Aangenaam om als niet spelend consortium te zijlijnen in dit forum. Lees met genoegen over de vele frustraties, onzekerheden en miskleunen.
Jullie komen later uitgeblust aan bij de grote rondes. Hoe wil je het dan opnemen tegen sterkhouders zoals bv team Zadelpen? Dit is zowat de rode loper uitleggen.
Gniffels.
Door MT 4,5% gezakt. Alleen Cosnefroy in de punten. Vooraf gehoopt dat Phillipsen of Jacobsen zouden starten hier. Helaas was dat niet het geval.
Zaterdag MSR hebben we Ewan, WvA en Pogi op de Captain plaatsen staan....
Mocht Ewan niet mee kunnen met de grote mannen, dan zal hij naar verwachting de sprint winnen van de rest, dus rond de 5e plaats zal dan moeten kunnen.
Een frisse Philipsen zie ik net als Ewan nog volgen op de Poggio. Een Philipsen die wat ziekjes is geweest, betwijfel ik ook, net zoals ik zou twijfelen over een zieke Ewan.
Hier wordt het voor M-S vermoedelijk Wout, Pogacar en Pidcock als cap, Waar eerst gerekend had op Wout, Pidcock en Philipsen/Colbrelli.
Ik denk dat ik serieus Girmay 3e kopman ga maken. Met uitvallen Colbrelli, Trentin, Alaflip en flinke onzekerheid rond Pidcock, Mohoric en Hayter na ziekte/val, lijkt het mij eigenlijk mijn meest serieuze optie. Nooit gedacht. Vooraf had ik hier wel 10 kanshebbers voor kopmanschap.
Oef, wat een slagveld voor Milaan-San Remo. Ik vind Colbrelli en Trentin ideale picks als derde kopman. Colbrelli niet mee had ik al meegrekegen, maar ook geen Trentin? Ik overweeg nu Aranburu als derde kopman te nemen. Liever een Quickstepper, maar ik vind het te onzeker of een Jakobsen of Senechal de finale zal halen. En over Philipsen is hierboven al genoeg gezegd.
Lijkt me dat Ewan een weinig risicovolle captain is (vergeleken met andere renners). Stel er blijven enkele kleppers voorop dan is Ewan wellicht de snelste van de achtervolgers, bij geen ontsnapping op de Poggio is hij de grote favoriet. Samen met o.a. van Aert die in beide scenario's hoog kan scoren, en daarom mijn captain nr. 1 is. Ewan nr.2 en Pocagar nr. 3. Als ik me goed herinner kregen ze er Ewan vorig jaar niet af op de Poggio.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.