Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 106 ... 197 198
Thomberg

'@pirazzi, altijd lastig Vendrame in je team. Je weet nooit wat hij gaat doen. Aan de andere kant heeft AG2R aangegeven dat Naessen de sprinter op het vlakke is.

@nasibal, blij met Albanese? :-) pakt toch 14 puntjes zo!

Verder heel blij met vandaag. 355 punten. Alles viel op z’n plek. Alle renners in de punten en Cav als captain. Verder geen Ewan, Nizzolo en Bauhaus, maar wel dus Cav, Demare, Gaviria, Consonni (ziet er hoopvol uit), Girmay, Theuns en Albanese. En VDP lekker top 20.

Laatst gewijzigd
Papa Bart

Ik sta tot mijn verbijstering op plek 112, algemeen. Nadat de afgelopen twee dagen al zo goed waren verlopen, hoopte ik dat ik me vandaag zou kunnen handhaven maar stijg zelfs nog drie tiende procent to 99,5.

Weersvoorspelling Etna: droog maar flinke wind uit het oosten. (Tegen op de col?)

rbc1912

Sprintteam doet zijn werk. 10,3% gestegen naar 84,6%. Met dank aan Captain Cav, Démare, Gaviria, Girmay, Bauhaus en Albanese.
Theuns (die met de 'h') verbaast me. Echt geen fractie van een seconde overwogen

kevinraar

259 punten gehaald gestegen van 8.3 naar 14.6

ditisdavid

De etappe naar de Etna kon wel eens een hele rottige worden als er inderdaad tegenwind staat... paar koplopers vooruit zodat er geen bonificaties te pakken zijn en de volgorde van de klassementsrenners wordt een loterij omdat er geen gat te slaan valt en de laatste kilometer toch vlak is. Moet wel bij gezegd worden dat de kant die ze nemen veel langer beschut blijft dan die in de door de wind verlamde etappe in 2017.

DvH6

'@ditwashet wellicht de Mortirolo dan niet, was een voorbeeld, net als bijvoorbeeld alleen al de Fedaia uit dezelfde rit die zwaarder is dan de Pordoi, in de Giro is er maar 1 buitencategorie beklimming per jaar en dat is degene die het hoogst is. Verder ben ik het helemaal met je eens dat het voor ons kijkers leuker is dat de zwaarste bergen geen slotklimmen zijn!

Iets anders dan, MAL stond voor mij altijd bekend als iemand die in sprintetappes attent rond plek 20-30 finisht en nu eindigt hij als 104e.. een teken aan de wand?

Laatst gewijzigd
ZK

'@Hans kun je mij (en anderen die nog wachten) accepteren bij Wielerflits Forum poule?

Ragnar Lolbroek

307 punten. Gestegen naar 94%. Voor de Etna gaat dit 9tal om de knikkers.
Carapaz
Almeida
Yates
MAL
Bardet
Ciccone
Bilbao
Kämna
Valter

nasibal

Ik wil heel even snel tussendoor mijn gelijk komen halen dat áls Mareczko aan sprinten toekomt hij lachend op te schrijven is voor top 5 ;)

Thomberg

Ja Mareczko nu al een gouden pick in combinatie met VDP. Dat moeten een Valter en Arensman nog maar binnenhalen aan punten

arjenzvob

Keurig 24% gestegen met kopman Démare.

Dinsdag stijgen we verder met Kämna die de etappe wint en roze pakt.

Grinta Geurt

En weer 300+ pnt
Sta nu op 98%
Lang niet gek.
Baal alleen dat ik op de laatste dag Valverde voor Kelderman heb geruild, maar goed we zijn pas net onderweg.

Jasperdewaal11

317 puntos hier en bijna 12% stijgen naar 89.7%

Cav doet het hem gelukkig! En Theuns nog beter dan ik hoopte

Gladiool

Met de budgetsprintploeg weer terug in de 96%.

Démare (C), Gaviria, Girmay, Mareczko, Theuns, Consonni, Albanese en VDP en Yates als vullers stemt me tevreden. Cort lekker op het bankje, die komt later wel weer.

Op naar de Etna met een luxeploeg:
Carapaz
Yates
Almeida
López
Bardet
Porte
Dumoulin
Ciccone
Pozzovivo

Nu nog de juiste kopman gokken :')

Behatzailea

Pfff morgen wordt nog een dingetje... Valverde en Kämna of Skjel en Sobrero. Daar gaan we even over slapen.

Behatzailea

Ja ik bedoel ook wie het beste rust... ...

Benzardi

Dan heb je Cav en Ewan in je team en wie kiezen we?
Yep. . . . . . . een Ewan.
Het was wel een bewuste keuze hoor, omdat ik op 19,6% stond en bijna iedereen Cav als kopman had.
Gegokt en verloren..................maar ondanks deze gok zijn De Duracelli's toch gestegen naar 27,4%

Overmorgen de Etna, alle ballen op een Fransman.

user26790

Voor team Cyclekiller was het vandaag de schade beperken. Zonder Ewan, Cav en Den. 218 pnt. 8% gezakt naar 87%. Moet het hebben van klimmers en klassement. Dinsdag moet het gebeuren. en de winnaar is .....? Enige jaren geleden op de Etna geweest, niet op de fiets. Stonk er wel naar zwavel!

dadeliva

Lastige keuze voor dinsdag. Welke 2 renners moet ik kiezen van .Kamna, Valter, Skjelmose, Gall of Covi. Ik neig naar de 1e 2. Of vd Poel voor de puntentruipunten en een klein kansje mee te nemen dat hij in het roze of top 5 blijft.

Stammie

mmmmm

daandej

Jaa laatste keuze voor dinsdag gall of valter …

kevinraar

mij team voor etappe 4
carapaz
yates
almeida
kelderman
mollema
bardet
lopez
arensman
valter

bank
kemna
navaz
covi
swift
gall

arjenzvob

Kamna op de bank Kevin????

wielergekkie

Vandaag een prima score van 349 punten.
Onder andere Cav(c), Demare, Gaviria, Girmay, Theuns, Consonni. Gestegen naar 95,6%. Prima voor nu maar daar mag nog wel een paar procent bij:p

Stijn Lemmens

Vandaag 321 punten gehaald sta op 97,4 procent

1 2 ... 106 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.