Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 27 ... 93 94
Stijn Lemmens

Matthew rijdt ook altijd goed in frankfurt

Stijn Lemmens

Matthews rijdt ook altijd goed in frankfurt

Jurrienz

Ik ga dit jaar vermoedelijk een grote gok aan door niets van Quick Step mee te nemen behalve Fabio. Puur doordat er te veel kopmannen zijn in het team en je deze dure jongens dus lastig kopman kan maken. Je weet niet wie ze uitspelen..
Mensen die ditzelfde overwegen?

ivo001

'@Ragnar, 5 dagen te vroeg!

Stijn Lemmens

'@jurrienz

Ja

Neem jumbo in de plaats

Laatst gewijzigd
RooieGek

'@Ragnar De Lie is 500, waarom geen Schelling, Stewart of Geniets

Stijn Lemmens

Ik denk ook de lie, meer punten gaat halen

Met ewan enz

Stijn Lemmens

U heeft gelijk neem renners in vorm

Jurrienz

Ulissi ook nog een weinig gehoorde mooie pick voor 750K.

Ric

Wie durft Fuglsang aan? Nu hij zich weer op de klassiekers richt?

Masterw

Senechal of lampie is mijn grootste vraag stuk. Rest staat wel.

RooieGek

'@Masterw bij mij ook 😂😂

dvansteenis

'@Ric ik ga tot het laatste moment switchen tussen Valverde en Fuglsang. Dezelfde koersen, dezelfde prijs, dezelfde hoofdbrekens. Kop of munt waarschijnlijk.

Wielertje12

'@Ric Weet niet hoe het daar zit met kopmanschap met Woods

Platje

Flipje is in ieder geval de kopman voor de klassiekers volgens sporza

https://sporza.be/nl/2022/02/21/dit-zijn-de-volgende-tijdrit-doelen-van-remco-evenepoel-mooi-als-hij-het-pogacar-lastig-kan-maken~1645450680954/

Laatst gewijzigd
encanto

Dag allen,

Al jaren fervent bezoeker van dit forum. Heeft me vaak aan het denken gezet en geholpen in de scoritopool met vrienden. Dus dank.

Eindelijk eens een account aangemaakt om wat meer te delen en suggesties te geven.

Moet zeggen dat ik weinig over Gianni Vermeersch hoor. Zet hem er eigenlijk steeds in (ga er vanuit dat Poel helaas wienig gaat rijden en dus niet in mijn team), maar twijfel om voor meer een sprinter als philipsen te gaan (er is nog ruimte voor deze upgrade) maar over zijn programma is bijna niets bekend. Wat denken jullie?

ZK

'@Wielertje12 de bejaardenclub zet ze beide met rollator en al bij de voet van de laatste klim af, dan is het ieder voor zich

ZK

Welkom Roel! Pas na Parijs Nice en TA maakt ploeg programma's bekend. Echter heeft philipsen al gezegd vrijwel alle grote kassei klassiekers te (willen) gaan rijden

encanto

'@ZK: dank je wel...stelt me gerust...ga hem er toch wel infietsen denk ik....

-Wielerfan

Eekhoff of Johannessen.
Wat denken jullie?

Ragnar Lolbroek

'@ Rooie gek: Ik heb nog 250k over. Het is nog mogelijk dat De Lie of Capiot inderdaad een 750k-er wordt.

Guido Benzo

Sprinters lijken me echt moeilijk. Overal paren in de ploeg.

Laatst gewijzigd
De Tourminator

'@Ragnar
250K aan Scorito munten overhouden is Not Done, dus opmaken tot de laatste cent ....

Flash de Ciclismo

'@Ragnar: Ik overweeg Cort ook, om dezelfde redenen als jou. Daarnaast heeft hij aangegeven zich meer te gaan focusen op de eendagskoersen.

Bron: https://www.wielerflits.nl/nieuws/magnus-cort-focust-zich-op-eendagskoersen-milaan-san-remo-eerste-afspraak/

Laatst gewijzigd
De Haai van Milheze

Kristoff is bij een hoop koersen verdwenen. Was tot dusver wel een zekerheidje voor mij. Iemand meer info?

1 2 ... 27 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.