Alaphilippe is buiten mijn selectie gevallen en ik ga proberen dit op te vangen met Valverde, Cosnefroy en voor de sprinters een upgrade naar Ewan (voor o.a. Milaan San Remo).
Voor de Strade zijn mijn kopmannen 1. Pogacar 2. Pidcock en 3. Valverde. Verder geef ik Covi, Cosnefroy, Mohoric en Higuita ook behoorlijke kans op punten (top 20). Campenaerts en Moscon (viel wat tegen in het openingsweekend) zijn wat mij betreft enkel outsiders voor punten. Toch een behoorlijke selectie lijkt me. Maar ik ben minder gerust op mijn selectie voor Milaan-Turijn en EF.
Zonder Flip in mij team had ik de Mauri- tactiek (Als Flip podium rijdt teampunten voor Vansevenant). Stond in alle 4 de races waar Flip ging rijden op de startlijst. Jammer dat hij de selectie voor Strade niet gehaald heeft want is in goede vorm.
Kopmannen: Pogacar Benoot Pidcock
Verder: Cosnefroy Mohoric Moscon Kron en Van Moer
Zaterdag maar een karig lijstje om mee te beginnen na het niet meedoen van oeroeboeroe en F. Vermeersch.
Kopmannen geen probleem: 1. Pogacar 2. Pidcock 3. Valverde. Daarnaast nog Moscon, Mohoric en barguil die nog puntjes gaan schrapen :)
Zaterdag maar eens lekker voor de buis gaan zitten :)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.