Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 47 ... 93 94
encanto

'@koekebakker, Ik ga daar maar vanuit...anders probeert Lotto gewoon dit spel te frustreren....

KV

Djeezes. Paar goeie sprints van Jappe en Timpie wordt meteen gedegradeerd naar de B-koersjes. Daar gaat mijn budgetbesparing. Lijkt nu niet meer echt interessant nu, zeker als Jappe ook op SP lijst staat.

RTankink

'@JesperRenrad Ackerman zit ik ook mee. Gezien zijn verleden lijkt het logisch dat hij zowel SP als EF rijdt en dat maakt hem natuurlijk super aantrekkelijk. Maar 2,5 mil voor een sprinter die er dit seizoen tot nu toe vaker niet dan wel bij zit voelt absoluut niet lekker. Al kan er nog een hoop gebeuren in 2 maanden natuurlijk.

KV

Nasibal is back!!!
Ik hoopte dat le coq MT nog erbij zou pakken maar Cimo is idd wel aannemelijk… of Consonni. Heb je hem PB gestuurd misschien? :-)

Laatst gewijzigd
danusz1986

'@Arjen

PB's reageren lukt mij niet. Heel irritant. Is er geen andere oplossing?

La Primavera

Welkom nasi! Doet Venturini nog mee? ;)

nasibal

Venturini, die komt er wel.

JdeWal

Sagan of Turgis?

Dion

Hier ook uitgekomen op een team zonder Pidcock en best tevreden mee:

WVA
Senechal
Trentin
Turgis
Kristoff
G. Vermeersch
Moscon

Pogacar
Valverde
Woods
Mohoric
Konrad

Jakobsen
Philipsen
Colbrelli
Cort
Meeus
Capiot

Covi
Garcia Cortina

Nog 750k over, dacht zelf aan Ide. Iemand nog een goede aanvullig die ik over het hoofd zie?

Arie Bos

Wie zou een goede vervanger zijn van Merlier als je geen budget meer over hebt?
Bol? Hayter? Cort?
(Meeus + García Cortina heb ik al)

Dion

'@Arie

Zou voor Cort gaan. Moet zeggen dat ik forum maar met half oog heb meegelezen maar gezien hij erop staat voor MSR en Strade denk ik dat hij MT zal rijden. Ook ga ik ervanuit dat hij EF rijdt. Laat dat nou net de 2 koersen zijn die lastig zijn in te vullen

De Kamikaas

Iemand wat info over Carapaz? Kan zijn programma nergens vinden. Lijkt me interessant voor de heuvel klassiekers

Laatst gewijzigd
Jeroen Vanroose

Martin Laas staat erop voor kleinere koersen.
Zou die daar kans hebben op top 10, of is het zelfs daar hopeloos en zou Sheffield betere keuze zijn?

AKA34

Rijdt Hayter top 20 in de ardense klassiekers denken jullie?

RTankink

Na hem vanmiddag nog verdedigd te hebben met pijn in het hart Flipje er toch maar uitgeknikkerd. Een aantal goedkopere opties op de heuvels die ook zeker geen koekebakkers zijn geeft elders in het team toch echt veel meer ruimte.

@De Kamikaas Geen idee wat Carapaz rijdt maar denk dat Ineos voldoende alternatieven heeft voor de heuvels en dat Carapaz zich daarom gewoon gaat richten op de giro.

Aardappel

Hayter is echt een lastige. Wil hem, maar heb geen plek. En wat gaat hij inderdaad klaarspelen. Maar gezien zijn vorm (ook al in 2021). Die gozert kan alles.

ZK

'@nasibal welkom terug kerel! Batterijen weer opgeladen voor nieuw wielerseizoen?

Symen De boer

Wie als vervanger voor Merlier
Coquard of Cort ?

Eventuele andere opties ook welkom graag hulp

La Primavera

Het is verdacht stil rond Team Zadelpen. Heb ze ook nog nergens op de startlijsten zien staan. Iemand ze al tegengekomen op een terrasje?

Aberastuuurrriii

'@symen de boer

Ik vind het allebei slechte vervangers voor Merlier. Want alle koersen waar Tim punten zou pakken gaan Coq en Snor helemaal niet rijden of geen topresultaat rijden. Ik kijk persoonlijk gerichter naar de koersen

Aberastuuurrriii

Toch maar weer Mozzato en Higuita ingewisseld voor Cort en Cipiot. Op de gok dat Cort MT ook rijdt.

Bovendien kunnen we het toch niet laten om nog even binnen 12 uur voor de deadline te wisselen? Die traditie houden we in stand

JdeWal

Je hoeft toch nog niet voor alle koersen de kopmannen in te vullen? Dat kan elke keer vlak voor een klassieker?

boucky

Graag jullie mening. Ben toch niet 100% tevreden.
Iemand tips?

Van Aert
Pidcock
Senechal
Turgis
Politt
Lutsenko
Colbrelli

Pogacar
Valverde
Woods
Mohoric
Cosnefroy

Jakobsen
Philipsen
Meeus
Hayter

Campenaerts
Dewulf
De Lie

De Kamikaas

Omslaan

ZK

'@La Primavera Denk dat Team Zadelpen in hetzelfde praatgroepje zat als Nasibal en we hem ieder moment weer kunnen verwachten!

1 2 ... 47 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.