Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 125 ... 197 198
Quelbois

Goede dag door de beter klimmende sprinters prio te geven Grmay ingesloten als cap dat had met Gaviria meer opgeleverd. MvdP die eieren voor zijn geld kiest maar het wel aanging kan ik vrede mee hebben. Cavendish niet durven banken vandaag. Teampunten zeker ok met Skjel en de zekere Kamna. Morgen weer biljartlaken (al is het Italië) vlak. Cavendish voor de revanche als cap, Mathieu een dagje banken (die gaat de dag erna volle bak) en ga voor de zekere punten van Ciccone.

Valvuillerdemoz

Cav vergeten cap af te maken. Niet slim met ook nog Gaviria en Girmay in je team.. Kost wel veel punten nu maar 166 en 6,7% gezakt naar 91,1. Zonde! Morgen gewoon weer Cav als cap. Die gaat zijn revanche wel nemen.

Symen De boer

Gestegen naar 97% met vandaag 299 punten
Calemejane net opgesteld werd 14 maarja wie verwacht dat nu
Voor morgen

Demare (c)?
Gavaria (c)?
Bauhaus
Consonni
Girmay
Theuns
Mvdp
Ciccone
Skjelmose-jensen

Wat kan een valter morgen pakken als demare weer 1 wordt en het paarse behoud?

arjenzvob

Uhm Symen, dat is vrij makkelijk te vinden. 16 punten (10+6).

Phoenix0000

16 punten

Primavoormij

'@symen

Dan pakt hij 10 (voor de overwinning) + 6 (teampunten paarse trui) = 16 punten.

Symen De boer

'@arjenzvob ohja dom van mij wordt nog even een afweging valter of MvdP hoop dat hij morgen weer eens echt gaat sprinten

pirazzi

Valter 16.

Zadelpen

Met mijn schreeuwlelijkste gezicht smeet ik gisteren ziedend mijn badlaken. Echter.... ik gooide zo hard dat die helemaal voorbij de overzijdse ringtouwen neerdaalde. Aangespoord door een meutige menigte weer het geweld ingestapt. Mijn bitje opgeraapt en ringggggg.... De volgende ronde, and we are still in it!

Vandaag snorden wij vanuit schier onmogelijke positie terug helemaal de elite in. Team Zadelpen is als een gewond dier, levensgevaarlijk! Een gladiator epica, geknield in het Romeinse grind, reeds met de keizerlijke duim naar beneden. En dan zo weder opstaan?

Praetoriaans!

Thomberg

Wat was er met Valter trouwens dat hij op achterstand komt? Hard gewerkt voor Demare in achtervolging?

@Nasibal heeft een mooie dag idd. Bauhaus en Nizzolo er wel tussen. VDP een desillusie met zijn niet-sprinten.

Een Nizzolo maakt nu al het verschil met Cavendish goed en dan had je nog 500 gehad om ergens te upgraden (MAL naar Landa ;-) )

puntenjager

Schade redelijk beperkt gebleven met Ewan als cap. 0,9% gezakt, 94,5%. Morgen herkansing voor Ewan. Hij moet toch een keer puntjes pakken..

wielergekkie

Een redelijke ronde vandaag van 288 punten.
Gestegen naar 98,9%.
Morgen de zelfde opstelling, ik denk alleen captain Demare vervangen door Cavendish die uit is op revanche.

arjenzvob

'@Thombeg Valter wil tijd verliezen om later in de vlucht te kunnen. Dat doen meer renners nu. Valter kan in etappe 7 zijn slag gaan slaan bijvoorbeeld, Wil voor de bergtrui gaan.

Laatst gewijzigd
Wanderson89

Demare heeft dan ook gewoon mazzel dat ze niet fatsoenlijk doorrijden op het moment dat hij gelost is ;-)

Mr. Burns

Ewan blijkbaar wieltje moeten wisselen aan de voet van de klim. Die heeft zichzelf niet mee in zijn Scorito poultje lijkt het.

zitvlees

Met Gaviria als cap de schade beperkt. Zelfs beetje gestegen, alleen vrees ik dat de aankomende OTL van Cav mij de das om gaat doen. dnfje Lopez werkt al niet mee, maar voor de beker denk ik dat Nizzolo ipv Cav doorslaggevend kan zijn. Lang een 'onthoofd' team in mijn Excel gehad, met Nizzolo ipv Cav en een upgrade ergens anders. Mede door het interview van Morkov op feltet voor de start toch geloof gehad in dat Cav in orde zou zijn. In de berekening sprong Cav er dik uit als hij wel zou uitrijden. Op insta zelf sprak hij ook van 'zin in 3 weken Giro'. Misschien komt het nog goed en er kan nog veel gebeuren, maar een OTL op Blockhaus zal mij hoogst waarschijnlijk de das om doen.

Thomberg

'@ditwashet Haha zeker. Dat is het mooie aan de zwarte lijst. Hij is er alleen om te pas en te onpas op fora te gooien. Pintje bij paaltje kiezen we Demare toch allemaal en zijn dan blij dat hij wint.

@arjenzvob thanks.

Stijn Lemmens

Vandaag 324 punten gescoord

Terug gestegen naar 98,1procent

zitvlees

Wat denken jullie; Cav en Ewan OTL etappe 9?

Symen De boer

'@zitvlees na wat ik vandaag heb gezien komen ze er beide voor im aanmerking ja

Guido Maltempi

Naast Cav en Ewan zie ik het ook somber in voor Bauhaus. De Blockhaus etappe was voor mij in ieder geval reden om die drie (plus Mareczko) niet mee te nemen.

Ludi

Zou me niet verbazen als ze dat niet eens allebei halen

nasibal

@Nasibal heeft een mooie dag idd. Bauhaus en Nizzolo er wel tussen. VDP een desillusie met zijn niet-sprinten.

Bijna perfect dagje inderdaad. Kopmankeuze niet ideeal, maar alsnog akelig dichtbij de hoogste dagscore. Meer dan 30% gestegen en inmiddels op 84.1%.

Kom natuurlijk wel goed weg dat Matthieu geen uitslag rijdt, maar tegelijk is het ook niet heel gek dat hij hier in het sprintgeweld aan alle kanten voorbij gereden (en dus ingesloten) raakt door de treintjes. Hij is kwiek, maar dit vereist hele andere kwaliteiten (en hulp). MvdP heeft eigenlijk nog nooit écht laten zien dat te beheersen. Ik hoop ook dat hij hieruit z'n conclusies trekt, maar voor hetzelfde geldt rijdt hij morgen wel gewoon een nette top 15 bij elkaar.

Ik sluit me lekker aan bij Arjen: Who needs Matje!

arjenzvob

Boem! @nasibal

Lekker dagje zo! Ik ben eerste in het ronde-klassement in de Wielerflits-poules zag ik. I love it when a plans comes together!

Thomberg

'@Nasibal, is dat over morgen beetje zand strooien zodat iedereen VDP opstelt of denk je echt dat hij weer sprint?

Ik denk dat hij overmorgen rood omcirkeld heeft

1 2 ... 125 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.