Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 34 ... 197 198
nasibal

Morkov doet alleen de eerste 13 etappes, zal Cavendish er dan ook de brui aan geven?

Welk obscure Deense nieuwsberichtje heb ik gemist?

niek-vdv

BikeExchange geeft aan dat dit bij het proces hoorde en dat Yates last had van het verschil in temperatuur na de training op hoogte. 'We will bounce back quickly and that starts tomorrow'. Ik wacht morgen dus nog maar even af wat betreft Yates :)

Pim96

'@Voorwiel Ik denk eigenlijk dat er geen tips meer komen vanuit Wielerflits. Die hebben nu een eigen spel opgestart.

Antonini

'@nasibal
Mijn deens is niet geweldig dus naar de inhoud van de podcast niet vragen aub. https://twitter.com/forhjulslir/status/1520462191753072640?s=21&t=O24zaR_cPecyRb89nZtq7Q

Laatst gewijzigd
Thomberg

'@Antonini mooi gevonden!

nasibal

'@Antonini

Thnx! Wat zeggen ze in de podcast?

Laatst gewijzigd
Symen De boer

Met de bekendmaking van Morkov en miss Philipsen gooit het sprint carrousel weer lekker op gang poeh

Cascoigne

De podcast komt pas morgen (søntag) uit...

Antonini

'@thombeg, bedankt, maar ik heb er weinig aan, cav + morkov zou ik selecteren, maar wel met het idee dat cav dan ook zou uitrijden. Nu selecteer je hem voor 3-4 ritten.

Thomberg

Het feit dat Markov niet uitrijdt is niet omdat Cav stopt, het is juist zijn hoofddoel dit jaar. Hij rijdt niet uit omdat Markovs hoofddoel is om Jakobsen te ondersteunen. Althans zo interpreteer ik het.

nasibal

Met na etappe 13 nog maar één sprintetappe te gaan die misschien niet eens een sprint wordt hoeft Morkov natuurlijk ook niet uit te rijden, zelfs als Cav dat wel doet.

honderdprocent

,

zomaareens

Marecko sprint toch gewoon de vlakke ritten?

ZK

'@zomaareens
Marecko niet op voorlopige deelnemerslijst

Laatst gewijzigd
KV

Die kerels van PCS maken er wel een boeltje van

Antonini

Men vergeet van zn geweldige tour misschien ook weer een beetje hoe QS Cavendish bijna over de bergen heen moest duwen. Juichend kwamen ze een keer over de streep omdat hij niet OTL was.

Antonini

'@tompot omdat hij een jaar ouder en minder in vorm is.

GlennTour

Mijn gevoel bij Cav is dat als hij wint het in wedstrijden is zonder de echte rassprinters zoals Ewan, Merlier, Groenewegen, Bouhanni,...
Is puur een gevoel maar dit jaar heeft hij 1 sprint gereden tegen echt sprinters zoals hierboven genoemd. BRUGGE-De Panne. Daar werd hij 26ste.

Voor mij is Ewan de beste massasprinter en kan nog een heuvel over. Cav lijkt me in de massasprints de best of the rest in fit sprintersveld bij gebrek aan rasechte massasprinters.

La Primavera

Allemaal Sosa nemen jongens en vooral niet kijken naar het deelnemersveld in Asturias. ;)

JimKro

Cav bijna buiten tijd had denk ik ook te maken met het feit dat ene Pogacar op kop reed met buitenaardse wattages :p

rbc1912

Vorig jaar in de Tour was Merlier er gewoon bij hoor (en Philipsen die nog steeds onderschat wordt) dus dat klopt niet helemaal wat je zegt

Aberastuuurrriii

Ik vind het een beetje apart dat mensen Nizzolo er zomaar inklikken voor die 3 miljoen.

Ja hij komt prima de heuvels over, maar hij is de laatste jaren toch echt een notoire DNF'er geworden. Sinds zijn puntentrui in de Giro 2016 nog maar 1 grote ronde uitgereden en dat was de Vuelta 2018.

Maar goed, ik begrijp aan de andere kant ook wel dat hij er wordt ingeklikt bij gebrek aan betere sprinters

Capra

'@Tompot
Ik vrees dat je je vergist over Morkov.
Hij stapt wel degelijk uit de Giro om zich voor te bereiden op de Tour de France, die dit jaar start in Denemarken.
De Ronde van Denemarken is pas eind augustus.
Neemt niet weg dat dit Cav veel aantrekkelijker maakt, die laatste sprint zal waarschijnlijk de helft van de sprinters sowieso al naar huis zijn, dus daar kan hij ook nog wel scoren, ervan uitgaande dat hij er zelf nog is.

pirazzi

Interessant is dat Pascal Eenkhoorn van de startlijst is gehaald en wordt vervangen door Jonas Vingegaard!

Sjonge Jonge

En ook Michael Matthews toegevoegd ipv Craddock

1 2 ... 34 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.