Team gezond en fit voor morgen
1. Pogacar
2. Cosnefroy
3. Bennoot
Covi, Barquil, Mohoric, Hiquita, Moscon.
Hier moeten wel wat punten mee gehaald worden. Want ik heb ze hard nodig na middelmatig openingsweekend. Vooral wel benieuwd wat de Fransen kunnen. Beide al paar keer top10 gereden, maar nu tegen de grote jongens.
Het zit de Alaphilippe-kiezers niet tegen op deze manier, ook Benoot was een prettige optie geweest zoals het nu gaat. Bij gebrek daaraan mogen de volgende renners het gaan doen:
1. Pogacar
2. Covi
3. Valverde
Verder nog Cosnefroy, Mohoric, Schelling, Kron en Gazzoli, dus verdere ziekmeldingen zijn mogelijk op te vangen...
Hier:
1. Pogacar
2. Valverde
3. Benoot
Aanvullend met: Schelling, Covi en Campenaerts. Hier ook balend van Pidcock. Lange tijd Pidcock niet in mijn team gehad maar de Strade was reden dat ik hem niet kon missen voor mijn gevoel. Verder had ik Van der Sande en Cortina hier nog verwacht voor eventuele team punten. Zie hun ook niet meer op de startlijst staan helaas.
Mijn team voor morgen:
1 Flip
2 Pogacar
3 Benoot
En verder nog Mohoric, Covi, Moscon, Schelling en Campenaerts.
Heb Pidcock ook in mijn team. Zijn ontbreken zou misschien zelfs wel in mijn voordeel kunnen zijn, want voor mijn gevoel heb ik nu nog steeds drie uitstekende kopmannen. Hopelijk wat procenten stijgen!
Nou tis inderdaad vervelend dat pidje niet meedoet
Maar voor mensen zonder alaphilipe wel zuurder
Pidje gaat zn euro’s echt wel waard zijn mits hij niet nog vaker
Deze grapjes uithaalt
Morgen
Pogacar
Valverde
Cosnefroy
Mohoric
Moscon
Campie
Kan even goed nog prima uitpakken Flip is ook nog niet boven
Maar lijkt een dag om schade te beperken
Ik zeg hup opa en Frans broekie
Erg balen van Pidcock, zal nog flink moeten vlammen om zn geld waard te zijn…
Wel blij om toch reserverkopman ‘Fuglsang’ mee te nemen. Zie m toch een beetje als Dark Horse omdat ik hem hier haast niet voorbij heb zien komen. Zat er afgelopen weken redelijk bij en reed afgelopen 3 jaar top 10 in strade, lijkt me haast een zekerheidje
Cappies voor vandaag:
1. Poga
2. Valverde
3. Fuglsang
Verder: Mohoric, Covi, Kron, GvA
Opvallend dat Cosnefroy zo hoog wordt ingeschat, had ik niet verwacht. Heeft vorig jaar redelijk weinig laten zien dus ben benieuwd of hij zn vorm van 2 jaar geleden kan herpakken, verwacht en hoop t stiekem niet haha
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.