Sportpools 2022

« 1 2 3 4 ... 8 9
Tuft

Benieuwd naar de tussenstand na het openingsweekend, maar zowel OHN als KBK zijn nog niet verwerkt. De eendagskoersenpool gaat een beetje als een nachtkaars uit zo...

Vazilii

Ja dat is wel jammer. Beetje stroeve start zo. Maar wellicht heeft Aart het net even druk.

arjanhaan

Jammer inderdaad dat de stand nog niet is bijgewerkt.

Tuft

De derde koers is nabij en nog geen ontwikkelingen. Is de Sportpools-leiding op zoek naar versterking? Denk dat er best vrijwilligers te vinden moeten zijn die een steentje willen bijdragen. Ik ben al jaren trouw speler, zou het jammer vinden als door gebrek aan helpende handen het spelplezier eronder moet lijden.

Vazilii

https://www.sportpools.net/nl/nieuws/286/eendagskoersen-update
Bericht aldaar:
Wegens een technische storing zijn we op dit moment niet in de gelegenheid de uitslagen in te voeren.
De voorspellingen kunnen gewoon worden gemaakt.
We hopen begin volgende week alle uitslagen te kunnen verwerken. Excuses voor het ongemak.

Laatst gewijzigd
Tuft

Ah helemaal gemist... dank voor de update!

Onbekende gebruiker

Pleur dan KBK nog even open dan kan ik mijn vergeten team invullen.

Vazilii

Uitslagen zijn verwerkt

pirazzi

Mooi, de badges voor handicap top 3 nog niet, wie weet komt dat nog.

Vunky

Hebben we helemaal geen Giro Sportpools 2022 topic en ook in dit topic geen enkele post over de Giro in Sportpools. Ik vind het wel weer een leuke puzzel, ik kom eigenlijk plekken te kort dit jaar, zou er graag 3 extra meenemen. Wat overigens qua punten zou moeten kunnen ;)

KLoVeN

Moeilijk om een kluns te vinden met zwarte lijst punten die geen punten behaald. Plaatsjes tekort wil ook een 5-tal extra renners erin. Keuzes maken en hopelijk de juiste fingers crossed. Alvast Yates er niet ingezet.

warteke

Ook voor het eerst in lange tijd dat ik te weinig plaatsen heb voor iedereen die ik wil meenemen. Paar heel interessante 0-punters dus wordt een moeilijke keuze.

Vunky

Ook al is het een belangrijke regel binnen Sportpools van doe het niet, maar zou bijna overwegen een sprinter als kluns te nemen. (kies echter toch weer voor een ander). Dus heb wel wat potentiele klunsen staan op het lijstje.

Ab Normaal

'@warteke
Welke dan? Ik zie er juist weinig deze keer

Vunky

Gall
Mareczko
Bauhaus
Cort
Albanese
Valter
Pozzovivo
Arensman
Bol
Lopez
Theuns

Zomaar wat nullers die op mijn eerste lijst met potentiele namen stonden

Poeksel

En dan staat de nieuwe superster uit Eritrea er nog niet eens bij!

Ab Normaal

Mwoah, allemaal wel aardig, in de range tot 80 punten. Mareczko krijg je ook nog minpunten voor.
Cort geeft zelf aan nog wel even nodig te hebben.

Maar er zit er geen 100+ potentie er tussen

Vunky

Dat ben ik ook wel met je eens, maar een Almeida zoals die in 2020 erop stond, hoort er natuurlijk ook niet tussen. Dan is een nuller voor mogelijk 80 een prima opvulling.

Bergbeklimmer

80 Punten voor een nuller is top.

Vunky

Buiten de secret weapon geen 0 punters in mijn team, volgens mij heb ik dat ook nog niet eerder gehad.
Vooraf denk ik dat Buchmann de meest gekozen punten kluns zal zijn en iemand als Pucio als nulpunter.

Vunky

Ja dat is mij bekend, leuke info die ik altijd wel bekijk.

Poeksel

Buchmann inderdaad meest gekozen kluns. Cimolai ook wel een plausibele keuze, vooral als hij braaf knecht blijft. En inderdaad Puccio! Bij een nulpunter als kluns is het wel extra zuur als die uitvalt.

Laatst gewijzigd
KLoVeN

In onze subleague heeft de helft Buchmann als kluns wat ik momenteel alleen maar kan toejuichen.

Bizziecle

mmm sta nu aan de leiding maar geen idee of ik kan winnen. Heb Valter als geheim wapen

pirazzi

Wie weet win je wel Bizziecle hoewel de winnaar ook Koen Bouwman als geheim wapen kan hebben.

Laatst gewijzigd
« 1 2 3 4 ... 8 9

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.