Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 100 ... 197 198
Valvuillerdemoz

Kämna hier ook op het bankie hoor. Dat was vanochtend nog niet zo. Is toch echt de schuld van iemand op dit forum! 🙈😱😅

Behatzailea

'@zitvlees [qu ote] text [/quo te] en dan quote wel aan elkaar ;-)

zitvlees

@zitvlees [qu ote] text [/quo te] en dan quote wel aan elkaar ;-)

danku!

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Dacht dat ik Kämna had gebankt maar hij blijkt toch in mijn dagselectie te staan, zonder geluk vaart niemand wel zullen we maar zeggen...

niek-vdv

MAL valt alvast weer flink tegen

MarvinG

Kamna hier ook op de bank. Verdorie!

Thomberg

Mal heel matig, Bardet gaat daar wel overheen

Gladiool

En dat bedoel ik dus. Yates zit lekker op de bank...

vevie

Wat een tijdrit van Yates!

Stijn Lemmens

Wow Yates, wat doe je nu?

Thomberg

'@gladiool, niet om mijn gram te halen of bijdehand te doen. Maar yates leek wel logisch om op te stellen, reed erg goed in Parijs Nice tijdrit al dit jaar

danusz1986

Kamna en Bardet bankzitters. MAL eruit voor Kamna was logisch geweest.

Edd1e

MAL laatst nog 13e dus niet heel logisch

danusz1986

Vaker in grote rondes aan het falen.

danusz1986

Almeida matige tijdrit!

ditisdavid

Almeida geen beste kopman vandaag, toch voor het alternatief (Sobrero) moeten gaan...

ditisdavid

Of gewoon voor Van der Poel...

zitvlees

Tulett op 5??

Kan iemand mij vertellen wie dat is?

Maurimaler

'@Gladiool hier dezelfde (fout) gemaakt door Lopez op te stellen.

runnerup

zo..yates

Sjas Patatje

Content over de dag van vandaag! Ik heb me niet laten misleiden door KÄMNA op de bank te zetten. 🙏
Alleen MAL valt door de mand vandaag, waar ik met GIRMAY meer puntjes had kunnen pakken. So be it, tevreden met 297 punten, 78,9% tot dusver.

Wat kunnen we verder concluderen? Dat Yates een super tijdrit rijdt, dat Almeida tegenvalt vandaag, dat Tom "in orde is" en dat MVDP werelds is!

Grinta Geurt

340pnt dikke prima.
Had alleen Carapaz moeten wisselen met Mareczko.
Maar ja achteraf is mooi wonen.

Laatst gewijzigd
Guido Maltempi

MAL teleurstellend, maar was volkomen logisch om hem hier op te stellen. Van Cort had ik (zeker na gisteren) ook veel meer verwacht. Mijn enige bankpuntjes komen van Patsie dus dat valt gelukkig mee.

Basementman

Nu al het mooiste terugkerende beeld van de Giro: de manier waarop Bradley Wiggins naar Eurosport verslaggever Sander Kleikers kijkt als Sander weer net een tikje te overdreven enthousiast reageert.

Cascoigne

Hier ook Kamna gebankt door het lezen van de reacties. Blij dat ik Van der Poel heb gecapt, doen we misschien morgen maar weer. Je weet het niet met die gek.

1 2 ... 100 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.