Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 71 ... 93 94
Zadelpen

Aangenaam om als niet spelend consortium te zijlijnen in dit forum. Lees met genoegen over de vele frustraties, onzekerheden en miskleunen.

Jullie komen later uitgeblust aan bij de grote rondes. Hoe wil je het dan opnemen tegen sterkhouders zoals bv team Zadelpen? Dit is zowat de rode loper uitleggen.

Gniffels.

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek

Frustrerende wedstrijd om een selectie op af te stemmen. Met cap 1 Kristoff en cap 2 Cosnefroy toch 300 punten gescoord. Gestegen van 82% naar 93%.

Benzardi

Deze sympathieke koers deed De Duracelli's goed met 264 punten en met 93,3 % doen we geinig mee.
Zaterdag vind ik het nog moeilijk, want ik heb 15 giganten waar ik uit kan kiezen.
Om maar een paar te noemen:

Een Pogi, een van Aert, een Mohoric, een Cosnefroy, een Turgis en natuurlijk Moi

groppiestan

Ik twijfel om pidcock 3e kopman te maken. Is hij al een beetje hersteld?

Jeroen Vanroose

Als Ewan kanshebber is, dan Philipsen toch ook?
Of zie ik dit zo mis?

ZK

Philipsen is dan ook kanshebber ja, alleen recent ziek geweest. Dus zou hem niet aandurven als captain

De Tourminator

Door MT 4,5% gezakt. Alleen Cosnefroy in de punten. Vooraf gehoopt dat Phillipsen of Jacobsen zouden starten hier. Helaas was dat niet het geval.
Zaterdag MSR hebben we Ewan, WvA en Pogi op de Captain plaatsen staan....
Mocht Ewan niet mee kunnen met de grote mannen, dan zal hij naar verwachting de sprint winnen van de rest, dus rond de 5e plaats zal dan moeten kunnen.

Laatst gewijzigd
Westland95

Ik zie Philipsen niet op dezelfde manier de Poggio op vliegen als Ewan vorig jaar.

Ragnar Lolbroek

Een frisse Philipsen zie ik net als Ewan nog volgen op de Poggio. Een Philipsen die wat ziekjes is geweest, betwijfel ik ook, net zoals ik zou twijfelen over een zieke Ewan.
Hier wordt het voor M-S vermoedelijk Wout, Pogacar en Pidcock als cap, Waar eerst gerekend had op Wout, Pidcock en Philipsen/Colbrelli.

Punchen of verzuipen

Ik denk dat ik serieus Girmay 3e kopman ga maken. Met uitvallen Colbrelli, Trentin, Alaflip en flinke onzekerheid rond Pidcock, Mohoric en Hayter na ziekte/val, lijkt het mij eigenlijk mijn meest serieuze optie. Nooit gedacht. Vooraf had ik hier wel 10 kanshebbers voor kopmanschap.

arviidd

Van Aert, Laporte en Roglic gaan de 1ste Etappe van Paris Nice nog even na doen zaterdag.

Laatst gewijzigd
ronvisser

Oef, wat een slagveld voor Milaan-San Remo. Ik vind Colbrelli en Trentin ideale picks als derde kopman. Colbrelli niet mee had ik al meegrekegen, maar ook geen Trentin? Ik overweeg nu Aranburu als derde kopman te nemen. Liever een Quickstepper, maar ik vind het te onzeker of een Jakobsen of Senechal de finale zal halen. En over Philipsen is hierboven al genoeg gezegd.

poelidor

Flinke meewind (windkracht 4) op de Poggio en vervolgens tot aan de finish. Speelt een groepje toppers dat wegrijdt wel in de kaart... Ik gok op WvA, Pogacar en Roglic

ivo001

Ik heb voorlopig ook maar 1 van Aert 2 Ewan 3 Pogacar staan.
Daarachter nog Laporte, Pidc#ck, Turgis, Moscon, Senechal, C Swift en M Hoelgaard.

floda

Mis/durf nu niet te spelen als kopmannen voor msr colbrelli, trentin, ala, en philipsen,. Dus wva op 1 2 pog, 3 turgis/hayter/coci/jacobsen/mohoric of toch gewoon dan philipsen iemand advies?

williams

Voor de top 10 verwacht ik toch Kristoff, Aranburu en ook Cocquard. Top 3 ga ik voor WVA, Pogacar en Pidcock, hij zal er wel staan, kan als geen ander pieken. Top 10 voor Jakobsen zou goed zijn. Colbrelli en Flip zijn voor veel ploegen wel een aderlating denk ik.

MarvinG

Geen Trentin en Flip baal ik wel van. Voorlopig WvA, Pogacar en Pidcock als kopmannen.

ivo001

Had flip er eigenlijk blind ingeklikt voor mijn team, maar hij rijd nu toch wel heel weinig koersen.

Franky122

Trentin heb ik ook, maar er staat me iets van bij dat Trentin MSR sowieso niet zou gaan rijden. Iemand die dit zich nog kan herinneren? Ik wou dat ik jouw geheugen had. En voor degenen die Ewan zaterdag gaan cappen; ik wou dat ik jullie zenuwen had.

drop drover

Trentin stond zeker op de voorlopige startlijst bij Scorito.
Is pas vandaag op "afwezig" gezet.

Jv1997

Volgens PCS gaat Ganna ineens niet meer naar MSR.. weet iemand hier meer van?

Sjonge Jonge

Hij zou ziek zijn heb ik gelezen, dus zou goed kunnen.

Edit: zojuist heeft Ineos selectie bekend gemaakt en hij doet toch mee

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Pedersen door ziekte van Stuyven toch in Sanremo, je kan het niet aan zien komen natuurlijk maar dit zijn wel de momenten dat je wou dat je hem niet laat uit je team had gewipt...

Hay

Lijkt me dat Ewan een weinig risicovolle captain is (vergeleken met andere renners). Stel er blijven enkele kleppers voorop dan is Ewan wellicht de snelste van de achtervolgers, bij geen ontsnapping op de Poggio is hij de grote favoriet. Samen met o.a. van Aert die in beide scenario's hoog kan scoren, en daarom mijn captain nr. 1 is. Ewan nr.2 en Pocagar nr. 3. Als ik me goed herinner kregen ze er Ewan vorig jaar niet af op de Poggio.

Westland95

Ewan zat vorig jaar zo makkelijk dat hij waarschijnlijk zelft heeft getwijfeld om te demarreren ;)

1 2 ... 71 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.