele uitschieters naar boven nog zelfs. Sinds vorig jaar ook het Klassiekerspel erbij gespeeld en op een magere 58% geëindigd. Dit jaar moet het dus beter en ben vooral benieuwd of er mensen zijn die nog een Pidcockje zien, want die had ik vorig jaar niet. Ik vraag trouwens voor nu nog niet om een naam, maar zou het leuk vinden als jullie deze na de deadline wel zeggen als mensen hun team posten. Heel veel plezier mannen, ik durf MVDP dit jaar niet aan. Maar dat deed ik ook in de afgelopen tour en iedereen weet hoe dat is geëindigd...

RTankink

Probleem is de Matthews volgens scorito en PCS vooralsnog maar 4 koersen rijdt. Dan is ie voor 2,5 miljoen weer bijzonder prijzig. Ik zou voor dat geld liever Kristoff meenemen en voor Matthews een alternatief zoeken.

Laatst gewijzigd
CooperFish

'@william F. Vermeersch staat ook zondag niet op het programma

Ric

Godver. Vermeersch net in mijn team
Geklikt.

WilliamS23

'@Cooper Dan zal ie voor veel mensen veel minder interessant gaan worden. Zo zie je maar weer dat we tot zaterdag goed de startlijsten in de gaten moeten houden.

Ragnar Lolbroek

Ik ben ondertussen helemaal knetter gepuzzeld. Vooral MT en ES blijven een probleem door de heel erg beperkte startlijsten. Maar dat zal bij iedereen wel het geval zijn. Hieronder mijn (voorlopig) team. Roep maar raak :p

Wout Van Aert
Thomas Pidcock
Matteo Trentin
Sonny Colbrelli
Yves Lampaert
Alexander Kristoff
Mike Teunissen
Nils Politt
Alexey Lutsenko
Tadej Pogacar
Alejandro Valverde
Max Schachmann
Benoit Cosnefroy
Alessandro Covi
Fabio Jakobsen
Tim Merlier
Jordi Meeus
Magnus cort
Amaury Capiot
Arnaud De Lie
250k

WilliamS23

'@Ragnar

Prima team. 10 daarvan zitten ook in mijn team. Slechts eentje heb ik nooit overwogen, en dat is Cort. Totaal niet op de radar geweest bij mij, omdat ik in hem echt een ronderenner zie en geen Klassiekerrenner, wat ook te zien is in zijn resultaten. Slechts 5 races reed hij de afgelopen twee jaren.

AKA34

Maar als je Cort capt voor Eschborn - je zal uiteindelijk al blij mogen zijn als je er 3 aan de start hebt - en die wordt daar pakweg 6de, moet die in mijn ogen nog maar 1 andere top 20-notering behalen om zijn geld waard geweest te zijn.

Ragnar Lolbroek

'@William: Cort staat daar puur voor de ES. Hij haalt zijn resultaten idd doorgaans als rittenkaper in GT'S en niet zozeer in de klassiekers. Wat ik gek vind want ergens zie ik hem als een WVA-light.
-kan een helling over.
-heeft een sprint.
- kan tijdrijden.
Cort lijkt wel niet graag over kasseien te rijden. Maar die liggen er volgens mij niet in de ES.:p

Stijn Lemmens

Philipsen, ackermann, laporte, teunissen, pollit

Rijden waarschijnlijk ook Frankfurt, heb je toch meer aan lijkt me

Jurrienz

.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 26 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.