Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 86 ... 93 94
ivo001

JaKobsen met een K!

Nu Capiot ook van de voorlopige lijst is verdwenen blijf ik over met 1. Merlier 2. De Lie 3. Meeus.

Laatst gewijzigd
Punct

Ahhh, lees net op Telegraaf.nl (achter betaalmuur, sorry) dat het waarschijnlijk einde carrière voor Colbrelli is. Pijnlijk.

Wicked Wout

Morgen maar liefst 2 renners aan de start. Au, au, au... het begon zo lekker dit seizoen.

Zullen we maar alvast een Giro-topic starten ;-)

Jasperdewaal11

Morgen maar 4 mannen:

1) Jakobsen
2) Kristoff (hoop ik toch)
3) Bol (als die nog weet wat sprinten is)

en Meeus voor de teampunten.

snoek1974

Dit jaar is echt niet te voorspellen nu v Aert weer , mist ook de Amstel Gold Race en misschien wel Parijs Roubaix na de Ronde van Vlaanderen waar die alle drie bij mijn kopmannen had gehoord

Alaphalippe komt weer in zijn slag en kan zomaar opeens wel de Amstel Gold rijden .

arjenzvob

Dus toch Philipsen die uitgespeeld wordt...

Bozenik

'@Punct, zeg dat wel! Wat extreem zuur voor hem. Colbrelli is niet per se een renner waar ik veel mee heb, maar zijn uitbarsting van extreme blijdschap na Parijs-Roubaix is wel een van de mooiste die ik in de sport heb gezien.

Over tot de orde van de dag, of nou ja, die van morgen.
1) Jakobsen
2) De Lie
3) Kristoff

Merlier er dan toch maar naast gezet.

matthijsbp

Morgen maar zo dan:
1. Jakobsen
2. Kristoff
3. Merlier

Normaal zou ik Kristoff en Merlier altijd omdraaien maar nu ze de kaart Philipsen lijken te spelen durf ik het niet aan. Verder alleen Meeus, waarom die in mijn team zit dit jaar durf ik achteraf aan niemand uit te leggen…

De Tourminator

Morgen moet het gebeuren voor mijn team. Jakobsen, Philipsen en Merlier aan de start en dus de kopmannen. Laatste paar weken weggezakt naar 90%, morgen hopelijk een flinke stijging!!

RTankink

Kan de redenering van Roodhoofdt wel volgen maar zou zelf in een massasprint na een vlakke koers altijd voor Merlier rijden. Enfin, voor mn Scorito alleen maar goed dat Philipsen wordt uitgespeeld. Dat levert een luxeprobleem op met de keuze tussen Jakobsen, Philipsen, Ackermann, Kristoff (en Meeus, maar goed). Het wordt als volgt denk ik

1. Jakobsen
2. Philipsen
3. Kristoff

Dat Jakobsen de eerste kopman moet zijn is helder. Vind de keuze tussen Philipsen, Kristoff en Ackermann een stuk minder evident. Hoop dat dit goed uitpakt.

RVH

1) Jakobsen
2) Merlier
3) Mozzato
En dat was het. Waaiers zou leuk zijn al missen we die op tv dan waarschijnlijk

@klaasd
Ik vind dat je jezelf een beetje tegenspreekt. Ook als ik kijk naar mijn eigen punten.
Heb bij wielrennen 90.9% terwijl ik geen 1 keer meer dan 90% heb gehaald tijdens de spellen.

nasibal

Merlier zal de SP nog wel kunnen gebruiken in zn aanloop naar de Giro, maar aangezien ze nogal wel eens over elkaar duikelen in deze sprint is het ook risicovol. Philipsen kan een salto riskeren op dit moment in zijn seizoensplanning.

La Primavera

Precies lijkt mij ook niet dat Merlier zich hier vol in gaat smijten. Ik lees ook heel veel dat Philipsen niet in vorm zou zijn, maar vraag me toch af waar mensen dat vandaan halen. UAE en PN gewoon prima resultaten en daarna alleen nog klassiekers gereden die niet in een sprint uitdraaien. Dit is een perfecte kans voor JP.

La Primavera

Vind het een vrij makkelijke vergelijking. 99,5% overall is én meer werk én vereist consistent goede prestaties. 1 gouden beker hangt veel meer samen met geluk.

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek

Vandaag hopelijk nog eens een degelijk resultaat. Redelijk uitgebreide ziekenboeg gehad doorheen het spel. Sta nu op 65.5%(hallo kroket). vorig jaar nog 98.6%, dus we zijn niet bepaald tevreden. hier wordt het dus:
1. Jakobsen
2. Philipsen
3. Kristoff
Meeus
Politt
Vermeersch

CRL

Twee gouden bekertjes halen is dan weer geen geluk meer. Heb even snel naar de huidige top 30 van de WielerFlits subleague gekeken en schat in dat twee bekertjes binnen een seizoen (van welke kleur dan ook) lastiger is dan 99,5% overall.

kevinraar

eindelijk weer wat punten gehaal 488 gestegen van 50.1 naar 65.7

arjenzvob

Maar 30! renners gefinisht! Bizar!

Ruim 5 % gestegen naar 92,8%.

Benzardi

Deze Scheldeprijs doet zijn naam eer aan, want De Duracelli's zijn ook in de prijzen gevallen.
Na 2 dalers, zijn we met een superstip van 2,8% naar 89.1% gestegen.

Zondag word weer een puzzel, als je geen van der Poel in je team hebt.

Capra

Dankzij de Noorse beer gestegen naar 95,8%
Meeus en Politt ook eindelijk wat puntjes + teampunten.
Zondag Pidcock maar op 1, Cosnefroy op 2 en Barguil of Mohoric op 3. Ik neig naar Barguil.
Verder alleen opvulling, Senechal, Turgis en Vocsnor

Valvuillerdemoz

'@Benzardi: Hoeveel punten had jij dan?? Van 2,8 naar 89,1 % Dat is me nog eens een stijging!

Benzardi

'@Val
Sorry ik ben met 2.8% gestegen naar 89,1%.
Zoals ik het schreef leek het inderdaad dat ik van 2,8% naar 89,1 % was gestegen :)

ronvisser

Eerlijk: ik was al een partij aan het handen wrijven toen duidelijk werd dat de vlucht het ging halen. Met beide Doping-voor-het-haar-renners zou ik toch wel een flinke 'sloot punten' (© Yoeri van Wielerflits, die voor het Klassiekerspel schitterde in afwezigheid) binnenhalen. Dat viel toch een partij tegen. Hoe is het mogelijk dat je met twee renners van dit kaliber in een kopgroep van dertien man 8e en 9e weet te worden. Maarja wel mijn drie kopmannen in de prijzen + vierde man Mozzato. In de heuvels verwacht ik wel weer wat procenten te kunnen stijgen.

drop drover

'@klaasd wielerindexklassement? Hebben jullie een premium abbonement ofzo?
Echt overal gekeken, maar kan het nergens vinden :-(

arjenzvob

'@drop Klik op je scorito cv, daar staat per categorie je index.

1 2 ... 86 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.