Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 130 ... 197 198
nasibal

'@Ragnar

Bardet is de laatste AK man (op Carapaz na) die ik zou banken op een dergelijk 'semi-berg'-parcours. Dit is juist waar hij het van moet hebben en minder van de echte enorme cols. Dat je Ciccone mee wil nemen snap ik en ik wil ook Yates/Kamna niet uit je team lullen om het morgen om m'n oren te krijgen, maar poeh, ik help je hopen dat er morgen inderdaad 20 man voor blijft ;)

Oh, en dat Schmid wint, dat zou ik alleen maar toejuichen, ook zonder hem in mn team :)

Laatst gewijzigd
Ludi

Morgen is voor Mauro. B)

Papa Bart

De Giro is mij in Italië nog bepaald niet goed gezind. Door pech, uitval EN slecht selecteren ben ik hard van mijn roze wolk geflikkerd maar Verona is gelukkig nog ver, alle kans op herstel!

Ik vraag mij af of het niet tijd is om alweer een Jumbo op te stellen, maar ben er niet gerust op. Voor nu de volgende opstelling
Carapaz (C)
Yates
Almeida
Bilbao
Valverde
Ciccone
Arendsman
Valter
Fortunato
Ik zou Fortunato kunnen banken tot de laatste week en dat laatste plekkie voor Dumoulin kunnen reserveren. Overweegt iemand Dumoulin of Foss?

zitvlees

Ik ben van mening dat er na elke juiste observatie van @nasibal tenminste 1 voorspelling gedaan moet worden die op voorhand niet heel accuraat lijkt. Zo balanceren we het invloed van dit forum op mijn bekerkansen.

Ik denk overigens dat Matje morgen iedereen de mond gaat snoeren. Hij heeft deze zeker aangestipt. Hier is ie Cap!

Cascoigne

Hopen op een harde etappe met een paar vluchtertjes waaronder Valter. Daarnaast Kämna bij de favorieten en voor het roze. Truipuntjes gaan we niet voor, denk dat de AK kleppers ook wel in de punten gaan rijden. Hopen dat ik m'n streak met juiste caps kan uitbreiden naar 4.

arjenzvob

'@Zitvlees

Jouw tweede alinea is een gevolg van alinea 1 neem ik aan.

zitvlees

Laten we overigens hetzelfde doen met de observaties van @arjenzvob

Nee arjen die staan los van elkaar ;)

janheinrelou

Als leek lees ik dit forum graag. Mooie analyses.
Voor morgen:
Valter
Almeida
Foss
Martin
Kämna
Arensman
Démare
Peters
Gall
Is dit erg gek?

arjenzvob

'@J.E. Ik weet niet wat je verder op de bank hebt zitten, maar het ziet eruit als een mooi aanvallend team. Nans Peters heb ik ook (kort) overwogen. Zeer geschikt voor etappes als deze. Foss en Arensman gevoelsmatig niet op z'n plek in jouw selectie voor morgen, maar wellicht wil Foss tijd terugpakken.

Guruburu

'@arjenzvob: Heel netjes met een VDP-loos team! Ik ben inmiddels de top 20 ingeslopen.

Morgen heb ik nu de volgende 9 namen;
Carapaz
Almeida
Ciccone
Bilbao
Kämna
Valter
Ulissi
Albanese
Van der Poel

Bank o.a. Yates, Arensman, Gall en Dumoulin.
Grootste twijfel is nu of ik Yates er in moet gooien ten koste van een vluchterstype en wie ik precies captain moet maken. Ik
neig naar de veilige keuze Carapaz, maar er zijn morgen zoveel scenario’s mogelijk.

Nog maar even een avondje/nachtje over nadenken..

Thomberg

Ik stel Albanese niet op. Verwacht hem zaterdag veel meer dan morgen! Dat is op zijn lijf geschreven

arjenzvob

Top 20! Keurig @Guruburu

Primavoormij

'@Guruburu ben jij Riverside SC'86?

janheinrelou

'@arjenzvob Bedankt voor je reactie.

Guido Maltempi

Gisteren een perfect scorito dagje (+7%), vandaag laat kopman Gaviria die winst meteen weer verdampen (-6.8%).

