Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 102 ... 197 198
user26790

Vraagje. Waar kan ik het percentage vinden? Gisteren 366 en vandaag 283 punten = 649 punten.

ditisdavid

Sobrero en Albanese op de bank morgen, de overprestatie van Yates, met daarbovenop minder punten dan verwacht voor de Jumbo's en Almeida, levert me de nodige luxeproblemen op - onverwacht veel opties voor vaste punten met ook nog Van der Poel en Oldani in de ploeg.

Jeffrey81

'@ZK

Dank je wel voor het compliment, haha. Was het ook maar zo'n feest wat al mijn andere voorspellingen betreft. Ik heb redelijk optimaal opgesteld gisteren en vandaag, maar kom beide dagen niet verder dan een score net onder de 200 🙈.

Waarschijnlijk gewoon de verkeerde renners geselecteerd dus... Maar er is nog wat hoop dat het betekent dat ik het elders goed kan maken. Voorlopig is een team zonder Poel en Yates vrij dodelijk 🤯

Morgen:

Cav (C)
Bauhaus
Gaviria
Nizzolo
Albanese
Girmay
Naesen
Foss en Dumoulin (truipunten)

Vendrame niet mee. Dus die zal wel stiekem meesprinten, en Albanese stiekem niet 😉

Laatst gewijzigd
user26790

Ik zie in het groen 98.5%. Zou dat kunnen?

ZK

'@kevinraar Volgende keer gewoon volgens traditie je team voor deadline bekendmaken. Als je afwijkt van die traditie, dan roep je het onheil af over je team. In dat kader is 8% weer niet zo verrassend. Maar zonder dollen, pas 2 etappes gehad, die berggeiten en sprinters kunnen de boel nog voor je keren. Beetje vertrouwen !

mentsjov

Van der Poel toch wel echt beresterk. Toch blij dat ik bij die 94% hoor die hem heeft. Twijfelde er zwaar over hem thuis te laten, maar lijkt inmiddels al amper onoverkomelijk te zijn als je hem niet hebt. Ook heel blij met Mareczko die al 50 puntjes heeft geharkt en er morgen hopelijk minimaal het dubbele bij krijgt!

Thomberg

Na vandaag toch nog 1 keer helder maken. Mensen die Bilbao meenemen voor z’n tijdrit, mag nooit meer gezegd worden :-) zelfs in dit veld en zijn goede vorm en heuvel capaciteiten was hij weer extreem matig. Ik snap dat mensen Bilbao in hun team hebben en tuurlijk stel je hem vandaag dan op. Maar het moet gewoon helder zijn dat hij geen echte tijdrijder is. Ik bedoel, Bardet rijdt ook in de punten vandaag

Behatzailea

Maar je neemt hem toch niet mee puur voor de tijdrit. Je neemt m mee omdat je m ook in de tijdrit op kan stellen itt een Landa bijvoorbeeld of een Ciccone.

Valvuillerdemoz

Mensen die Marezcko of Oldani hebben zouden eigenlijk teampunten afgetrokken moeten krijgen natuurlijk.

Thomberg

'@behatzaila klopt en dat snap ik dat je hem kiest. Alleen gebruiken vaak zijn “tt-capaciteit “ als een reden. Ik zeg alleen dat dat niet meer genoemd mag worden. Alle andere redenen om hem te kiezen zijn uiteraard gewoon valide verder

nasibal

Zo, dag 2 van 'incasseren en accepteren' is voorbij. Dikke prima. Zoals verwacht skyrocket de score niet, en het uiteindelijk toch niet aandurven om Tom te cappen ipv Almeida helpt ook niet. Maar that's life :)

Alleen maar respect voor Matje's tijdrit. Doet het hier een stuk beter dan ik verwacht had. Voor mijn Scorito maakt het weinig uit, het niet meenemen van MvdP was berekend op het maximale scenario, en daar zat ook een goede ITT bij. We houden hoop!

maar lijkt inmiddels al amper onoverkomelijk te zijn als je hem niet hebtmaar lijkt inmiddels al amper onoverkomelijk te zijn als je hem niet hebt

Dat zeg je goed, amper onoverkomelijk ;)

bakfiets

Complimenten aan degene die kamna wel opgesteld hebben vandaag. Dat is mijn eerste misser deze giro. Heb hem eigenlijk geen moment overwogen vandaag.

Ik vraag me alleen af of zo'n tijdrit nu heel veel zegt over het verdere verloop van de giro. Mij viel vooral landa op. Die reed voor zijn doen een goede tijdrit.

Benieuwd naar morgen. Ik ben niet zo heel zeker over mijn sprintteam zonder ewan nizzolo en demare. Het zal wel chaos worden morgen. In rechte lijn 8 treintjes naast elkaar.

vevie

Vandaag Yates, Almeida, Mollema, Kamna, Carapaz en Arensman opgesteld. Helaas Bardet niet, maar die overwoog ik nooit op te stellen. Toch zuur gescoord en een rol in de middenmoot lijkt weer in het verschiet te liggen. Vaffanculo!

