Over Ewan: In de eerste week misschien een paar keer top 5 maar gaat waarschijnlijk niet uitrijden als hij ook in de Tour start.
Uitrijden om zoveel mogelijk punten te halen voor Lotto Soudal komt niet in hem op want als Lotto Soudal degradeert gaat hij gewoon naar een andere ploeg.
'@Ragnar Lolbroek die was dan ook stevig gevallen. Zat goed tot ie viel en probeerde zelf nog terug te keren maar lukte niet meer vandaar DNF. Had niets met vorm te maken
Edit: zou ook wel gekunnen zijn dat het de amstel was war hij viel ik weet het niet meer 100% 🤔 (hij had alleszins hinder van een val sowieso)
'@Thomberg lag plat op de asfalt. Geen breuken ofzo maar niet meer kunnen aansluiten (met wat schaafwonden wss) en dan afgestapt. Had dan niet veel nut om in niemandsland rond te rijden.. Bij mij staat hij er vast in. Ben er wel vrij zeker van dat hij streepje voor heeft op schmid, niet tegenstaande dat dat nog steeds een parel kan zijn.
Qua Bahrein, die hebben toch de traditie alles op gc te zetten. Zie maar naar Colbrelli in tour. Top vorm maar mocht niet sprinten om Landa zijn handje vast te houden in vlakke ritten. Daarom is voor mij bvb een Tratnik minder interessant. Moesten ze Bauhaus meenemen dat is natuurlijk meer pure sprinter dan Colbrelli neem aan dat die dan wel gaat sprinten (tenzij er een drempel in de finish zit dan zal hij wel bij Landa moeten blijven)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.