Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 28 ... 197 198
Scoritop

'@tompot sprinters is na vandaag juist een stuk lastiger geworden

Symen De boer

Jongens dillema heb nog 1 miljoen over voor een renner
Kämna heb ik al

Wie o wie zijn opties
Bagioli
Castroviejo
Pozzovivo
Chaves
Hamilton
Ullisie

Wat denken jullie?

nasibal

Symen, even totaal ongerelateerd, ben jij toevallig het broertje van Kevin?

ZK

Nee Symen is de postbode van Kevin natuurlijk

Edit: oh nee, te lang geleden, niemand kent postbode Symen meer :-)

Laatst gewijzigd
pirazzi

Je kunt ook kijken bij 750.000 of 500.000, je mag budget overhouden.

Wellens Nietens

Geen Bouchard in deze Giro dus? Op procyclingstats ontbreekt nummer 12 (AG2R) op de startlijst. Daar had Bouchard met z'n B mooi gepast maar volgens de Giro website staat ene Clément Berthet op die plek.

Symen De boer

'@nasibal
Haha heb geen idee wie kevin is. Hoe kom je daar zo bij?

wielergekkie

'@nasibal 😂😂

Symen De boer

Even wat anders zag vandaag even de ronde van romandie die rowan dennis weer gaan. Daar gaat Jumbo nog heel veel plezier aan beleven in de tour

ratajan

.

Ragnar Lolbroek

Had ik een plekje en 2 miljoen gereserveerd voor Groves (wishfull thinking natuurlijk). Ipv.daarvan heb ik momenteel dit sprintteam :Cavendish, Nizzolo, Gaviria, Girmay, Dainese, Cort, Theuns. Een team waarvan er 2 mogelijk niet eens gaan sprinten. Die sprinters zijn een behoorlijke puzzel.

rbc1912

Dat is de vraag die iedereen bezig houdt

Pvanmelick

.

groppiestan

We zien vanzelf nog wel een opstelling van kevin langskomen deze week.
Symen moet dat anders maar even vragen, bij de volgende pakket levering 🤪
En theuns heeft niet echt zijn sprintersbenen getest vandaag, dus verwacht zelf niet echt veel intenties in de giro. Vind zelf de spinterspuzzel ook het meest lastig. Allemaal hebben ze wel wat. Als morkov alsnog mee gaat is iig 1 sprinter een no brainer.

rbc1912

Ik heb hem vroeger ook wel eens genomen hoor, die Theuns. Maar tegenwoordig is dat toch pelotonvulling?
James Knox ook zo 1. Die lijkt ook van de aardbodem vetdwenen, maar hij maakt schijnbaar nog steeds deel uit van het peloton

Antonini

Cavendish en Ewan zijn op reputatie en prestaties de afgelopen rondes de enige topsprinters. Maar Cavendish dit jaar mehh, Ewan afstap en laten lopen gevaar.. maar verdelen over Consonni en Cimolai wordt je ook niet vrolijk van…

Maurimaler

Mareczko niet meer op start lijst maakt Mathieu alleen maar interessanter, maar Oldani ook natuurlijk

Yassie29

Tratnik of Sobrero?

Primavoormij

Echt genieten hoe iedereen het steeds maar heeft over met al die sprinters waar wat mee aan de hand is. Ondertussen rijdt er gewoon een topsprinter mee die in prima vorm verkeert met een team dat vrijwel volledig in het teken staat van zijn sprint. Kan ook nog eens een heuvel over.

De pro's houden hem stil....

Hij rijdt voor een Frans team. Ik heb het niet over Cimolai of Consonni ....

Bonus tip: hij kost 3 miljoen

Laatst gewijzigd
Ric

'@doe maar Renaat,

Dan moet ik hem wel van mijn zwarte lijst halen. En daar zit hij niet omdat hij mij pas slechts 1x teleurgesteld heeft!

ManWithBeard

Ik zie hem niet hoor. Alleen Nizzolo is 3m sprinter, maar die rijdt niet voor een Frans team
Demare kan het in ieder geval niet zijn...

Thomberg

Pfff Demare, dat durf ik echt niet meer aan…

KV

Maar toch opvallend hoeveel renners hij blijft in dienst krijgen… was echt wel goed in vorm dit voorjaar, maar niet persé “sprintvorm”

Thomberg

'@KV, eens dat hij in conditionele vorm was. Elke keer zat hij er goed bij maar als hij ging sprinten reed hij wonderbaarlijk achteruit.

arjenzvob

Symen is wel een volgeling van het evangelie van @nasibal
Hij heeft MvdP eruit gezet las ik een paar pagina's terug.

1 2 ... 28 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.