Morgen veel mogelijke scenario’s waardoor ik vrijwel iedereen in m’n team zou kunnen opstellen. Ik ga er nog even op broeden, waarschijnlijk wordt het zo’n laffe van-alles-een-beetje mix.

InHetGeel

Wat denken jullie van Guillaume Martin morgen. Nog te kort in het AK of al tijd om de stoute vluchtersschoenen aan te trekken zoals hij wel vaker doet in grote rondes? Anders gaat zn plekje naar Bini voor de truipunten en mogelijk meezitten in ontsnapping.

Bedoin

'@Doe maar Renaat, klopt volgens mij. Team komt overeen en de enthousiaste hoeveelheid updates is mooi te duiden met de allereerste - in het verschiet liggende - topprestatie.

Ik neig ernaar om morgen al mijn klassementrenners op te stellen. Ik voorzie een scenario waar de kopgroep stevig uitgedund wordt op de derde col van de dag, waardoor er uiteindelijk slechts een handjevol renners voor de favorieten eindigt.

madeinstars

Als morgen geen Mollema dag is, wat dan wel?

Hork282

Demare levert toch maar 8 punten op? Misschien nog 10 mocht Valter winnen maar die is niet per se uitgesproken favoriet. Ik zie een paar mensen hem opstellen, maar ik kan toch wel een paar scenario's te bedenken zijn waar de klassementsmannen ook top 20 rijden, dus ik stel er liever een paar daarvan op dan een paar zekere truipuntjes. Straks gaat Bora inderdaad voor Kamna koersen en het wordt het gewoon een AK-dag, zit je dan met je vluchters en truipunten.

TheTank

Is de rit van morgen te zwaar voor Sobrero? Leek mij een ideaal mannetje voor de vlucht van morgen, maar wordt werkelijk nergens genoemd. Twijfel momenteel tussen hem en Matje.

Verder:
Ulissi(c)
Kämna
Carapaz
Yates
Amleida
Albanese
Girmay
Bilbao

Op bankje nog Valverde, Bardet en Arensman

Behatzailea

'@thetank ik twijfel ook over Sobrero. Is het al tijd om risico's te nemen of wacht ik tot de derde week...

Wielertje12

Etappe 8 zie ik meer voor Albanese, theuns, vdpoel, girmay. Maar ik zie iedereen morgen vdpoel en Albanese opstellen, ik denk niet dat die 2 dagen achter elkaar een gooi doen naar de dagzege

KV

Mollema zal morgen mogen babysitten

Basementman

Met een 97% verloopt de eerste week netjes, ondanks een aantal teleurstellingen die voor meerdere van ons gelden.

Morgen voor het eerst een etappe waar ik de selectie niet alleen af kan, wat een mogelijkheden...

Je hart wil Vd Poel, Girmay en Albanese toch een plekje geven, maar je verstand weet eigenlijk dat het normaal te zwaar is voor deze heren, op VD Poel na, maar denk dat deze drie nog een dagje wachten.

Dan nog de vraag of Lopez een redelijke kans heeft om in het roze te blijven eindtoetsen (want teampunten Theuns en Skeltermose). Dus dan maar voor een paar serieuze kandidaten ritwinst (Gall, Ulissi) gaan aangevuld met de klassementskleppers. En 8 zekere puntjes voor Demare vind ik net wat te risicoloos, plus degelijk en saai.

Wat denkt u?

bakfiets

Morgen is een lastige dag idd.

Ik neem kamna en lopez wel mee die kunnen kort eindigen vanuit favorieten groep.

Voor de vlucht neem ik fortunato en ulissi mee.

Aangevuld met top klassement mannen en g. Martin. Of wellicht theuns voor de teampunten. Maar hoe zeker zijn die.

Van der poel verwacht ik zelf meer de dag erna. Maar je weet het met hem nooit.

Als een vlucht wint verwacht ik niet al te grote groep. Gaat een beetje afhangen wie erin de vlucht zit. Dus scenario dat top klassement mannen achter een kleine vluchtersgroep eindigt acht ik het grootst. Dus carapaz lekker laf als captain. 😀

1 2 ... 130 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.