Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 26 ... 197 198
Symen De boer

'@nasibal
Zal er ook wat van afhangen wat voor kansen Pasqalon gaat krijgen nu ze die ook mee nemen naar de Giro. Heb Girmay ook in het team nu maarja mis ruil ik hem nog in

Valvuillerdemoz

Misschien hebben ze wel zoveel vertrouwen in Girmay dat ze Pasqualon als leadout voor hem meenemen?

nasibal

'@Symen

Als Girmay voor de puntentrui gaat zal Pasqualon geen kansen krijgen, omdat ze dan niet gaan afwisselen. Renners als Pasqualon waren altijd interessant omdat ze in de moeilijkere sprints konden overleven waar anderen dat niet konden. Maar Girmay kan dat zelf ook.

Laatst gewijzigd
ZK

Pasqualon heeft al meerdere malen leadout gedaan voor kristoff/girmay.. zal nu niet anders zijn.

wielergekkie

Is Hindley hier eigenlijk al besproken?

Heeft een best goede Tirreno gereden met een 5e plek.
En is 'maar' 2 miljoen, nadeel is natuurlijk wel dat hij met Buchmann en Kelderman zit.
Ook heeft die in vergelijking met Foss een slechte tijdrit.

Symen De boer

'@nasibal
Dat ik natuurlijk waar ja als ze hem meenemen als leadout voor Girmay dat is Grimay natuurlijk een nobrainer ja. Wel duur prijskaartje van voor Pasqualon 1,5m😂

Antonini

'@nasibal het gaat allemaal om geluk natuurlijk, maar 2 jaar geleden was je spekkoper met Hindley, Hart en Kelderman toen Thomas, Yates en Vlasov uitvielen. Tuurlijk was die Giro een uitzondering, maar vaker zit er een verrassing in de 1.5M range dan in de 500k range.

Daarnaast reed Pasqualon wel een heel sterk voorjaar, als hij een vrije rol krijgt, gaat hij wel zn punten pakken ben ik bang.

nasibal

'@Wielergekkie

Hindley is duidelijk in vorm en zou zomaar bergop de beste en meest constante kunnen zijn van Bora. Brengt echter niets anders dan etappepunten en dat is mogelijk te weinig voor zijn prijs.

nasibal

'@Antonini

2 jaar geleden waren Hindley, Kelderman en Hart óók interessant geweest als pakweg renner nr 14. Die had je vanaf de start basisonderdeel van je klimploeg kunnen laten zijn ipv reserverenner. Overigens was Hindley toen ook maar 500k ;)

Dat er vaker een verrassing in de 1,5kk categorie zit ben ik het ook niet mee eens. Dit zijn jongens die al lang en breed bij iedereen op de radar staan, ze hebbe niet voor niets die prijs. De jongens die een reeele kans hebben op overpresteren zullen vervolgens ook een hoge pickrate hebben en plek 7/8/9 in je basis dagselectie vullen. De jongens die die kans niet hebben overpresteren 9 van de 10 keer ook niet.

Laatst gewijzigd
Guido Maltempi

Pssst... de startlijst van pcs heeft een metamorfose ondergaan.

BerryKrabbel

Pasqualon naar de Tour.

nasibal

'@Guido

Hmm, daar zijn wel wat interessante veranderingen ja. Zowel positief als negatief.

@Edit
Kwam terug om precies te zeggen wat de reactie hier onder me ook al zegt. Korreltje zout materiaal.

Laatst gewijzigd
Baskeee

Lijkt me niet echt up to date. Van Wilder staat er nog op bij Quickstep. De Buyst bij Lotto.

Antonini

'@nasibal, ja natuurlijk Hindley was de grote verrassing. Kelderman en Hart daarentegen waren wel 2M vullers.

De voorlopige startlijst online.. Bilbao staat als kopman, moet me toch nog goed gaan weerhouden om hem er niet in te klikken.

Qua sprinters; Bauhaus wordt een interessante prijs. Geen Groves. Wel Vendrame. Ballerini en van Lerberge toch interessante lead-out Cavendish.

La Primavera

Ah daar is ie weer. Andrea VenDRAMA. Winnen in een etappe waar je hem niet verwacht en drama op de plekken waar je hem verwacht.

Ketjap Manis

De stagiair heeft nog een drukke vrijdagmiddag voor de boeg.

Guido Maltempi

Er staan inderdaad een paar geblesseerde renners tussen. Ik gok dat dit dan de voorlopige startlijsten zijn die door de ploegen bij de organisatie zijn aangeleverd?

Dit wordt wel een drukke vrijdagmiddag op het scorito hoofdkantoor ;)

nasibal

De voorlopige startlijst online.. Bilbao staat als kopman, moet me toch nog goed gaan weerhouden om hem er niet in te klikken.

Je hebt gezien dat Bahrein op alfabetische volgorde staat?

Antonini

'@LaPrimavera, ja ver van vandaan blijven, al zijn er wel veel etappes die hem zouden passen dit jaar, en als hij de instructie krijgt om UCI punten te sprokkelen dan komt hij heel ver.

ditisdavid

'@nasibal
Bilbao komt voor Bauhaus in het alfabet volgens jou?

Antonini

'@nasibal ja krijg nou wat. Daarnaast ook weinig up to date. Enige teamchanger is Bauhaus.

La Primavera

Met dit team gaat Movistar het Movistar klassement alvast niet winnen. Matig dekt de lading niet eens.

vevie

Het is niet op alfabetische volgorde, maar desalniettemin zijn Landa en Bilbao allebei kopman.

nasibal

'@Ditisdavid

De 'AU' komt duidelijk na de 'I' ;)

Antonini

Als ik een shortlist moet maken van renners die na de 4e rit in het Roze rijden is het toch wel 1. Almeida, 2. Foss, 3. Bilbao. Dat maakt Bilbao een aantrekkelijke optie, die ik toch niet ga pakken.

1 2 ... 26 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.