Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 89 ... 93 94
danusz1986

Wout van Aert rijdt ook LBL, maar waarschijnlijk voor Roglic.

nasibal

Cimolai al binnen?

rbc1912

Eindelijk eens een lekkere ronde. 14,2% gestegen maar liefst met kopmannen Evenepoel (1), Pidcock (2) en Cosnefroy (3). Voor Roubaix wel een erg magere selectie overigens

Capra

Vandaag een erg lekkere wedstrijd, ook Scorito-gewijs.
Met Pidcock, Cosnefroy en Barguil als captains maar liefst 607 punten gesprokkeld en 2,3 % gestegen naar 98,7 %.
Met ook nog Pogacar, Mohoric en Woods erbij straks in de Ardennen en maar liefst 2 deelnemers aan EF tot nu toe met Kristoff en Cort moet het zilveren bekertje wel te behouden zijn en wie weet........

nasibal

Cort in EF lijkt me sterk werk, maar wie weet.

arjenzvob

Voorlopig heb ik Kristoff en de Lie voor EF. Ik verwacht Philipsen daar ook. Wellicht Meeus, Coquard, Teunissen, Mohoric. Gaviria? Al lijkt Ackermann logischer. Jakobsen niet denk ik...

Capra

Tsja, Cort op 13 maart zijn sleutelbeen gebroken, precies 7 weken voor EF. Misschien meer hoop dan realiteit, maar wie weet idd.
Philipsen en Ackermann staan iig op de voorlopige startlijst, helaas heb ik die niet.

dadeliva

Met het Klassiekerspel had ik nooit hoger dan 60% gescoord, maar sta nu zowaar op 97,8%. Gisteren weer goed gescoord met Cosnefroy op 1 en Pidcock op 2. Verder scoren van Aart, Pogacar, Kristoff, Laporte, Jacobsen, Mohoric en de Lie (232pnt voor 500k) prima. Ook Capiot met 108pnt voor 500k was een goede pick. Geen WvdP en Flip.

arjenzvob

van Aert maak ik geen kopman. Corona en dus een week niet trainen is nou niet echt een ideale voorbereiding.
Ik ga voor Pedersen, Kristoff en Sénéchal. Niet dat dat nou per se zekerheidjes zijn, maar zeker met Pedersen hoop ik (lage pickrate) nog een mooi sprongetje te maken.

Benzardi

De Brabantse Pijl en Boog heeft als een Cupido raak geschoten voor De Duracelli's, met 488 punten stegen wij naar 94,8%.

Zondag hebben we matige kopmannen denk ik, maar je weet nooit hoe een haas een koe vangt.

KissMyAce2.0

Andersom. Hoe een koe een haas vangt

nasibal

want jij weet wél hoe een haas een koe vangt?

encanto

Alles op ganna zondag…verder mohoric, kristoff als kopmannen…
Vanuit de luwte: Teuns, van aert, senechal, turgis, campenaerts, meeus en capiot

Benzardi

'@ nasibal
Precies.:)

zomaareens

Asgreen reed nog nooit goed toch in PR?

KissMyAce2.0

Nee geen idee nasibal.
Met zijn uiers?

nasibal

Een koe zonder uiers vangen lijkt me best lastig

ditisdavid

Van Baarle en Mohoric niet gecapt, captain Sénechal op een slecht moment onderuit, toch doorgestegen naar boven de 94%. Met een mooi team voor de Ardennen en Philipsen en Kristoff in Frankfurt moet er ook nog een eindsprint in zitten.

Jasperdewaal11

De goede 3 mannen gecapt alleen niet in de goede volgorde. Jammer maar tevreden met WvA, mohoric en kristoff en zelfs Senechal & Meeus een keer in de punten.

danusz1986

Waarom nou weer WVA naar x2.5 gedaan en Pedersen x3. 3% gedaald door laat Pedersen weer niet thuisgeeft.

Benzardi

Deze sympathieke voorjaarklassieker doet het weer goed voor De Duracelli's met 546 punten zijn we gestegen naar 96,1%.
Op naar woensdag :)

KV

Pedersen x3 doet me weer serieus de das om. Is elke keer hetzelfde liedje als die kerel zichzelf ziet winnen.

Puncheur du Framboise

Phillipsen van de startlijst gehaald voor Eschborn. Gaan ze toch de kaart Merlier trekken? Zo ja, dan ben ik spekkoper...

KissMyAce2.0

Ik ben gestegen naar 108%. Hard op weg naar het diamanten bekertje

Sjonge Jonge

Uit interview met Philipsen na zijn ritzege in Turkije:

"In Turkije krijgt Philipsen nog een drietal kansen voor de wielen. Op 1 mei verdedigt de sprinttroef van Alpecin-Fenix dan weer zijn titel in de WorldTour-klassieker Eschborn-Frankfurt.

“Die koers neem ik er inderdaad nog bij. Nadien gaat de fiets voor een weekje aan de kant. Waarna ik de voorbereiding op de Tour aanvat”,

Echter is dit interview voor de datum dat hij weer van PCS is verwijderd, dus weet niet of er later iets is gebeurd.

1 2 ... 89 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.