Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 57 ... 93 94
rbc1912

Dat kan wel gewoon natuurlijk. En als je mazzel hebt pakt dat goed uit. Zelf ook lang Ackermann in mijn team gehad. Precies dus voor de reden die jij opnoemt. Maar dat zijn inderdaad de moeilijke keuzes. Je kan spekkoper zijn, maar ook ongenadig op je bek gaan

arjenzvob

Ligt het aan mij of zijn die startlijsten echt laat bekend? Nu nog steeds verre van compleet wat betreft Strade bijvoorbeeld, dat is toch vrij bizar? Voor Scorito maakt het me niet zo uit, want ik weet wel wie ik als kopmannen bombardeer, maar ik speel bijvoorbeeld ook op Zweeler en die kunnen het spel nog niet live brengen omdat de startlijst niet bekend is.

RTankink

'@PieterZagan misschien verwoordde ik vaardigheid niet helemaal goed. Wat ik bedoelde te zeggen is dat in de kleinere koersen doorgaans de minder aansprekende namen rijden. Om in die koersen dan ook veel punten te halen, vereist een beetje kennis van renners die op een iets lager niveau goed presteren. Iedere halve wielervolger kan een goed team bouwen voor de Ronde van Vlaanderen, dat is bij EF minder evident. Misschien had ik beter kunnen zeggen dat de kenners zo iets meer boven komen drijven (waarmee ik mezelf absoluut niet als kenner weg wil zetten).

Dat de startlijsten niet bekend zijn is inderdaad een nadeel voor de kleinere koersen met name. Maar in principe kan er ook aan de startlijsten van de grotere koersen die op het einde van het spel zitten nog genoeg veranderen natuurlijk.

En daarnaast zou je ook nog wat discussie krijgen of welke koers dan welke factor moet krijgen. Dat de monumenten de hoogste factor krijgen oké, maar dan? Het niveau dat aan de koers is toegekend staat lang niet altijd symbool voor een sterk of zwak deelnemersveld, bijvoorbeeld.

daan_zeelen_811806

Snap de frustratie met betrekking tot het laat bekendmaken van de startende rijders. Maar is het niet zo in vele andere sporten ook zo dat een opstelling soms pas enkele uren van te voren bekend wordt gemaakt. Waarom zou in het wielrennen voor een eendagskoers de opstelling al 5 dagen van te voren bekend moeten worden gemaakt?

Wicked Wout

Geen Bettiol in een groot deel van het voorjaar lees ik net op IDL. Heb hem zelf niet, maar toch jammer dat corona ook dit jaar weer zo van invloed is.

Timoh95

Zaterdag Strade! Verwacht weer een mooie race..!

Ik denk dat Covi erg hoog gaat eindigen (op basis van Trofeo gisteren en etappe 11 giro 2021.

Wie verwachten jullie hoog (naast Pidcock/Flip/Poga) ? Kan Mohoric dit?

Bagagedrager

Zie nu dat Aranburu niet mee doet aan Strade Bianche, toch jammer...

arjenzvob

'@Bauke Ik ben niet gefrustreerd, ik vraag me alleen af of dit altijd zo was. Ik kan het me namelijk niet zo extreem als nu herinneren. Heeft wellicht toch ook met Corono te maken? Het is toch vreemd dat over 2 dagen Strade begint en de startlijst verre van compleet is? Voor alle duidelijkheid, ik vind het niet frustrerend dat we M-T en E-F nog niet wisten, part of the game.

Bettiol: echt balen voor hem ja. Was zo lekker bezig! En ik had hem heel lang op mijn shortlist staan.

Dat Aranburu niet start in Strade vind ik jammer! Alle ballen op Valverde....

Pils Nolitt

Nondeju geen oeroeboeroe.. Waarom rijdt hij hem niet weet iemand dat? Daar gaat m'n 3e kopman. Zou Mohoric een vervanger kunnen zijn of is de Strade niet voor hem weggelegd?

Fiepke

3e kopman bij mij Cosnefroy of Mohoric. Geen Bettiol, maar grote kans dat er door corona in ieder team wel een renner wegvalt. Zuur, maar niet op te anticiperen.

ronvisser

Oef. Bij mij vallen Oeroeboeroe en Cortina Garcia ineens af voor Strade. Kopmannen niet zo'n probleem, maar wel een erg klein team aan de start:
1. Pogacar
2. Pidcock
3. Valverde
Higuita
Cosnefroy

MarvinG

Deze mannen mogen het gaan doen:

1. Pogacar
2. Flip
3. Pidcock
Valverde
Covi
Moscon
Mohoric
Schelling
Cort

arjenzvob

Mooi gezelschap MarvinG.

Zelf ga ik voor Pogacar, Pidcock en Mohoric.

Verder alleen Vocsnor en Kron aan de start....

roburger

Dé sterrati van Toscane. Eén van de hoogtepunten in het voorjaar.

Bij mij deze mannen:
Pogacar
Alaphilippe
Pidcock
Mohoric
Vermeersch G.
Campenaerts
Kron
Cort

Ik moet het vooral hebben van de drie topfavorieten, nog even twijfelen over de kopman-volgorde. De rest verwacht ik wat minder, al moet een enkele ereplaats mogelijk zijn!

Baskeee

Jammer van Aranburu idd.

Dan wordt het (vooralsnog):
1. Pogacar
2. Pidcock
3. Valverde

Aangevuld met: Mohoric, Moscon, Cort, Campenaerts & Covi.

Sjonge Jonge

Kung en Cort (onder andere) van de startlijst gehaald

Odin

Zonde. Ik krijg ook een erg kleine ploeg zonder Aranburu en Cort. Als kopmannen nu Pogacar, Pidcock en Valverde. En Higuita, mohoric en Moscon als
Opvullend.

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Voorlopig ziet het ernaar uit dat ik het met 8 man mag gaan doen, te weten:

1) Flip
2) Pogacar
3) Pidcock

De rest: Mohoric, Cosnefroy, Vocsnor, v Moer en Moscon. Hoop dat ik daarmee een sprongetje kan maken weer.

arjenzvob

Geen Cort Nielsen, ik had hem sterk overwogen omdat ik hem dit wel zie doen. Hij kan zo'n eindpunch aan en wilde zich op klassiekers richten. Uiteindelijk hem niet meegenomen, maar Gavria. Niet dat ik daar nu zo veel aan heb....

BarryE1

Ineens staat Pidcock ook niet meer op de startlijst

Platje

Foutje: waar zie je dat?

Laatst gewijzigd
MarvinG

Hier nog wel https://www.procyclingstats.com/race/strade-bianche/2022/startlist

Aanklampen

Hej jungs...

Met Pogy, Cockpit, Mohoric, Haussler, Covi, Valverde, Moscon Cosnefroy en Ide op pad.

Ik hoop op 3 in top 10 en wellicht 6 in top 20 al is pech hebben kruis erover. Beetje frappant dat Lutsenko niet start hier... Wellicht weer zo'n value trap waar ik in ben gestonken..

BarryE1

Ik had het grapje wat later moeten maken ;)

groppiestan

Voor mij:

1. Pogacar
2. Pidcock
3. Valverde
Mohoric
Moscon
Guerreiro
Covi
Campenaets

Verwacht wel iets te stijgen, jammer van cort maar zo heeft iedereen wel wat afzeggingen.

1 2 ... 57 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.