Een sprinter die weinig/niet wordt genoemd hier: Giacomo Nizzolo. Niet de allersnelste van het pak, maar toch 2x2 en eenmaal winst. En een keer 12.
Roste zich afgelopen week over de Alpen heen (om hardheid te winnen?). Zou zo maar voor de puntentrui kunnen gaan. Kun je toch prima kopman maken?
'@symen, roze verwacht ik niet. Maar hij staat bij mij wel ook op de shortlist. Lastige is dat er heel veel renners in zijn categorie vallen. Mijn uiteindelijke keuze zal dus veelal ook afhangen van eventuele potentiële teampunten en de teamdoelstellingen (die we nu van nog vrijwel geen enkel team kennen)
'@Tompot
Kijk voor de grap eens in het verbeterpunten topic. Er wordt letterlijk al jaren geklaagd over het forum en ook bijvoorbeeld de login en pm problemen. Er gebeurt echter geen reet, terwijl er ondertussen wel 1001 ads uit alle hoeken van de site komen en shady reporters het nieuwsoverzicht vervuilen met gedrochten van colunns. "Prioriteiten" noemen ze dat dan.
Overigens, voor het omslaan probleem:
Als je in de url kijkt eindigt die op "pagina=x". Verander het getal wat daar staat in een getalletje lager en de pagina wordt weer zichtbaar. Op een of andere manier denkt het forum (waarschijnlijk doordat hij verwijderde posts meetelt) te vroeg dat hij naar de volgende pagina moet. Die is op dat moment uiteraard nog leeg.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.