Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 69 ... 93 94
arjenzvob

Eet smakelijk alvast 😉

Fiepke

Tip: doe er nog wat garnering bij...

Ik mag het doen met Aranburu, Pasqualon, Kwiatkowski en Cosnefroy. Heb dus zelfs nog captainkeuze voor wat het waard is. Kristoff staat in redelijk veel teams. Van de verdere kanshebbers kan ik niet direct achterhalen in hoeverre zij gekozen zijn in teams. Kan me zelfs voorstellen dat bepaalde deelnemers helemaal geen renners of slechts ééntje aan de start hebben.

Milaan-San Barto

Jammer dat er weinig van de voorjaarsplannen van Groves bekend was, heb hem wel overwogen. Als ik wist dat hij MT en BdP zou rijden waarschijnlijk wel meegenomen

Met Kristoff, Covi en Gva iig nog 3 starters

Boasson en Hagen

Heb alleen Covi en Aranburu, dus ik verwacht er niet al teveel van. Moet ook zeggen dat ik deze koers zelf niet echt serieus heb genomen, en ook geen onderzoek heb gedaan wie hier mogelijk zou starten. Dus ik hoop dat meerdere spelers dit niet hebben gedaan en de schade beperkt blijft. Kristoff kan me wel pijn gaan doen. Ik vind het geen fijne toevoeging, maar leg de schuld niet bij Scorito. Een beetje bij mezelf en verder bij de organisatie/ploegen die pas heel laat met informatie komen.

Bij Nokere had ik trouwens best een leuk team op kunnen stellen...

nasibal

Haha ja Girmay zou inderdaad ook zomaar nog kunnen. Ik hou stiekem gewoon een beetje vast aan "koersje voor Italiaantjes" denk ik. Ben dus ook echt wel verbaasd door het ontbreken van Ballerini, Viviani en Nizzolo. Die staan volgens mij (viv weet ik niet uit mn hoofd) wel allemaal voor MSR. Dan kunnen ze hier ook sprinten zou je zeggen.

ditisdavid

Verwijderde tweet gespot van Bora met het oude profiel. Met hun selectie vol klimmers. Het gebeurt in dit spel wel eens dat wij beter voorbereid zijn dan de teams (kan me wel een paar Vuelta-etappes herinneren) maar volgens mij is Bora (en EF) er oprecht pas de voorbije dagen achtergekomen dat het een vlak parcours is, dat slaat alles...

Platje

Cimolai niet meer op de startlijst bij zweeler:)

Boasson en Hagen

'@ditisdavid

Als dat echt zo is zou ik het wel schitterend vinden. Bora heeft ook alles wat een beetje kan sprinten (m.u.v. Van Poppel en Bennett) naar Nokere gestuurd. EF mist Cort, maar dan verwacht je toch eerder Valgren, Doull, de Van den Bergjes of desnoods Keukeleire in plaats van Carthy en Chaves.

Sjonge Jonge

Cimolai inderdaad niet gestart, maar kan me niet voorstellen dat iemand hem gekozen heeft

Wielertje12

Volle bak sprint voor consonni dan

Jopster

Ala niet van de partij zaterdag, Jakobsen wel.

Punchen of verzuipen

De bronchitis gaat goed rond in het peloton zeg.

Platje

Flipje is een dure miskoop helaas..

Jun Allrich

'@ Sjonge Jonge

Jawel dus en zelfs als 2de kopman vandaag. Nu sta ik daar te blinken met Pasqualon als 3de en Kristoff als 1ste kopman en verder helemaal niemand aan de start...

ditisdavid

Denk dat dure miskopen in je team dit jaar onvermijdelijk is met al die zieken...

mas22

Scorito is er in ieder geval zelf ook achter dat MT geen goed idee was.

nasibal

Cimolai, Cimolai, Cimolai, je was echt het enige lichtpuntje in dit vercrackte spelletje

Punchen of verzuipen

Toch nog voor niets een goede sok verpest, Nasibal.

Boasson en Hagen

3 Pro-Conti's op 1:15 voor het peloton met nog 55 kilometer. Daar gaat de hoop op een kopgroep die het haalt om de schade te beperken.

Ludi

heel zuur voor een hoop spelers. En jammer dat consonni zijn snelle leadout moet missen :p

mas22

240 punten voor MT door mijn enige renner Kristoff. Gelukkig was dit de eerste en de laatste keer MT.

ditisdavid

Enkel Kristoff en de niet-gecapte Cosnefroy in de punten, dat was echter meer dan genoeg om op te schuiven op een dag als deze. 94.5 nu en dat na een ver ondergemiddelde score in de Omloop.

Westland95

Cosnefroy held

rbc1912

Nou. Wel 9,3% gestegen met 1e kopman Girmay en 3e kopman Cosnefroy. Milano - Torino mag blijven haha

rbc1912

'@Westland: nou zeg haha. Die zag ik ook niet aankomen :)

1 2 ... 69 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.