Sportpools 2022

1 2 ... 6 7 8 9 »
pirazzi

Het WK Vrouwenvoetbal begint morgen. Leuk, maar volgens mij is de optie om een klunsteam te kiezen verdwenen.
Het staat nog wel in de spelregels.

Poeksel

Een nieuw spel op Sportpools!

https://speld.nl/2023/07/20/steeds-meer-collegas-doen-mee-aan-lijsttrekkerspool/

Onbekende gebruiker

Wanneer kan er weer gepuzzeld worden @aart_sportpools ?

shyguy

Het valt me op dat de uitslag van Spanje-Nederland foutief is verwerkt.
De stand na 90 minuten was 1-1 en er is 2-1 ingevuld.
Scheelt in mijn geval toch 150 punten terwijl vele anderen onterecht punten hebben gehad omdat ze Spanje op winst hadden.

coolietje

'@shyguy spelregels lezen kan helpen

Verlenging en extra tijd

Vanaf de knock-outfase zijn verlengingen mogelijk. Als er een verlenging komt, wordt de einduitslag bepaald na de verlenging: 120 minuten en extra tijd.

Score is dus correct ingevoerd en de punten werden correct verdeeld

shyguy

'@coolietje
Ik heb de regels net nog eens doorgelezen maar zie alleen staan onder punt 2 resultaat voorspelling (ns 90 minuten)).
Waarschijnlijk staat er dan nog ergens anders iets maar kijk ik daar overheen.

shyguy

Ik heb inmiddels op een andere plaats ook hetgeen coolietje zei gevonden.
De regels die ik las staan in het menu als je bent ingelogd in het spel.

pirazzi

Geen -100 (nog) voor de 15 spelers met Laurens De Plus als kluns in de Vuelta.

pirazzi


GP Singapore
61 laps - zo 17 sep 2023 14:00
Deadline: za 16 sep 2023 15:00
Je kan nog geen voorspellingen doen voor deze race

Laatst gewijzigd
coolietje

Ik weet niet of hier iemand van sportpools meeleest, maar als ik 9 uur voor het begin van een race (gp singapore) geen voorspellingen kan doen dan is dat echt wel een probleem… Ik zou dan ook willen vragen om deze race niet mee te laten tellen voor het AK!

Vazilii

Ik denk dat je beter via hun site een bericht via support kan mailen. Ik kon dezelfde dag ook geen voorspelling opvoeren hiervoor. Veel te laat geopend helaas.

Bersi0611

Eerder in het jaar ook een paar keer geweest dat de F1 voorspellingen pas enkele uren voor de deadline te maken waren. Zonde, want in alle andere pools zijn de updates aanzienlijk verbeterd ten opzichte van eerdere jaren!

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Ja, ik heb er daardoor ook 1 gemist. Sta nu 7e in het AK en zonder die ene misser had ik nu bovenaan gestaan.
Ik vond Sportpools een geweldig concept.
Heb al meerdere keren contact met ze gezocht. Ik wil graag helpen of het zelfs van ze kopen.
Maar helaas reageren ze nooit.

Laatst gewijzigd
Bersi0611

Concept is ook super. Denk dat er inderdaad wel ‘meer’ van is te maken. Niet perse commercieël, maar wel wat meer interactie zoeken met de trouwe userbase die er is.

ivo001

Dit is een meer recenter topic dan die ik net had gevonden, oeps.

Maar het eendagskoersen spel begint hier ook weer dit weekend.

pirazzi

Blijkbaar is er geen Formule 1 2024 bij Sportpools.

Vazilii

F1 werd vorig jaar ook niet best onderhouden. Zullen er zelf geen animo of tijd voor hebben. Of te weinig deelnemers

pirazzi

Dat kan idd de verklaring zijn, maar het ontbreekt aan communicatie. Het laatste nieuwsbericht bij Sportpools is van 1 juli 2022.

Verder is het een leuke site, ze hadden het achteraf gezien klein moeten houden met alleen wielrennen en tennis.

Ab Normaal

Of meer mensen om te helpen. 
ik heb meermaals mijn hulp aangeboden en zelfs gevraagd of ik het kon kopen. 

1 2 ... 6 7 8 9 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.