Zonde weer. Blijven op deze manier wel heel weinig jongens over van de rondetalenten waarmee ze twee jaar terug nog dachten een ploeg te bouwen waarmee ze binnen zes jaar mee konden doen om het winnen van de Tour de France.
Donovan is gevoelsmatig wel een beetje stil blijven staan na zijn hoopgevende Vuelta paar jaar terug, maar goed, duurde bij Hindley ook een tijdje voor het er uit kwam.
Zo'n beetje alle jonge klimmers die toen bij de ploeg zaten (Van Wilder, Arensman, Donovan, Hirschi, Gall, Storer en Hindley) zijn alweer weg dan, terwijl de meeste nog steeds kans maken op de jongeren trui. Lijkt me toch niet helemaal de bedoeling.
Vuelta om heel snel te vergeten. Arndt was als enige goed bezig, naar huis met Covid.
Donovan Covid
Vandenabeele (dnf), Hvideberg en Brenner allemaal in beroerde vorm.
Nieuwenhuis is al het hele jaar aan het aantobben en Degenkolb is het beste af.
Arensman moet de meubelen redden, moederziel alleen.
Het is maar goed, dat hij vertrekt bij DSM, want wat begeleiding betreft, gaat 't niet goed. Het is al de zoveelste renner, die nors vertrekt bij deze club.
Wat mij betreft had hij beter naar JV kunnen vertrekken, want als je ziet hoe die hun renners voorbereiden, dan kan DSM nog veel leren.
Vertrek van Arensman nar JV was ook mijn hoop. Ik begrijp niet waarom de meeste acquisities van JV richting leeftijd van 30 of ouder gaan. Hebben jullie een idee wat Arensman of Van Baarle of Kelderman verdienen? Misschien was Arensman gewoon te duur?
Ze zullen vorige week, toen hij duidelijk niet in goede doen was, gezien hebben dat meegaan in de vlucht niet het gewenste resultaat op zou leveren, in tegendeel. Vanzelfsprekend wilde hij zich toen bewijzen, maar het is aan de ploegleiding om hem tegen zichzelf in bescherming te nemen. Zijn piek ligt in de derde week, vandaag werd hun gelijk bewezen!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.