Vandaag een erg lekkere wedstrijd, ook Scorito-gewijs.
Met Pidcock, Cosnefroy en Barguil als captains maar liefst 607 punten gesprokkeld en 2,3 % gestegen naar 98,7 %.
Met ook nog Pogacar, Mohoric en Woods erbij straks in de Ardennen en maar liefst 2 deelnemers aan EF tot nu toe met Kristoff en Cort moet het zilveren bekertje wel te behouden zijn en wie weet........
Met het Klassiekerspel had ik nooit hoger dan 60% gescoord, maar sta nu zowaar op 97,8%. Gisteren weer goed gescoord met Cosnefroy op 1 en Pidcock op 2. Verder scoren van Aart, Pogacar, Kristoff, Laporte, Jacobsen, Mohoric en de Lie (232pnt voor 500k) prima. Ook Capiot met 108pnt voor 500k was een goede pick. Geen WvdP en Flip.
Uit interview met Philipsen na zijn ritzege in Turkije:
"In Turkije krijgt Philipsen nog een drietal kansen voor de wielen. Op 1 mei verdedigt de sprinttroef van Alpecin-Fenix dan weer zijn titel in de WorldTour-klassieker Eschborn-Frankfurt.
“Die koers neem ik er inderdaad nog bij. Nadien gaat de fiets voor een weekje aan de kant. Waarna ik de voorbereiding op de Tour aanvat”,
Echter is dit interview voor de datum dat hij weer van PCS is verwijderd, dus weet niet of er later iets is gebeurd.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.