Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 13 ... 197 198
Antonini

'@Tompot Eens qua Italiaanse sprinters, maar dat gaat in tegen het van argument tegen Dainese. Als je vorig jaar rond deze tijd op dit forum had gezegd dat Cimolai de meest constante sprinter zou zijn, was je collectief uitgelachen.

Arne Riis

Een sprinter die weinig/niet wordt genoemd hier: Giacomo Nizzolo. Niet de allersnelste van het pak, maar toch 2x2 en eenmaal winst. En een keer 12.

Roste zich afgelopen week over de Alpen heen (om hardheid te winnen?). Zou zo maar voor de puntentrui kunnen gaan. Kun je toch prima kopman maken?

Kip

Ssst

nasibal

'@Tompot

Haha, dat was mijn variant van de "omslaan" post

zitvlees

Hoe verhelp je het probleem dat je het forum probeert te openen en niets te zien krijgt?

Thomberg

'@Arneriis die renner is juist vaak genoemd maar zonder naam… ;-)

Waarom vloog hij vorig jaar ook alweer uit Giro?

madeinstars

Ciccone is ook wel een notoire pechvogel. Notoire pechvogels staan bij mij op de zwarte lijst.

madeinstars

In deze Giro sowieso Porte, Sivakov en Kelderman. En tegenwoordig ook Dumoulin.

niek-vdv

Voor wat betreft de dark horses van Trek, ik weet niet of Tiberi wel de Giro rijdt aangezien hij op de lijst staat om de ronde van Hongarije te rijden en dezs koers tijdens de Giro is

Symen De boer

Nu van Wilder 750k wegvalt in mijn team door de val in LBL. Wat zou een goede vervanger voor hem zijn?
Heb zelf Bettiol, Valter, Arensman al

nasibal

'@Niek,

Dat klopt, dat zijn dit naar de eerste 3 dagen van de Giro

La Primavera

Hoe verhelp je het probleem dat je het forum probeert te openen en niets te zien krijgt?

@Zitvlees Door onderstaande te posten. ;)

Forumaljarenmegakutpost

madeinstars

'@Symen Laurens de Gelukkige

Symen De boer

'@madeinstars bedoel je vansevenant ofniet

Symen De boer

De naam Bagioli heb ik ook nog niet vaak gehoort. Zie ik zomaar op dag 1 de roze trui pakken en verder op het parcours liggen ook nog wel 2 a 3 kansen op een ettape

Wicked Wout

'@symen, roze verwacht ik niet. Maar hij staat bij mij wel ook op de shortlist. Lastige is dat er heel veel renners in zijn categorie vallen. Mijn uiteindelijke keuze zal dus veelal ook afhangen van eventuele potentiële teampunten en de teamdoelstellingen (die we nu van nog vrijwel geen enkel team kennen)

Ric

Bij mij staat Demare sinds vorig eigenlijk op de zwarte lijst

nasibal

'@Tompot

Kijk voor de grap eens in het verbeterpunten topic. Er wordt letterlijk al jaren geklaagd over het forum en ook bijvoorbeeld de login en pm problemen. Er gebeurt echter geen reet, terwijl er ondertussen wel 1001 ads uit alle hoeken van de site komen en shady reporters het nieuwsoverzicht vervuilen met gedrochten van colunns. "Prioriteiten" noemen ze dat dan.

jan derksen

Sam van oomen ook leuke speler

rbc1912

Van Oomen :)

ZK

Bij welke club voetbalt Sam, beste J(oh)an Derksen?

jan derksen

Feyenoord/ Jumbo visma

madeinstars

Volgens mij is Sam een rasechte Willem II'er

Arne Riis

.

nasibal

Overigens, voor het omslaan probleem:

Als je in de url kijkt eindigt die op "pagina=x". Verander het getal wat daar staat in een getalletje lager en de pagina wordt weer zichtbaar. Op een of andere manier denkt het forum (waarschijnlijk doordat hij verwijderde posts meetelt) te vroeg dat hij naar de volgende pagina moet. Die is op dat moment uiteraard nog leeg.

1 2 ... 13 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.