'@nasibal het gaat allemaal om geluk natuurlijk, maar 2 jaar geleden was je spekkoper met Hindley, Hart en Kelderman toen Thomas, Yates en Vlasov uitvielen. Tuurlijk was die Giro een uitzondering, maar vaker zit er een verrassing in de 1.5M range dan in de 500k range.
Daarnaast reed Pasqualon wel een heel sterk voorjaar, als hij een vrije rol krijgt, gaat hij wel zn punten pakken ben ik bang.
'@Antonini
2 jaar geleden waren Hindley, Kelderman en Hart óók interessant geweest als pakweg renner nr 14. Die had je vanaf de start basisonderdeel van je klimploeg kunnen laten zijn ipv reserverenner. Overigens was Hindley toen ook maar 500k ;)
Dat er vaker een verrassing in de 1,5kk categorie zit ben ik het ook niet mee eens. Dit zijn jongens die al lang en breed bij iedereen op de radar staan, ze hebbe niet voor niets die prijs. De jongens die een reeele kans hebben op overpresteren zullen vervolgens ook een hoge pickrate hebben en plek 7/8/9 in je basis dagselectie vullen. De jongens die die kans niet hebben overpresteren 9 van de 10 keer ook niet.
'@nasibal, ja natuurlijk Hindley was de grote verrassing. Kelderman en Hart daarentegen waren wel 2M vullers.
De voorlopige startlijst online.. Bilbao staat als kopman, moet me toch nog goed gaan weerhouden om hem er niet in te klikken.
Qua sprinters; Bauhaus wordt een interessante prijs. Geen Groves. Wel Vendrame. Ballerini en van Lerberge toch interessante lead-out Cavendish.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.