Wat mij persoonlijk opvalt is dat er weinig echte 'urunburu' aankomsten zijn. Terwijl de laatste jaren de GT's hiermee volzaten. Daarmee doel ik eigenlijk op een sprint onder een select groepje (20 renners) van klimmers. Vaak na een lange afdaling/vallei.
Ik zie daarom de meerwaarde van Bilbao t.o.v. Dumoulin niet meer. Bovendien heeft laatstgenoemde een hoger puntenpotentieel en kan ik mijn gebruikersnaam eer aandoen. Maar kan ik mij dat permitteren om niemand van Bahrein te nemen?
'@Dumoulist Onzin. Er zitten juist veel heuvel etappes in deze Giro. Zeker etappe 1, 7, 8, 10, 12. Alleen de vraag is of Bilbao avontuurlijk mag/gaat rijden, of dat hij GC aanhaker gaat spelen voor plek 10 of zelfs helemaal moet knechten voor Landa. In scenario 1 gaat hij zn prijs meer dan waard zijn, in scenario 2 nauwelijks, en in scenario 3 is het een miskoop zie vorig jaar.
'@Antonini Dat zijn toch andere etappes dan waar ik op doelde.
Voor mijn gevoel is Bilbao net te vroeg in vorm. De enige etappe waar ik Bilbao top 10 zie rijden vanuit het peloton is etappe 14 (in Turijn). Wellicht nog een aantal keer als aanvaller, maar daar ga ik mijn vingers niet aan branden. Dan pak ik liever goedkopere alternatieven.
Zou je korting krijgen op Cort als je hem kan recupereren uit je klassieker team? :-p Komt terug van blessure en geeft zelf aan niet 100% te zijn, 1.5 mil is dan misschien juist te duur? Had op voorhand aangegeven niet te willen sprinten maar misschien wel van gedacht veranderd dan is het iets anders..
Niet lang nadat het op pcs verscheen, werd Cort ook bij Scorito toegevoegd. Waar haalt pcs deze info vandaan? Cort gaf gisteren op insta aan dat hij 'wacht en z'n vingers gekruist houdt dat EF hem mee neemt naar de Giro'.
is het besluit van EF tussendoor genomen? of werkt pcs voor hun startlijsten ook met verwachtingen / geruchten?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.