Dan moet je nog die 2 punt kluns vinden die 0 punten haalt. Naar mijn gedacht halen alle renners met zwarte lijst punten, punten. Hiervan is Bernal inderdaad de enige gok die er effectief 0 kan halen. Moeilijk but I like it. Zorgt voor veel verschillende teams. Ik zal jullie na de tour weten zeggen of mijn vingegaard kluns goed heeft uitgepakt. Tenzij ik last minute nog een andere ingeving krijg.
Hmm wat omgegooid en weet niet of het een verbetering gaat zijn, maar oke dat gaan we zien. Kom eigenlijk gewoon wat plekjes te kort want wil nog wat nullers extra toevoegen
Oja en ik vind dat ik een sprinter te kort kom, maar kan / wil niemand van mijn overige renners er voor uit wippen.
Het is bij mij ook Trentino geworden. Verwacht gewoon een weg kapitein rol voor hem en dat is prima voor twee extra punten. Bernal is wat meer twijfelachtig in wat die kan en doet. Dus vandaar de voorkeur aan Trentin.
Mijn twijfel ging over Bauhaus, Sagan, Pidcock, Rodriguez, Yates, Coquard. Had Rodriguez, maar Ineos rolverdeling dusdanig onduidelijk dat ik daarvoor twee punten teveel vond. Maar dan welke sprinter, Bauhaus in de Milan rol of Sagan.. en neem ik Pidcock om toch maar iets van Ineos te hebben of pak ik Yates. Uiteindelijk Yates & Sagan geworden
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.