Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 72 ... 93 94
arjenzvob

Hoeraaaaa! Pedersen. Cap ik sowieso

mas22

Echt bizar al die zieken, kan stuyven, colbrelli en trentin allemaal afschrijven.

Jan Janssens

MVDP start in San Remo. Zo gaat ie toch zijn geld war maken dan?

KV

Bovenaan de Poggio zal er wel weer iets in zijn rug schieten.

KV

Merlier trouwens toch weer toegevoegd voor De Panne. Is echt pestgedrag van Alpecin. Was de reden voor mij om Gaviria erin te brengen ipv Tim.

Boasson en Hagen

De een zijn dood is de ander zijn brood. Geen Alaphilippe, Stuyven, Trentin en Lampaert, maar daardoor wel Jakobsen en Pedersen. Met daarnaast Van Aert, Pogacar, Pitkok en Mohoric in de ploeg heb ik een luxeprobleem voor de 3 kopmanplaatsen.

ditisdavid

Kan niet wachten tot de dag dat Alpecin niet meer twee topsprinters heeft...

Niels22

Alaphilippe
Asgreen
Lampaert
Ballerini
Stuyven
Trentin
Colbrelli
Ewan
Degenkolb

Leuke selectie, ware het niet dat ze allemaal schitteren door afwezigheid tijdens MSR

Bode80

En Ewan is ook ziek…
Voor Scorito pakt het goed uit voor mij. Voor de koers morgen is het zonde.

Westland95

Kut.

HB

Toch geen Caleb Ewan morgen in Milaan San Remo. Dat zal voor veel teams een flinke aderlating zijn. Al betwijfel ik ook of hij de Cipressa en Poggio overleefd zou hebben. Dat had ook een hoop 0 punters kunnen opleveren. Maar ja dat zullen we nooit weten...

Hay

Denk je goed te zitten met de kopmannen, nu valt Ewan uit (en eerder Colbrelli en Trentin). Nu wordt Pidcock maar mijn captain nr. 3 .

Coco Colombia_88

Geen Ewan! Echt jammer ik heb hem niet en gaf hem geen schijn van kans. Dit zijn allemaal picks die weer naar een andere renner zullen gaan..

Wielertje12

Alle ballen op florian dan?😁

Geel truitje

Caleb wat doe je me aan 😢😢😢😢
Geen san remo dus waarschijnlijk ook geen Brugge /panne

ditisdavid

Ewan had met de enorme meewind morgen waarschijnlijk toch niet gewonnen maar was wel natuurlijk iemand die je op kon schrijven om de sprint van de achtervolgende groep kon winnen. Of dat voor plek 2 of 20 was geweest zullen we morgen een beter idee van hebben.

De Tourminator

Ewan toch wel speciaal meegenomen in mijn team voor MSR, helaas ziek zoals zoveel renners. Normaal gesproken zekere punten zullen we moeten opvangen met een andere klasbak ....

matthijsbp

Ik dacht dat ik met al die ongevallen en zieken er nog goed vanaf kwam tot nu toe. Met Stuyven en Ewan morgen toch een klein deukje opgelopen.

KV

.

Masterw

Coquard zou dit toch ook moet kunnen?
Aardig in vorm en rap aan de meet.

daan_zeelen_811806

Phillipsen weer fit!
Wat een luxe voor hem.. zo'n knecht als Matthieu van der Poel

Phoenix0000

Wel interessant nu zonder Ewan.
Er gaan nu meer sprinters het idee hebben dat ze voor niemand onder hoeven doen.
Aan de andere kant zal het nu in groepje dat als eerst over de poggio komt ook niet heel snel stilvallen.
Want wie vrezen v AArt en Poggie die eventueel mee zou kunnen zitten?
Matthews zullen ze lekker mee doorrijden naar de streep.

Al met al toch meer kans dat vluchters die op Poggio gaan het halen tot eind.
En rest sprinten voor plek 4 ofzo.

dewim

Ik verwacht nog wel iets van Ethan Hayter, heeft zich in PN buiten de tijdrit lowprofile gehouden. Vond hem vorig jaar ial heel sterk en in de Algarven ook, benieuwd of het in een 1 dagswedstrijd ook lukt.

arjenzvob

12 man aan de start morgen. Wat een weelde.
1: WVA 2: Mads 3: Pogi

Verder Pidco, Sénéchal, Kristoff, Mohoric, Aranburu, Philipsen, Jakobsen, Hayter en Coquard.

Pogacar licht verkouden, maar ja.... wie niet?

Laatst gewijzigd
Aberastuuurrriii

11 renners aan de start voor morgen. Zie al veel captain keuzes die goed te verantwoorden zijn. Valt me wel op dat ik weinig de naam van Turgis voorbij heb zien komen. Moet dit toch aankunnen en best rap aan de meet. Voor mij captain nr. 3 na MVA en Pog

1 2 ... 72 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.