Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 27 ... 197 198
wielergekkie

'@nasibal wat betreft Hindley kwa etappe uitslagen zit zeker wat in. Ik verwacht hem zelf ook niet in de top 5, maar maakt in mijn ogen wel kans op plek 5 -10. Het is niet zo zeer dat ik er echt van overtuigd ben, maar om eerlijk te zijn ben ik van weinig renners overtuigd in de 2.5 - 2.0 klasse.

Mr. Burns

Consonni en Cimolai gaan ook hand in hand naar Eschborn-Frankfurt om een voorproefje te geven wie de grootste heeft, zul je zien dat ze samen voor Pietje Allegaert rijden om het alsnog spannend te houden voor de Giro.

Hangtieniedanstaatie

Nasibal oreert en oreert, maar zet de I voor de A in het alfabet.

nasibal

'@Hangtieniedanstaatie

Hey, voor mij is het ook vrijdagmiddag ;)

KV

Eschborn ligt niet op Italiaans grondgebied. Boeit Cimo dus niet om zijn beentjes voor onder spanning te zetten.

Scoritop

Wat kan GIrmay in etappe 1? Op Touretappe.nl als favoriet aangeschreven, maar lijkt mij toch wat te steil voor hem? Iemand die de mening van Touretappe beaamt?

Antonini

Het geringe vertrouwen in Cattaneo is ook gevalideerd, helaas voordat de gemiddelde speler zijn selectie maakt.

Thomberg

'@nasibal, wat doe je wel met jouw budget?😅 de duurste mannen vind je te duur. Onderste 2 plekken sowieso 500k. Dan hou je miljoenen over?

Matsoe

Vendrame en bauhaus nu op pcs erbij, ook weer interessant

Thomberg

Ik zie nu bij Trek trouwens Theuns. In dit sprintveld (Ff afwachten naar ploegpresentatie) mogelijk leuke aanvulling als 6de sprinter. Als hij dus echt wil sprinten

Matsoe

Ik zie nu ook dat buitrago erop staat

Symen De boer

Bauhaus 2,5 mil komt u maar

de Tour

Vandrama 1.5 mil dat is nou net niet waar ik op hoopte...

florisvdp

om

nasibal

'@Thombeg

Elke ronde zijn er van het totale deelnemersveld uiteindelijk maar een man of 30-35 vooraf écht valide voor je scoritopool, waarvan een gedeelte ook nog eens onderling uitwisselbaar is. Het afbakenen van die lijst is wat mij betreft ook de grootste excercitie wat het vullen van je scoritopool betreft. Van daaruit gaat het om details, of muntjes opgooien.

Om dat goed te doen moet je er inderdaad eerst rigoreus doorheen. Als dan aan het einde blijkt dat ik nog geld over heb kan je het over de balk smijten. Maar ik zeg je eerlijk, dat is vaak niet het geval.

Phoenix0000

...

Ragnar Lolbroek

Bauhaus 2,5 miljoen🤨🤔

GlennTour

Cavendish krijgt Ballerini mee..

Ketjap Manis

Als Theuns gaat sprinten kan hij een aantal mooie 5-10 plaatsen scoren. En kan een heuvel over, zeker geen slechte renner.

Cavendish krijgt goede hulp mee met Ballerini en V Lerberghe. Plus het feit dat hij wil uitrijden maakt hem wel interessant nu.

Bauhaus wel vrij duur zo op het eerste oog. Krijgt ook niet echt veel hulp mee, of zie ik dat verkeerd?

yoeri

Kan zo weer helemaal opnieuw beginnen. Pidcock en Aberasturi eruit, verder een hele berg aan C-sprinters erbij.

niek-vdv

Yates toont alvast vorm en heeft interessante teamgenoten mee die teampunten kunnen scoren.

KV

Die vorm is mogelijks heel relatief als je die startlijst bekijkt. Als Sosa je grootste concurrent is weet je genoeg.

ditisdavid

Wat een hoop 750k-ers die misschien wel/misschien niet gaan sprinten plotseling. Vind het in dat kader ook wel grappig dat Albanese de helft van Vendrame kost, vergelijkbare types en Vendrame is zeker niet beter.

zitvlees

ik kan niet direct de regels rond bonificatieseconden vinden voor deze Giro. iemand enig idee of linkje naar goeie bron van info?

nasibal

'@KV

Sosa ook weer erg sterk vandaag.

1 2 ... 27 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.