Het lijkt iig een aantrekkelijke Giro te worden met veel mannen die op de afspraak zijn. Yates, Bardet, Kelderman en Landa rijden echt hoopgevend rond. Ineos komt ook weer sterk voor de dag met Porte, Tulett en Sivakov en een Carapaz die weer attractief en aanvallend zal gaan koersen. Dit zou weleens de mooiste Giro sinds de edities van 2017 en 2018 kunnen worden.

Laatst gewijzigd
Berend

Los van Scorito: Drie Nederlanders in de top 7 van de tijdrit en drie in de top 5 van het AK: gaat lekker!
En Arensman komt er ook nog wel doorheen!

Hier na 2 etappes op 95%, gaat dus lekker en dat zonder Yates. Maar hopen dat die er ergens doorheen zakt ;)
En Kamna niet opgesteld vandaag helaas...

Cav morgen!

Laatst gewijzigd
rbc1912

'@Berend Botje: ik hoop met je mee. Wat betreft Yates en Cav. Hier ook Kämna niet opgesteld.

Wicked Wout

Wat is de inschatting hier voor morgen? Alle vooruitblikken zetten vol in op een massasprint, maar zou dat klimmetje op 12 km niet nog een leuke springplank kunnen zijn voor een aanval? MvdP zal het in t roze niet lukken, maar twijfel om bv een Narvaez morgen een plekje te gunnen

ZK

Wordt zonder twijfel gewoon massasprint. Teveel ploegen met die belangen en zo heftig is klimmetje niet...

Behatzailea

Zou Valverde nu toch weer gewoon kopman zijn?

floda

Meestal verlies ik vrij veel punten door foute dagselecties/kopmankeuzes. Nu valt dit mee (38 in 2 dagen), dus met 75,5% ligt het volledig aan mijn team en eigen keuzes. Lang getwijfeld tussen schmid, sobrero en tratnik als tijdritman. Gekozen voor die laatste, helaas. En selecteren en opstellen van ewan gisteren leek een hele goede keus. Nu maar hopen dat hij is hersteld. Heb voor morgen zes sprinters en hoop op albanese als 7e. En dat demare en nizzolo maar zo dramatisch blijven sprinten, met vele vluchten die er zullen zijn stellen die punten die ze onderweg halen ook niets voor en dan besluit matje na dag of tien toch voor paars te gaan.

Wellens Nietens

Ik zie nu pas het interview met Adrie van der Poel op Sporza van gisteren. Wel interessant dat 'ie het o.a. heeft over "eens meedoen aan een massasprint". Zou mij niet slecht uitkomen want tot mijn spijt heb ik Mareczko niet in m'n team.

mms

Kan iemand mij misschien toelaten tot de wielerflits sub-league(M06).
Mijn ploeg voor morgen:
Cav(C)
Yates
Vansevenant
Ewan
Demare
Girmay
Van der Poel
Cort
Mareczko

Valvuillerdemoz

Etappe drie: aan de start voor FC Xavi:
Cav (cap)
Gav
Bauh
Dai
Gir
Mat
Yat
Dum
Foss

Vijf echte sprinters is toch echt te weinig merk ik nu al. Toch al wel wat veel opvulling nodig door teampuntjes. Maar goed, hopelijk blijft de schade in de sprints beperkt. Vooralsnog staan we op een keurige 91,2%. Een bovengemiddeld goed begin voor mijn team. En wat ook wel lekker is: De heuvelequipe en de klassementsmannen lijken goed in orde te zijn.

Timvideo

Ik zie het nog wel gebeuren dat MvdP deze sprint nog voor eigen succes gaat om te kijken waar het schip land, maar over een paar dagen als nog lead-out doet voor Mareczko als het morgen tegen valt. Voor mensen met alle twee, je stelt ze toch samen op. Lekker gemakkelijk dus.

Weet iemand waarom Phil Bauhaus gisteren met zo'n grote achterstand binnenkwam? Gewoon laten lopen of toch bij een valpartij betrokken? Wil hem eigenlijk wel cappen, maar het zint me niet zo toen me die achterstand opviel... Hou het anders wellicht bij Gaviria. Girmay kan ook, die zat er goed bij in Eschborn-Frankfurt... ;)

Dion

MvdP zegt in dat wielerflits interview toch gewoon morgen z'n ding te doen voor Mareczko? Hij gaat natuurlijk gewoon mee morgen maar verwacht geen punten van daguitslag.

90.6% na 2 dagen en pas 14 puntjes misgelopen. Morgen aan de start met Cavendish, Gaviria, Bauhaus, Consonni, Girmay, vdPoel, Theuns, Morkov en Albanese. Hopen op een goede uitslag maar bovenal hopen dat er geen lelijke valpartijen ontstaan.

zeewolde

'@timvideo Bauhaus is gewoon in orde. Heeft Bilbao afgeleverd aan voet van de klim . Daarna laten lopen waarschijnlijk. Zie interview met Bilbao op deze site.

1 2 ... 102 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.