Sportpools 2022

1 2 ... 6 7 8 9
Vunky

Blijft dat je 214 punten moet goedmaken, is dus ongeveer die aangegeven 200 ;)

Jodepro

Stel ze halen de zelfde punten als vorig jaar en met dan nu een 2-punt kluns die 0 punten haalt, moet je dus met de vrijgekomen 3 zw punten 588 punten of meer goed maken met 1 of 2 upgrades en 1 nieuw in te vullen plekje. Dat lijkt mij onmogelijk.

KLoVeN

Dan moet je nog die 2 punt kluns vinden die 0 punten haalt. Naar mijn gedacht halen alle renners met zwarte lijst punten, punten. Hiervan is Bernal inderdaad de enige gok die er effectief 0 kan halen. Moeilijk but I like it. Zorgt voor veel verschillende teams. Ik zal jullie na de tour weten zeggen of mijn vingegaard kluns goed heeft uitgepakt. Tenzij ik last minute nog een andere ingeving krijg.

Jodepro

succes, ben benieuwd

OL

Het komt wat kneuterig over maar is inderdaad wat mij betreft leukste wielerspel dat er is. Ik zit zelf te twijfelen tussen Fred Wright en Bernal als kluns en stoei ook nog wat met de verhouding klassement vs sprinters.

KLoVeN

Is er een subleague?

pirazzi

Er zijn 1685 subleagues.

JapieJapo

Ik had er zo al genoeg 0 punters ingeklikt dat ik geeneens hoefde na te denken over een punten kluns. Al snap ik dat Trentin voor 2 aanlokkelijk is. Dus toch maar eens kijken of ik er nog een extra 2 punter kan inzetten die duidelijk meer punten kan/gaat halen dan 1 van mijn 0ers.

Poeksel

Als het goed is kom je via de volgende link in de subleague voor Wielerflits:
https://www.sportpools.net/nl/uitnodiging/tour-de-francepoule-2023/750/BlA8s3clbsJOB3GlxHWf3pdSBW3rCdN0TdAnP07d

Laatst gewijzigd
KLoVeN

Bedankt @poeksel

JapieJapo

Ik vind Jack Haig voor 1 ook nog wel een goede kluns. Heeft namelijk Giro plus Dauphine al in de benen, al eindigde die wel als 5de. Hij zal toch vooral in dienst rijden van Bilbao en Landa denk ik.

pirazzi

Bij de Formule 1 stond de deadline op zaterdag 1 juli 16:30 uur maar dat is de sprintrace, de kwalificatie is vandaag al geweest dus is voorspellen niet meer mogelijk.

Vunky

Hmm wat omgegooid en weet niet of het een verbetering gaat zijn, maar oke dat gaan we zien. Kom eigenlijk gewoon wat plekjes te kort want wil nog wat nullers extra toevoegen

Oja en ik vind dat ik een sprinter te kort kom, maar kan / wil niemand van mijn overige renners er voor uit wippen.

Laatst gewijzigd
Shabibi

'@Jodepro, ik denk idd dat Trentin een topkluns is voor 2 punten. Zie hem eigenlijk alleen maar knechten voor Pogi. Zal misschien een keer punten pakken ergens, maar dat kun je wel goedmaken met je extra uitgegeven punten.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Wil jij zelf niet winnen @shabibi?

Ik denk hetzelfde, maar hoef niet per se anderen daarvan te overtuigen.

pirazzi

Matteo Trentin is idd de meest gekozen kluns! ;)

Vunky

Het is bij mij ook Trentino geworden. Verwacht gewoon een weg kapitein rol voor hem en dat is prima voor twee extra punten. Bernal is wat meer twijfelachtig in wat die kan en doet. Dus vandaar de voorkeur aan Trentin.

Mijn twijfel ging over Bauhaus, Sagan, Pidcock, Rodriguez, Yates, Coquard. Had Rodriguez, maar Ineos rolverdeling dusdanig onduidelijk dat ik daarvoor twee punten teveel vond. Maar dan welke sprinter, Bauhaus in de Milan rol of Sagan.. en neem ik Pidcock om toch maar iets van Ineos te hebben of pak ik Yates. Uiteindelijk Yates & Sagan geworden

pirazzi

Last minute wissel Mas ipv Cavendish pakt niet goed uit. Maar erger voor de 149 die Mas als kluns hebben.

Bozenik

'@Pirazzi: ik neem aan dat je Mas hebt gekozen omdat je richting de 100 punten van hem had verwacht? Dan baal jij nu toch vooral? Jij loopt die punten mis, terwijl de klunskiezers de minpunten anders ook hadden gehad, maar dan verspreid over drie weken.

pirazzi

Vooral door het artikel hier op Wielerflits dat Mas dacht op het podium te komen deze Tour, dus top 3 in het AK.

Jodepro

Ben uiteindelijk voor Bernal gegaan ;)

KLoVeN

Geen MAS wel Carapaz afwachten of die er mee door kan gaan en wat die dan nog kan presteren. Uiteindelijk toch ook voor Trentin als kluns gegaan.

Shabibi

'@Poeksel Neuh, gewoon voor de lol. Winnen is belangrijker dan meedoen.

Zie overigens dat ik niet meer in de subleague kan, zonde.

SvenVDB

Nou kijk eens aan, sta ik gewoon eerste in het klassement. Nog nooit meegemaakt. Even genieten!

pirazzi

Bij Wimbledon sta ik momenteel negende, 1 punt meer dan de nummer 10 en beide finalisten nog in het team!
De badge "eindklassement top 10" bij het tennis is zo goed als binnen, dat zal de vierde worden.

1 2 ... 6 7 8 9

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.