Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 46 ... 93 94
KV

Anders zou ik wel tekenen voor 13 man in de top 10 van de Ronde!

TheBest

Hahahaha dit is precies de situatie waar ik in zit. Flipje+2x 750k en 2x 500k (waar best leuke opties tussen zitten) of woods/valverde + cosnefroy + politt + 2x 1 miljoen bijvoorbeeld hayter en garcia cortina... Flipje 4x als 1ste of 2de kopman (achter pogacar) kan echt een hele berg punten opleveren. Woods als 2de of 3de kopman zal echter ook de nodige puntjes opleveren en de andere bovengenoemde namen zullen ook her en der wel enkele punten sprokkelen. Ik neig toch naar woods+cosnefroy en de rest ipv flipje met die 750 en 500k parels... Echter kan dit morgen om 11:14 nog weer veranderen 😅

The Wolfpack QSCT

Team is bijna af, alleen er mist nog iets. Iemand nog tips of een kritische blik?

WvA
Pidcock
Senechal
Turgis
Mohoric
Moscon
Lutsenko
Campenaerts

Pogacar
Valverde
Schachmann
Aranburu
Higuita
Covi

Colbrelli
Philipsen
Jakobsen
Merlier
Cort Nielsen
De Lie

mensFaber

Ff gekeken naar die 3M sprinters. Jakobsen neem ik mee. Als ik kijk naar de programma’s van Ewan en Philipsen, de andere 2 3M sprinters die ik zou overwegen, dan rijden die net zoveel koersen als Flip. Enige verschil is dat die 2 sprinters in mss 1 koers absolute kopman is.

Ik denk dan ook dat ik met Flip en Pogi meer punten ga halen dan welke combi je ook maakt met de 3M sprinters

Maar het is idd leuk dat er zoveel verschillende tactieken zijn. Maakt het alleen maar leuk.
Al zijn je behoorlijk balen als jou tactiek niet de juiste blijkt.

fringale

...en plots viel alles op zijn plooi, tenminste tot morgen 17u dan toch.

De Kamikaas

Lijkt mij een heel degelijk team @Wolfpack. Altijd handig om even te checken of je overal 3 echt sterke kopmannen kunt plaatsen.

Jeroen Vanroose

Ik heb nog 1 grote twijfel:

Philipsen (of Ewan) met Mozzato

Of

Senechal met

Voor alle duidelijkheid, dit gaat over een sporza ploeg maar hier zitten de kenners. :)
Dus geen M-T of Frankfurt.

Echter wel de kleinere koersen als Nokere, Brugge, Bredene en Scheldeprijs waar er weinig over gekend is.
Heb momenteel Jakobsen, Meeuws, De Lie & Swift als mogelijke sprinters maar ik vrees dat dit wat weinig is.

Guido Benzo

Laatste 2 dilemma's en ik ben er uit. Vermeersch, moscon, demare of Kung. De laatste is een tank waarmee je overal terecht kan. Moscon kan verrassen en met Vermeersch weet je nooit. Momenteel staat Vermeersch, normaal laat ik me niet verleiden door een uitschieter als in Roubaix want het was ook in het najaar, maar reed toch ook top 20 in E3. Sprinters heb ik wel te weinig maar demare vertrouw ik niet meer.

Voor de mannen van 1 miljoen twijfel ik tussen Lutsenko of Hayter. Lutsenko rijdt meer en heeft potentieel, maar komt er niet altijd uit. Hayter kan ontploffen maar kan ook platte kaas zijn.

En enig idee wat er is met Jake Stewart? Was samen met demare en kung de mannen voor de ploeg, maar start niet dit weekend.

En nog een extra tip blijf ganna, ik krijg hem er niet bij maar ik zie hem echt ver geraken in Parijs Roubaix. + Wilt ook schitteren in Milaan San Remo. A la cancellara wrg knallen... Of gewoon strak tempo op de pogio...

Ajvenema

Iemand die iets weet over de dynamiek tussen oeroe en valverde voor de ardennen?

