De groep lijkt nu niet gereduceerd genoeg, maar alsnog zou het een poging waard zijn voor een Affini of VDP. Beetje afhankelijk van welke treinen er nu nog compleet zijn en of ze al opgebrand zijn door het vechten voor positie. Wie heeft er dan nog mankracht om een Affini of VDP terug te halen. Of de finale écht lastig genoeg is weet ik niet, maar
gvd Karsten zegt het nu zelf ook live
MvdP geeft op 500m al op, Gaviria leek bijzonder boos.
edit. Hier komt de comeback van Nasibal! ;)
edit2. Ze geven in de uitzending aan dat Gaviria waarschijnlijk een fietsprobleem had (wellicht de versnelling). Alsnog 2e is dan best wel prima, maar begrijpelijk. Vraag me ook af of MvdP ook een of ander technisch mankement had.
Zo. 355 punten en weer 19% erbij met kopman Démare en verder de nummers 2, 3, 5, 6, 9, 10 en 12. Magnus Cort Nielsen sprint mee, grappig! Niet opgesteld, maar voor hem zou ik 16 punten krijgen. Nu had ik Kämna opgesteld en daar krijg ik.... 16 punten voor haha! Niks laten liggen dus.
Drie dagen geleden nog op 35%. Nu op 96%. Who needs MvdP? Geintjuhhhh!
Mooi teken dat MCN meesprint. Die is lekker in vorm en zal zijn punten nog gaan opleveren.
25% gestegen vandaag, geen paniek na de slechte start.
Nu op 85%.
Ik zie Cav ook niet uitrijden op deze manier, dus in de eindafrekening met Demare, Gaviria, Girmay, Nizzolo, Bauhaus en Matje aardig wat puntjes voor de puntentrui in het verschiet.
Ook blij met Consonni en Albanese, doen waar ik ze voor meegenomen had.
Met Demare in het paars gaat zowaar Valter misschien nog wat puntjes opleveren 😃.
Valter mee morgen en hopen dat Demare paars houdt...Eens zien of hij van de nul af kan komen :)
Cav (c)
Gav
Bauhaus
Girmay
Nizzolo
Albanese
Naesen
Kamna (truipnt)
Valter (team+truipnt)
Niet mee:
Alternatieven: Vendrame (top20?), Almeida (team+truipnt), Ullisi (team)
+
Alle non-alternatieven
Momenteel 63% trouwens, maar na twee dagen stond ik op 20% ofzo, dus het gaat de goeie kant op :)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.