Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 124 ... 197 198
ditisdavid

Ik heb zowat alle sprinters die nog in het peloton zitten dus er zal wel een flinke val gebeuren in de finale :p

Nopper

'@Jeffrey81 klopt. Volgens mij is dit nu hetzelfde als met het klassiekerspel. Ik vond het ook altijd wel overzichtelijk om te kijken waar je renners ongeveer rijden. Geen idee waarom dit nu zo is aangepast.

Antonini

'@Jeffrey81 ik denk dat Scorito daar afhankelijk is van de koers info en die is bij de Giro niet echt optimaal. Wellicht dat het bij de Tour weer meer accuraat zal zijn. Het valt inderdaad wel op dat er steeds features wegvallen bij Scorito en er reclame voor terugkomt.

Timvideo

Daar is de update. Cavendish (als ook Ewan) geven de achtervolging op.

Jeffrey81

Thanks voor de bevestiging mensen. Dan hoef ik ook niet meer te zoeken....

Scorito maakt idd reclame. Maar niet voor zichzelf :(

Sloddies

Zou het een dagje meezitten? Durfde Cavendish als (c) niet aan en heb voor Gaviria gekozen. Zit Bauhaus er voorin bij? Dat is ook niet zo'n klimgeit...

zitvlees

De finale van vandaag was het analyseren waard, zeker met kans op gereduceerd peloton. Er zit een mini hupje op 4km van de streep waar een aanval niet zou misstaan

De groep lijkt nu niet gereduceerd genoeg, maar alsnog zou het een poging waard zijn voor een Affini of VDP. Beetje afhankelijk van welke treinen er nu nog compleet zijn en of ze al opgebrand zijn door het vechten voor positie. Wie heeft er dan nog mankracht om een Affini of VDP terug te halen. Of de finale écht lastig genoeg is weet ik niet, maar

gvd Karsten zegt het nu zelf ook live

Laatst gewijzigd
zitvlees

*Hij denkt dus niet lastig genoeg

Timvideo

MvdP geeft op 500m al op, Gaviria leek bijzonder boos.

edit. Hier komt de comeback van Nasibal! ;)

edit2. Ze geven in de uitzending aan dat Gaviria waarschijnlijk een fietsprobleem had (wellicht de versnelling). Alsnog 2e is dan best wel prima, maar begrijpelijk. Vraag me ook af of MvdP ook een of ander technisch mankement had.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Zeven man bij de eerste twaalf, lekker dagje.

Behatzailea

Bauhaus toch bij de eerste twintig. Chapeau. Heb 'm niet opgesteld, maar leuk voor hem ;-)

Antonini

MvdP werd afgesneden door een rijder uit de Israel lead-out en gaat blijkbaar niet rijden voor plek 8

pirazzi

Vendrame niet opgesteld maar is 4 punten, valt mee.

RvhC74

Met captain Demare en de andere sprinters naar 99% geklommen, gaat goede kant op

Primavoormij

Dat is nog te overzien Pirazzi !

arjenzvob

Zo. 355 punten en weer 19% erbij met kopman Démare en verder de nummers 2, 3, 5, 6, 9, 10 en 12. Magnus Cort Nielsen sprint mee, grappig! Niet opgesteld, maar voor hem zou ik 16 punten krijgen. Nu had ik Kämna opgesteld en daar krijg ik.... 16 punten voor haha! Niks laten liggen dus.

Drie dagen geleden nog op 35%. Nu op 96%. Who needs MvdP? Geintjuhhhh!

Mooi teken dat MCN meesprint. Die is lekker in vorm en zal zijn punten nog gaan opleveren.

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Albanese ook zo’n heerlijke renner, is niet eens snel genoeg voor top10 maar doet toch altijd mee voor de (scorito/uci) puntjes. Zou mij niet verbazen als Oldani morgen het weer gaat proberen, denk niet dat vdp het morgen weer gaat proberen (helaas).

Primavoormij

'@Daan Brakenhoff alleen de top 5 krijgt UCI punten:

100 - 40 - 20 - 12 - 5

pirazzi

Morgen weer Démare?

Daan Brakenhoff

'@doe maar renaat
Excuus, er staan naast de UCI punten ook nog een andere rij met punten op pcs. Ik bedoelde die punten. Morgen weer Démare!

Capra

25% gestegen vandaag, geen paniek na de slechte start.
Nu op 85%.
Ik zie Cav ook niet uitrijden op deze manier, dus in de eindafrekening met Demare, Gaviria, Girmay, Nizzolo, Bauhaus en Matje aardig wat puntjes voor de puntentrui in het verschiet.
Ook blij met Consonni en Albanese, doen waar ik ze voor meegenomen had.
Met Demare in het paars gaat zowaar Valter misschien nog wat puntjes opleveren 😃.

Ragnar Lolbroek

258 punten gescoord. O,2% gezakt naar 98,5%. Nou Ja 1 sprinter minder omdat Cav moest lossen. Dus op zich beperkte schade t.ov. spelers met Demare/Nizzolo.

pirazzi

Hoge bomen vangen veel wind.
Zelf maar een bescheiden 86%.

Jeffrey81

Valter mee morgen en hopen dat Demare paars houdt...Eens zien of hij van de nul af kan komen :)

Cav (c)
Gav
Bauhaus
Girmay
Nizzolo
Albanese
Naesen
Kamna (truipnt)
Valter (team+truipnt)

Niet mee:
Alternatieven: Vendrame (top20?), Almeida (team+truipnt), Ullisi (team)
+
Alle non-alternatieven

Momenteel 63% trouwens, maar na twee dagen stond ik op 20% ofzo, dus het gaat de goeie kant op :)

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Morgen maar hopen dat Cav revanche wil voor vandaag. Gelukkig vandaag Gaviria als kopman omdat ik toch vreesde voor Cav met die beklimming.

1 2 ... 124 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.