Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 85 ... 93 94
rbc1912

Is dat al zeker dat-ie meedoet dan? Ik heb hem namelijk ook. En Tiller. Die laatste kan dit sowieso, Johannesen lijkt me vooralsnog een klimmerig typje. Maar dat wil niet zoveel zeggen tegenwoordig hè

Benzardi

Mijn woensdag was een miskleun qua kopmannen, hierdoor ben ik gezakt met 3,7% naar 87,8%.
Zondag zonder van Aert dat word weer puzzelen.

encanto

en dan phillipsen weer niet in de scheldeprijs en merlier wel....grote miskoop zeg...

zitvlees

Halland is een sterke veldrijder. Als je goed zoekt, kan je een nederlands artikeltje over hem vinden waar hij praat over zijn krachten en welke soort renner hij wilt worden.

Laatst gewijzigd
Boasson en Hagen

Ik heb 5 renners die in het kopmancarrousel meedraaien. Momenteel staat Pedersen op het hoogste schot met zijn winterharde huid. Verder Laporte die wat minder druk op zijn schouders krijgt en de altijd taaie Mohoric. Piddi en Poggi staan te springen om het kopmanschap en dat kan ook nog zomaar gebeuren, Antwerpen is nog ver!

KissMyAce2.0

Dat moet een grap zijn over Pedersen

Rad

Lol, Merlier op het laatste moment eruit gegooid vanwege dat bericht over de Panne.. blijkt het nu een musthave te zijn

Boasson en Hagen

Nee geen grap over Pedersen. Die maakt een sterke indruk dit voorjaar en heeft een zwaar en nat WK gewonnen. Dwars door Vlaanderen hoeft niet per se een indicatie te zijn voor de Ronde (zie vorig jaar Asgreen, 30e en 1e of Van der Poel 58e en 2e).

Odin

Ook hier Pedersen eerste captain. Prima in vorm, alleen wil nog wel eens wat wisselvallig zijn maar als hij morgen een goede dag heeft behoort hij zeker tot de topfavorieten

danusz1986

Pogacar
Senechal
Campenaerts
Pedersen
Johannessen

Mijn 3 captains komen uit deze renners. Nu nog de juist eruit pikken. Denk Pogacar op 1 maar 2 en 3 zit heel close bij mekaar.

Benzardi

Ik ga ook voor Pogacar als 1ste kopman, reed sterk in Dwars door Vlaanderen reed zichzelf naar 8 sec. van de kopgroep
helaas haalde hij het net niet , maar dat kwam niet door hem.

Nr. 2 word Pidcock en over de 3de zit ik nog te twijfelen, want ik heb nog Mohoric, Campenaers, Turgis en de 7 kornuiten in mijn team

daandej

Ik ga morgen voor kung als 3e kopman verwacht toch wel weer wat van hem na woensdag

Cornelo

Senechal, Turgis of Kristoff als 3e kopman achter poggi en pidcock? Ik neig naar Kristoff hoewel ik meer sympa voor Turgis heb, maar Kristoff is toch meer ervaren. Senechal nog weinig van gezien.

edit: toch maar poggi/pidcock/senechal voor nu.

Laatst gewijzigd
danusz1986

Hopelijk heb ik geen grote fout gemaakt door Pidcock niet te cappen. Wou nog veranderen maar ik was te laat. Poga, Senechal en Campenaerts. Had eigenlijk Poga, Pidcock en Campenaerts moeten zijn.

Laatst gewijzigd
RVH

1 Laporte
2 Mohoric
3 Pidcock

Verder nog Turgis, Campenaerts, Aranburu, Capiot, Moscon en Mozzato.
Hopen op een mooie koers vandaag. Veel plezier mannen!

Yannickw93

Off topic, iemand enig idee waar je in Brussel de koers kunt kijken? Tot nog toe geen enkel kroegje kunnen vinden die het uitzendt..

snoek1974

'@ Danusz , heb Pogacar, Pidcock en Campenaerts gecapt

Verder Trentin , Aranburu, de Wulf , Mohoric , Philipsen , Meeus , Teuns en Moscon aan de start .

Kijken of Moscon eindelijk een keer gaat finishen , heb m meegenomen voor Parijs Roubaix als goedkope renner .

Capra

Schitterende overwinning voor Mathieu, jammer dat ik hem niet heb, maar mooie koers gezien!
Wel gezakt naar 91,7% met 344 puntjes helaas.
Woensdag hopelijk weer wat stijgen met Jacobsen, Merlier, Kristoff, Meeus, Turgis en Politt op de startlijst.

raymankapeens

'@snoek1974.

Einde seizoen Moscon las ik toch?

MarvinG

Ja Moscon rijdt niet meer. Daar hebben we dus bar weinig plezier van gehad ;)

luuk66

https://twitter.com/JasperPhilipsen/status/1510897635112243201

Philipsen toch wel in de scheldeprijs!

KV

Hij weet het misschien zelf nog niet dat ze voor Merlier gaan…

Edit: ze nemen ze dus toch beiden mee :-D

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Irritant. Ik denk dat ik voor 1: Jakobsen 2: Kristoff en 3: de Lie ga. Philipsen dus naast de kopmanplekken op dit moment...

snoek1974

Moscon dus een mispeer , dat blijft het lastige van dit spel , dat je sommige opvullingen selecteert voor wedstrijden die ze uiteindelijk niet eens halen .

Voor Scheldeprijs, Jacobsen , Merlier en Philipsen als kopmannen met Meeus en E Theuns nog aan de start .

RTankink

Leuke bonus dat Philipsen meedoet maar denk dat hij woensdag meegaat voor de teampunten. In een vlakke koers zal AF liever voor Merlier gaan. Heb zelf woensdag wel weer een keer een sterke line-up met Jakobsen, Ackermann, Kristoff, Meeus en nu dus ook Philipsen. Verder rijdt Turgis ook voorlopig. Kan wel weer een succesje gebruiken na de afgelopen weken stapsgewijs te zijn afgegleden van 95% naar 75%.

1 2 ... 85 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.