Sportpools 2022

1 2 ... 6 7 8 9
Ab Normaal

Leiding in de F1 pool behouden. Blij mee.

Vazilii

Ja doe je goed. Het gat is weer groter geworden.
Viel me laatst op dat je op de 2e en 3e plek soms dezelfde coureur invult. Wist niet eens dat dat kon. Kan best nuttige overweging zijn in ieder geval.

Ab Normaal

Tja, dat is een keuze all or nothing. Maar de exact juiste top 3 voorspellen is geluk hebben. En als je denkt dat bijvoorbeeld Leclerc tweede of derde wordt en de andere veel meer kan zijn, dan kun je idd Charles op 2 en 3 zetten.

Vazilii

Helaas, besefte tijdens de sprintrace dat ik de pool vergeten was in te vullen.
Top 10 notering verkeken

Wielervolger

Is Sportpools dood? Er gebeuren geen updates van tussenstanden meer

Vazilii

Ja de Eendagskoersen zijn dan gelukkig wel bijgewerkt met Strade, maar andere pools als F1 en CL lijkt niet veel mee te gebeuren met updates jammer genoeg.

Bersi0611

Viel mij ook al op, erg zonde. Hopelijk beperkt het zich tot een winterdipje voor de admins, want het concept blijft enorm leuk!

Maarten1113

yes heel jammer! Bij mij zijn ook de australian open en het wk voetbal nog niet voltooid, waardoor volgens mij de carrière stand niet meer klopt :(

Magnus Cort Nielsen

'@Aart_Sportpools

Ik heb momenteel een bug in Sportpools, waardoor ik mijn RvV team voor morgen niet meer aan kan passen. Hij zegt: "De gekozen renners zijn zichtbaar zodra de koers gestart is."

Wil je hier naar kijken? Als het niet meer voor morgen lukt heb ik mijn team aan je bericht via Sportpools.
Alvast bedankt!

pirazzi

Cups en truien zijn wel bijgewerkt maar de badge "Eendagskoers top 10" nog niet.
Want als je een eendagskoers wint maak je uiteraard ook deel uit van de top 10! :D

Petrolensky

Sinds gisteren zien wij een beveiligingsbericht
Gaat het wel goed?

Laatst gewijzigd
pirazzi

Met een browser van Firefox kun je nog wel inloggen bij Sportpools. Er is wel de waarschuwing dat het voor eigen risico is omdat wachtwoorden kunnen worden gestolen.
Wat betreft de Brabantse Pijl klopte de startlijst niet, zo kon ik bijvoorbeeld Axel Zingle van Cofidis niet selecteren. Ik kon gelukkig nog wel op tijd renners wisselen die niet zouden starten.

Vazilii

Volgens mij kon je Zingle best selecteren, wanneer je 'Op startlijst' uitvinkt.

pirazzi

Oké bedankt Vazilii!

Onbekende gebruiker

Blijft de vraag of het wel goed gaat met Sportpools @aart_sportpools zijn jullie oké? Zijn jullie aan het afbouwen of zijn er andere dingen aan de hand? Ik, en velen met mij, zouden graag helpen als we er aan bij kunnen dragen dat Sportpools weer soepel loopt/blijft bestaan.

Adelaar

Helemaal eens met Sammysosa. Hopelijk gaat Sportpools gewoon door, want ik heb er al jaren veel plezier van!

Laatst gewijzigd
Petrolensky

Hoop het ook van harte! Het is voor onze subleague (Grupo de los Valles) een jubileum-editie, de 10e.
Maar vaak is een grote ronde bij Sportpools tegelijkertijd geopend met Scorito. Dus ik vermoed/hoop dat er wellicht een verkeerde datum staat vermeld (13 april).
Zet hem op aart-sportpools

Laatst gewijzigd
pirazzi

'@Petrolensky: Als je op die banner klikt zie je de volgende mededeling:
[Quote]Het is nog niet mogelijk je in te schrijven voor Giro d'Italia 2023. De inschrijving opent op 13 apr 2023 (onder voorbehoud)[/Quote]

robkuh84

De Openingsdatum in inmiddels aangepast en staat op 20 april.

Petrolensky

Yes ik las het vanochtend.
Gelukkig vanaf donderdag weer puzzelen voor een grote ronde!

ventos

Sportpools blijft TOP!!

Vunky

De puntenverdeling vind ik ook dit jaar weer een pluim waard. Lastige keuzes wel te maken, pak je een 5 punt kluns met de hoop dat die (tegen)valt, een drie punt kluns geeft die je voldoende punten terug etc etc.

Ook voor de invulling, best wel wat leuke nul punters, maar zijn het er voldoende om een team met bijv. Roglic, Evenepoel, Thomas, Hart & Pedersen op te vullen?

Vind hem echt veel leuker dan Scorito, ook omdat je niet etappe selecties hoeft te maken. Dit gaat de komende dagen nog wel even check, aanpassen, terugzetten en aanpassen worden.

Poeksel

Denk dat de pickrate van de grote twee hier minder dicht bij de 100% zit dan bij b.v. Scorito.

Vunky

Dat lijkt mij ook wel een zekerheid, 5 punten kluns die in de openingstijdrit uitvalt is prima te doen. Daar wordt met Roglic echt wel een aantal keer op gegokt (keuze zie ik bij Evenepoel minder). Maar het ook niet kiezen, waardoor je bijv. combi van Thomas & Vine & Caruso wel kan inpassen, best een overweging waard.

pirazzi

Leuk dat de rugnummers worden weergegeven maar men houdt toch vast aan de alfabetische volgorde waardoor het team van Evenepoel niet bovenaan staat maar AG2r - Citroen Team. 🙂

1 2 ... 6 7 8 9

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.