Team DSM 2023

1 2 ... 21 ... 25 26
ChefSpijker

Misschien wel een geluk bij een ongeluk. Hopen dat de schade meevalt en dan fris toewerken naar de Vuelta.

Zwarte Wout

Lijkt mee te vallen! Inderdaad, op naar de Vuelta met jonkies als Max Poole!

Laatst gewijzigd
AWestie

Waar lees je dat het lijkt mee te vallen?

ChefSpijker

Volgens DSM een mogelijke hersenschudding de reden tot opgave. Dus lijkt geen breuken te hebben.

Laatst gewijzigd
Zwarte Wout

'@Awestie
Tijdens de koers gaven de ploegleiders aan de renners door dat de blessures mee vielen, maar dat hij wel erg teleurgesteld was! Dat was live tijdens de TV uitzending te horen.

Laatst gewijzigd
Bimbo Visma

Wordt wel een hele pijnlijke Tour zo. Een keer top-5?

Bimbo Visma

Vandaag de bevestiging van de langere samenwerking met dsm-firmenich? Plus eventueel contractverlenging(en)

AWestie

Ze hebben blijkbaar veel vertrouwen in Welsford, want ze beuken veel op kop. Kunnen ze die energie niet beter in volle finale gebruiken?

Edit: mooi al even uit beeld. Hopelijk is de rotondenemer van dienst op afspraak.

Laatst gewijzigd
Koosr1946

Oeps, alweer een 20e plaats, ik schaam me dood om supporter van dit zootje ongeregeld te zijn.
Bijna nooit mee zijn in een kopgroep en dan maar op kop jagen en op het moment supreme geen DSM meer te zien.
Misschien toch eens de bezem door de ploegleiding.
De grote geldschieters zullen zich toch nog wel eens bedenken.
Al mijn goede verwachtingen zijn dan ook helemaal niet uitgekomen, ik vind het een schande

ChefSpijker

Bardet en Welsford halen als kopmannen niet hun niveau. Van de rest kun je toch niet veel meer verwacht hebben? Het team in de Tour is gewoon matig op papier. In de Giro hebben ze met een, mijns inziens, betere selectie mooie resultaten geboekt.

Je hebt met bijna de complete wereldtop te maken op elk terrein in deze koers. Van beloftevolle klimmers als Dinham en Vermaerke kun je niet veel meer verwachten dan wat ze gisteren lieten zien. Een Eekhoff zou nog op een etappe als die van morgen kunnen mikken. Hopen op een top 3/5 uit de vlucht. En misschien dat de wandeletappe van komende zondag Welsford nog ligt. Maar dat is meer hopen dan realisme op dit moment.

Zwarte Wout

Moed houden Koos, ik vermoed dat er een mooi klimploegje richting Vuelta gaat.
Bardet viel uit, was weliswaar niet op top niveau, maar wel de kopman waarvoor gereden werd, dan is schakelen met een van de andere renners lastig.

Koosr1946

Ik heb er niet zoveel verstand van, maar tactisch klopte er toch heel weinig van.
Iemand mee laten gaan in een ontsnapping, hoef je verder niets te doen.
Ik zag vanmiddag ook weer op kop rijden en toen het moest, geen DSM te zien in de frontlinie.
Maar ik ben geen ploegleider
Het geeft mij geen blij gevoel

Bimbo Visma

Deze Tour is al met al huilen met de pet op. Dat ga je ook niet meer omdraaien

Koosr1946

Soudal liet gisteren zien dat het succes in 1 rit behaald kan worden, maar dan moet je wel mee zitten en dat ontbreekt er bij deze ploeg nog al vaak en dat is zachtjes uit gedrukt

Koosr1946

Weer een geweldige prestatie, niemand bij de eerste 36, allemaal een flinke bonus.
En dat allemaal na dat slijm verhaal van één of andere ploegleider gisteren op deze site.

SolitaryShell

Edmondson 86e, de rest kon het peloton niet eens bijhouden.

Rawolf

Welsford valt me ook wel tegen, veelbelovend dit seizoen maar op het allerhoogste niveau komt hij nog net tekort. Toch maar goed dat hij word ingewisseld voor Jakobsen dan.

Slechte tour voor DSM.

Zwarte Wout

Meer dan behoorlijke prestatie van de 22j. Kevin Vermaerke gisteren. Helaas moest hij op de Col du Petit Ballon passen, maar dat was gezien de samenstelling van de groep, geen schande!
Jammer genoeg heeft hij nauwelijks voor/met Bardet kunnen werken i.v.m. diens opgave na een val.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Dat is het mooie van DSM fan zijn, ookal gaat het wat minder, je kan altijd optimistisch blijven over de toekomst want er staat altijd bakken met talent klaar :p

Volgend jaar lekker naar de tour met Jakobsen en een flinke trein. Edmondson en Eekhoff kunnen het tourniveau wel aan. Misschien nog jonge hond erbij, vUden/TL Andersen. Bardet als vrijbuiter.

Giro voor het klassement aantreden, Bardet, Poole, Onley, Vermaerke. Mooie kern.

Bimbo Visma

Kool kwam vandaag beter mee dan Labous helaas. Te explosief.

Knap dat Kool nog derde werd in deze rit. Geeft vertrouwen voor etappe 3 en 6

AWestie

Wat moet de ploeg doen om in de Vuelta het groterondecijfer (een zeer goede Giro + een dikke onvoldoende Tour + ... ) nog op de ruim voldoende uit te komen? Wat zijn überhaupt een beetje de smaken? Op PCS alleen Brenner, Vanhoucke op de rol voorlopig.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Poole
Bardet
Leknessund
Vanhoucke
Brenner
Tobias lund
Dainese
Van Uden

Hoop dat het zoiets word voor de vuelta. Maar realistisch gezien heb ik geen idee.

Zwarte Wout

Ronde van Polen:

Tobias Lund Andresen
Patrick Bevin
Sean Flyn
Lorenzo Milesi
Oscar Onley
Max Poole
Casper van Uden

Zwarte Wout

Vandaag Vlad van Mechelen in de Elzas een machtige sprint, nipt geklopt!

Laatst gewijzigd
ChefSpijker

Poole een goede kans op eindpodium in Polen met die gaten vandaag.

Ah gecorrigeerd dus.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 21 ... 25 26

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.