Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 59 ... 93 94
Uran

Team gezond en fit voor morgen

1. Pogacar
2. Cosnefroy
3. Bennoot

Covi, Barquil, Mohoric, Hiquita, Moscon.

Hier moeten wel wat punten mee gehaald worden. Want ik heb ze hard nodig na middelmatig openingsweekend. Vooral wel benieuwd wat de Fransen kunnen. Beide al paar keer top10 gereden, maar nu tegen de grote jongens.

Bode80

Ben blij dat ik Flip erbij heb genomen ipv een extra sprinter.
Met Pog, Flip, Valverde en Higueta nu nog genoeg man voor een goed klassering zaterdag.

ditisdavid

Het zit de Alaphilippe-kiezers niet tegen op deze manier, ook Benoot was een prettige optie geweest zoals het nu gaat. Bij gebrek daaraan mogen de volgende renners het gaan doen:

1. Pogacar
2. Covi
3. Valverde

Verder nog Cosnefroy, Mohoric, Schelling, Kron en Gazzoli, dus verdere ziekmeldingen zijn mogelijk op te vangen...

arjenzvob

Bezuinigen op sprinters was een goede keuze lees ik al.... Nou, ik heb nieuws. Er komen nog heel wat koersen die in een sprint kunnen eindigen.

Laatst gewijzigd
Bonorrie

Beetje uitgedund team, maar toch nog acceptabel clubje aan de meet morgen, als er niet nog meer uitvallers bij komen;;

1. Pogacar
2. Higuita
3. Cosnefroy
verder nog Moscon, Mohoric, Schelling en Campenaerts.

Daar verwacht ik toch wel een beetje punten van.
We gaan het zien,

KV

Higuita kopman zetten zou ik niet doen. Die kan nog niet op zijn fiets blijven zitten op asfalt.

MarvinG

Zou dan Cosnefroy inderdaad op 2 zetten.

M@thijs

Ik heb eigenlijk nog genoeg keuze voor zaterdag

1e cap pogi
2e cap ?
3e cap ?

Mogelijek caps : benoot, GVA, Valverde,Covi
Overig: campy en schelling

arviidd

Hier:

1. Pogacar
2. Valverde
3. Benoot

Aanvullend met: Schelling, Covi en Campenaerts. Hier ook balend van Pidcock. Lange tijd Pidcock niet in mijn team gehad maar de Strade was reden dat ik hem niet kon missen voor mijn gevoel. Verder had ik Van der Sande en Cortina hier nog verwacht voor eventuele team punten. Zie hun ook niet meer op de startlijst staan helaas.

Franky122

Valverde gaat morgen bewijzen dat hij een must-have was voor het Scorito Klassiekerspel 2022.

Odin

Ik verwacht morgen ook een goede Valverde die top 3 gaat eindigen.

PieterZegen

Mijn team voor morgen:

1 Flip
2 Pogacar
3 Benoot

En verder nog Mohoric, Covi, Moscon, Schelling en Campenaerts.

Heb Pidcock ook in mijn team. Zijn ontbreken zou misschien zelfs wel in mijn voordeel kunnen zijn, want voor mijn gevoel heb ik nu nog steeds drie uitstekende kopmannen. Hopelijk wat procenten stijgen!

rbc1912

Door het wegvallen van Pidcock schuift Alaphilippe een plaatsje naar voor en komt Cosnefroy op de 3e captainplek terecht.

1. Pogačar
2. Alaphilippe
3. Cosnefroy

Verder nog: Moscon. En voor de rest helemaal niemand

CooperFish

Mijn team aardig uitgedund door de afzeggingen. Iemand tip voor derde kopman? Keuze uit Covi, Mohoric, moscon en campenearts

La Primavera

'@CooperFish Ik zou beginnen met het lezen van de nieuwsberichten van vandaag. Dan kan je er al één wegstrepen.

arjenzvob

Ik zou voor Mohoric gaan.

Sloddies

Pogacar, Alaflip en Cosnefroy als kopmannen. Daarnaast enkel Covi, dus weer weinig keuzestress. Gooi morgen muntje op of Flip danwel Poga 1 e kopman wordt

Vrees dat Pidco toch uiteindelijk een matige keus wordt.

Fiepke

Poga 1, Cosnefroy op 2 en Mohoric op 3. En dan hebben we Vocsnor mogelijk nog als deelnemer, meer niet.

Benzardi

Morgen mis ik toch wel Pidcock, daardoor word de spoeling toch wel wat dunner.
Nu heb ik.

1. Pogačar
2. Cosnefroy
3. Moscon

En voor de rest: Covi, Campenaerts, Mohoric en mijn support.

KV

Moscon als cap zou ik toch ook nog eens over nadenken. Was vorig weekend bijna laatste.

Geel truitje

Nou tis inderdaad vervelend dat pidje niet meedoet
Maar voor mensen zonder alaphilipe wel zuurder

Pidje gaat zn euro’s echt wel waard zijn mits hij niet nog vaker
Deze grapjes uithaalt

Morgen

Pogacar
Valverde
Cosnefroy

Mohoric
Moscon
Campie

Kan even goed nog prima uitpakken Flip is ook nog niet boven
Maar lijkt een dag om schade te beperken

Ik zeg hup opa en Frans broekie

Aberastuuurrriii

Wat een droevenis. Geen Pidcock, geen Aranburu, geen snor. Nu wel een erg dun teampje met Pog, Alejandro en Mohoric als caps en Kron & Moscon ernaast...

Milaan-San Barto

Erg balen van Pidcock, zal nog flink moeten vlammen om zn geld waard te zijn…

Wel blij om toch reserverkopman ‘Fuglsang’ mee te nemen. Zie m toch een beetje als Dark Horse omdat ik hem hier haast niet voorbij heb zien komen. Zat er afgelopen weken redelijk bij en reed afgelopen 3 jaar top 10 in strade, lijkt me haast een zekerheidje

Cappies voor vandaag:
1. Poga
2. Valverde
3. Fuglsang

Verder: Mohoric, Covi, Kron, GvA

Opvallend dat Cosnefroy zo hoog wordt ingeschat, had ik niet verwacht. Heeft vorig jaar redelijk weinig laten zien dus ben benieuwd of hij zn vorm van 2 jaar geleden kan herpakken, verwacht en hoop t stiekem niet haha

ZK

Wegvallen van Pidcock natuurlijk erg teleurstellend. Echter, het bewijs van noodzaak van backup renners wordt wel gelijk bewezen. Mohoric en Moscon kunnen die rol prima vervullen. De eerstgenoemde vandaag als derde kopman, de tweede later dit voorjaar.

Phoenix0000

.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 59 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.