'@nasibal wat betreft Hindley kwa etappe uitslagen zit zeker wat in. Ik verwacht hem zelf ook niet in de top 5, maar maakt in mijn ogen wel kans op plek 5 -10. Het is niet zo zeer dat ik er echt van overtuigd ben, maar om eerlijk te zijn ben ik van weinig renners overtuigd in de 2.5 - 2.0 klasse.
'@Thombeg
Elke ronde zijn er van het totale deelnemersveld uiteindelijk maar een man of 30-35 vooraf écht valide voor je scoritopool, waarvan een gedeelte ook nog eens onderling uitwisselbaar is. Het afbakenen van die lijst is wat mij betreft ook de grootste excercitie wat het vullen van je scoritopool betreft. Van daaruit gaat het om details, of muntjes opgooien.
Om dat goed te doen moet je er inderdaad eerst rigoreus doorheen. Als dan aan het einde blijkt dat ik nog geld over heb kan je het over de balk smijten. Maar ik zeg je eerlijk, dat is vaak niet het geval.
Als Theuns gaat sprinten kan hij een aantal mooie 5-10 plaatsen scoren. En kan een heuvel over, zeker geen slechte renner.
Cavendish krijgt goede hulp mee met Ballerini en V Lerberghe. Plus het feit dat hij wil uitrijden maakt hem wel interessant nu.
Bauhaus wel vrij duur zo op het eerste oog. Krijgt ook niet echt veel hulp mee, of zie ik dat verkeerd?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.