Skjemose heeft alles behalve in spaarstand gereden. Als je zn uitslagen bekijkt is hij regelmatig de laatste jongen bij Lopez geweest en heeft hij zich negens lekker laten uitbollen.
Of dat effect gaat hebben op zn uitslag vandaag weet ik natuurlijk niet. Ik zou hem idd altijd gewoon opstellen.
MVDP als captain verkozen boven Arensman. Nu nog steady op 98%. Hopelijk met afrekening nog zilveren (of bronzen), en daarmee 1e wielerbekertje, over.
Vansevenant is dan wel mijn slechtste pick. Aantal keer in top 20 geëindigd maar was toen steeds het bankje aan het warmhouden. Daarmee samen met MAL de enige nulpunters in m'n team.
'@Edd1e
@Ditisdavid
98,9% van 26212 = 25.923,6. Dat betekent dat er 25.924 mensen zijn die geen bekertje halen. Hou je 288 man over.
1% wint sowieso een gouden bekertje. Dat zijn inderdaad 262 mensen. Vallen er dus 26 'in het niets'. Dat heeft met afronding te maken, aangezien de percentages in de ranking maar met één decimaal werken. 13 van deze 26 zullen naar beneden afgerond worden en 13 naar boven. Zo kom je op die 275.
'@Arjen
VDP was op de top natuurlijk ook gewoon sneller dan Cort en Schmid. Dan kan je vervolgens roepen dat VDP onder betere omstandigheden naar beneden ging dan deze twee en dat het tijdsverschil aan de finish onder dezelfde omstandigheden misschien kleiner was geweest. Maar dan nog kan je niet concluderen dat onder dezelfde omstandigheden Cort en Schmid in een afdaling de achterstand op VDP hadden goed gemaakt. Qua tijd heeft het dus sowieso een impact, maar qua daguitslag voor deze namen misschien niet.
Was VDP op de top langzamer geweest maar aan de finish sneller, dan was het een ander verhaal geweest.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.