Sportpools 2022

1 2 3 4 ... 8 9
Bizziecle

Zie niks

ivo001

Ik had De Bondt als kluns.

Vunky

Oeh deze is spijtig Bizziecle, op 1 punt.

SvenVDB

Hier gestrand op de 534e plaats. Niets bijzonders dus.

Kluns was Cimolai, daar had ik geen klagen over. Secret weapon: Pozzovivo.

Verder tegenvallers met Porte (veel meer van verwacht), Sivakov en MAL.

Vazilii

Dat is wel zuur zeg op 1 punt van de 1e plek stranden.
Voor mijzelf was dit een waardeloze ronde hier. Snel vergeten en door naar de Tour

Laatst gewijzigd
Ivan

Je kunt je ook al inschrijven voor die Tour trouwens. Pogi en Rogi kosten al 10 punten dus je bent de helft van het budget al kwijt maar gelukkig zijn er heel veel leuke 0-punters en een paar spotgoedkope 1-punters.

Bizziecle

€-*&*#7*&#+#-€°`!😡

Vunky

Voor het best presterende team was je dus slechts 18 punten nodig.

KLoVeN

'@Ivan de zwarte lijst punten zijn inderdaad zeer laag ingeschat hopelijk niet teveel dezelfde ploegen.

Poeksel

Interessante statistiek ook bij Koen Bouwman: 97 keer gekozen, maar daarvan 50 keer als kluns. De minderheid had hier gelijk.

pirazzi

Bij het tennis heb ik wel Rune, alleen niet als joker daar staat Alcaraz.

hidde250

Interessante puntenverdeling in de tour. Als kluns zat ik te denken aan Ewan na zijn teleurstellende Giro of Vingegaard, die in dienst van Roglic zal moeten rijden.

KLoVeN

Nooit een sprinter als kluns nemen.

Vunky

Cimolai was een uitzondering in de afgelopen Giro, Ewan zal nooit de tweede viool spelen bij Lotto, dus zal meesprinten, afstappen en is daardoor wel echt af te raden als kluns (in mijn opinie). In de huidige lijst zal ik eerder uitkomen bij Vingegaard (hopelijk blijft dan Roglic op de fiets zitten) of Landa (en ik denk niet dat die start). Maar om daar nu al daadwerkelijk keuzes in te maken is nog wat vroeg he ;)

Onbekende gebruiker

Roglic was de eerste die ik er inklikte, als kluns.

Silent Hill

Hier ook. Ik had 5ptn tekort, en door Roglic als kluns in te zetten kwam ik aan de extra 5 ptn die ik nodig had om Roglic in mijn team te krijgen. Ik zag geen andere manier. Een risico'tje, maar soms moet je eens iets proberen.

Laatst gewijzigd
Vazilii

Haha, voorlopig klik ik er nog niks in. Ik kijk een paar dagen voor de start wel eens hoe ze er dan allemaal voor staan.
Roglic als topkluns, zou wat zijn.

Vunky

En dan hoop je dat Roglic uitvalt? Zo niet verwacht ik toch > 100 punten voor hem, ik durf het bij hem niet aan denk ik.

warteke

Ik geloof er sterk in dat Vingegaard de uiteindelijk kopman wordt maar Roglic als kluns te nemen vind ik net nog iets te gewaagd. Zeker omdat ik niet direct een team van 25 punten kan maken waarvan ik echt tevreden ben.

Mr. Burns

Veiligste kluns lijkt mij Trentin, zal geen ruimte krijgen om voor eigen succes te gaan en zal tegelijkertijd naar verwachting wel gewoon uitrijden. Vind er juist zat interessante 0-punters bij zitten waardoor ik aan die 21 punten ruimschoots genoeg heb.

Ik zie Roglic niet volledig floppen én uitrijden dus mij te riskant, maar mocht je het klassement willen winnen zijn zulk soort gokjes altijd wel leuk natuurlijk. Als Roglic minder blijkt te zijn is het alsnog iemand die in de eerste week/weken alsnog al een rits punten binnenhaalt met zijn vinnige eindschot.

Zou in dat geval toch voor Mas gaan denk ik, die zie ik wel uitrijden ook als hij minder is en loop je in het algemeen sowieso wat minder risico mee voor de echte top noteringen in de etappes (en klassement).

Jodepro

Verschil in teams zal waarschijnlijk gemaakt worden in het wel of niet thuis laten van Roglic icm met wel of geen Mas als kluns.

Bertsu

Grappig, momenteel heb ik ook Mas

Jodepro

Laporte zou ook een goede 1-punt kluns zijn

Jodepro

'@Bertsu, dan ben je waarschijnlijk niet de enige ;)

MoedersMooiste

Een groot compliment voor het sportpools team voor deze puntenverdeling. De toppers zijn écht duur en alles daaronder is scherp geprijsd. Daarnaast springt er ook geen obvious kluns in het oog. Ik verwacht een hoop diversiteit in de teams en daarmee een hele leuke strijd in de subpools!

Ik zie een aantal win or lose decisions voor aankomende Tour:
- Wel of niet Primoz
- Wel of niet (dure) sprinters meenemen
- Wel of niet een riskante kluns kiezen
- Wel of niet door corona renners meenemen.. #Vlasov

Decisions, decisions.. Ik ben benieuwd wat jullie denken en alvast happy puzzeling !

1 2 3 4 ... 8 9

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.