"Het sponsorcontract met de wielerploeg loopt nog tot eind 2024. Hoofdsponsor dsm-firmenich zou al de intentie hebben uitgesproken om die verbintenis te verlengen. In de komende maanden hoopt Team DSM, dat door de fusie er budgetair op vooruit zou gaan, de contractverlenging te formaliseren."
Uit het artikel. Moet nog afgerond worden dus
Bardet lijkt prima in de ronde te groeien ja. Morgen met afdaling naar de finish wel een ideale finale voor hem ook. Welsford vandaag nog voorin koers in de slotkilometer verbaast me ook wel. Na zo'n uitdagend parcours met 85 kilometer volle bak koers, dan moet de conditie wel erg goed zijn.
Nee, lijkt nergens op, maar ik zag er wel eentje bij die val liggen, eerder reden ze behoorlijk voor in het peloton.
v.w.b. Bardet: Lang bij de achtervolgende groep gereden, maar duidelijk was dat het niet van zelf ging en hij moest de anderen laten gaan. Later weer aangesloten en op een mooie 5e plek binnen gekomen!
Romain Bardet n.a.v. het overlijden van Gino Mäder.
“Hoe. Waarom. Wat blijft er nu nog over? Onze ogen huilen, onze gedachten zijn verwoest. We zijn allemaal Gino. We gaan altijd maar sneller en sneller en zoeken zo de limiet op. We flirten bocht na bocht met onze grenzen. We hebben het tenslotte al duizend keer gedaan. De dag is echter gitzwart als het lot besluit om één van ons mee te nemen, een medemens, een acrobaat in een Lycra-pak, met een onrecht dat ons weet te verscheuren en ook niet te herstellen is.”
“We zijn ons alleen bewust van het onderbewustzijn, als we worden ingehaald door de brute werkelijkheid en we zo voor altijd zijn aangetast. Kon de oprechtheid van onze gedachten maar troost bieden voor de mensen die zijn achtergebleven. We beoefenen deze sport om bepaalde emoties te beleven, maar nooit – maar dan ook echt nooit – om onze (wieler)familie te zien rouwen. Gino, een ster die voor altijd zal stralen.”
Bardet is zo'n enorme klasbak op en naast de fiets dat ik daar toch het meeste voor supporter! Qua omkadering vind ik dat hij ook prima bijgestaan wordt. Al valt of staat nog steeds veel met de onbekende vorm van Hamilton
De sprinttrein heb ik eerlijkgezegd m'n vraagtekens bij. Dit seizoen zijn vooral de jonge honden heel goed in de sprinttrreintjes. Markl, Tobias lund Andersen, van uden etc. Degenkolb en eekhoff heb ik nog geen goede leadout zien doen dit seizoen. Maar beide wel wat lichtpuntjes dit seizoen, het zit er zeker nog wel.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.