Benzardi

De winterslaap van De Duracelli's is weer voorbij en de batterij is weer opgeladen ,daarom zal de ploegleider morgen zijn team bekent maken.
Klein tipje van de sluier Poga, van Aert en Pitcock zijn erbij.

Gladiool

Ik zit met een heel andere keuze. Ben op zich tevreden over mijn captains, maar ik zit te schuiven met een kwart van mijn budget over 3 renners :').

Momenteel Turgis-Benoot-Colbrelli onder het mom van veel rijden is veel punten. Maar Flipje zit onder m'n huid. Hem pakken betekent Benoot weg en dat Colbrelli moet schuiven voor Pedersen, of Turgis moet schuiven voor Politt. Ik zit alle kanten uit te rekenen, maar ik kom steeds op ongeveet hetzelfde uit qua resultaat haha...

zitvlees

Merlier volgens PCS niet meer aan de start van Brugge de Panne, wat nu.....

GoldenWallie

'@zitvlees waarom kom je nou met slecht nieuws? 😂 waar moet die 1.5m nu weer heen.

RTankink

Ben heel erg geneigd om zomaar een gokje te wagen met Max Kanter. Sprinters voor SP en EF zijn lastig. Zijn programma op PCS en scorito is leeg, maar hij is prima aan het seizoen begonnen, reed vorig jaar de SP ook en is een Duitser dus wellicht is EF aantrekkelijk. Dit is logica van niks misschien, maar voor 500k ...

Koekebakker

'@zitvlees: inderdaad. BDP verwijderd bij Merlier en Nokere en Bredene-Koksijde daarvoor in de plaats.. Zou Philipsen BDP (en MT?) erbij krijgen?

De Tourminator

Het openingsweekend is duidelijk, maar de rest ..... Pfffff..... Nu Merlier inderdaad weer niet meer in BDP ...

encanto

Dank voor merlier update...meteen eruit en dan maar vol voor Philipsen...Nu Ewan niet naar MT kan en in bijna alle koersen waar hij rijdt een ander iemand op 1 kan plaatsen gok ik toch dat Philipsen nog wat wedstrijden erbij krijgt en dan een betere pick is.

Rest me nog maar 1 keuze: Colbrelli of Trentin.... Ergens geloof ik niet in de "sprinter" colbrelli, maar wel natuurlijk in de afmaker/puncher sinds vorig jaar. Trentin is een persoonlijke favoriet, maar die gaat normaliter nooit winnen. Echter rijdt wel altijd voor een ereplaats (ook in de vlakke sprints, waar ik Colbrelli sneller zie afhaken).. Ik maak ze namelijk allebei niet vaak kopman (althans als ik nu de keuze moet maken).

Wie heeft een gouden tip voor me tussen die twee?

GoldenWallie

Zou Gaviria nog Brugge de Panne rijden?

Koekebakker

'@Spinoza: Kan Ewan niet naar MT?

JesperRenrad

Om te huilen dit gegok…
@RTankink, ik snap je gokje ‘Kanter’. Ik zit aan een Cees Bol en Ackerman te denken nu oa Merlier ineens een vraagteken is. Rijden nog geen deuk in een pakje boter maar, zie ze wel de echte sprinters-klassiekers rijden…. Of toch maar Philipsen en de Lie.

Laat het maar beginnen hoor.

Stijn Lemmens

Nog een laatste twijfelgeval Moscon of Mohoric

Stijn Lemmens

Ik weet dat Moscon een zekere achterstand heeft maar kan hem wel gebruiken voor Roubaix

encanto

'@koekebakker: Lotto staat niet als team op de startlijst. Vandaar deze aanname.;)

@ Stijn: mocht het lukken allebei...Mohoric heeft zich natuurlijk veel meer bewezen (vooral in Luik) dus dat is een veiligere optie van de twee.

Koekebakker

'@Spinoza: aha, als die teamlijst inderdaad compleet is, is 3m voor Ewan aan de hoge kant.

nasibal

Gouden tip voor MT: Cimolai

1 2 ... 46 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.