Hier redelijk afwezig geweest nadat het debacle van de startlijst in De Panne de motivatie weghaalde, maar Cosnefroy eerste kopman voelt toch wel heel lekker...
Edit: voelde een minuut later iets minder lekker. Wat een slechte grap is deze organisatie toch ook, twee jaar op rij feest met de finishfoto.
met een uitmuntende benoot (helaas captain nummer drie voor mij) gevolgd door teuns, pidcock en mohoric..weer iets gestegen in het klassement en steviger met het brons in handen.
Voor de BP is de keuze voor nu makkelijk. 1. Pidcock, 2. Teuns, 3. Hayter (met covi en viscor als extra).
Voor de waalse klassiekers is het hopen op een herstelde valverde om mijn bekertje veilig te stellen.
De Sloddies (met Alaflip) kruipen naar de 90% grens. Nu op 89,5, wat flink hoger zou zijn geweest als Kristoff een captainrol was gegeven in de Scheldeprijs ipv Jacobsen, de Lie of Merlier. Jammer.
Morgen gaan we hopen op Pidkokkie, Alaflip en Cosnefroy. Erg tevreden dat ik laatstgenoemde heb geselecteerd.
Top 96,6% nog, maar wel een straatlengte achter op de echte toppers in de Wielerflits subpoule. Te veel laten liggen in de kleine koersen (Milaan-Turijn en Brugge-De Panne). Een De Lie of Capiot als opvuller had al een flinke slok op de borrel gescheeld, ik zit met Mozzato opgescheept. Ook Kristoff verrassend goed, geen moment overwogen helaas. Had wel fors geïnvesteerd in de heuvelrenners (Pogacar, Pidcock, Valverde, Aranburu, Mohoric, Covi, Kron), dus misschien nog een stapje omhoog met de Waalse Pijl en Luik, Eschborn-Frankfurt nog geen renners op de lijst...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.