Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 35 ... 197 198
KV

Omg. Wat een plottwisten allemaal.

user27310

'@pirazzi. Ik dacht eigenlijk dat je een grap maakte maar nu zie ik t ook. Laten we gelijk speculeren over de prijs? 3,5M? 4M? Of stiekem gewoon lekker weer 1,5M (zn prijs vorige tour als ik me niet vergis?)

Laatst gewijzigd
Thomberg

'@CAV kiezers: Cav gaat hier absoluut een rit kunnen winnen of zelfs 2. Echter maakt dat 3.5 miljoen waard is de vraag? Hij is betere keuze denk ik dan Nizollo maar wat als die ook te duur is. Daar zit ik vooral mee. Tuurlijk je wil wel een toespringen hebben en mss betaal je daar dan teveel voor, want je moet toch iets. Maar CAV is in mijn ogen geen 3.5 waard (probeer eens zin punten te berekenen), maarja wel beter dan de laag er onder. Uitrijden wordt het denk ik niet bij CAV. De Tour was die extreem gemotiveerd. Hij was the talk of the town, kon record Merckx pakken etc. Zonder dat had hij in die bergrit geen 3 minuten overgehouden denk ik, maar ruim buiten tijd. Moraal doet echt wel iets. Kan alsnog dus wel een goede keuze zijn, maar ook genoeg redenen dat het niet zo is.

@Brabander, Philipsen wordt juist chronisch overschat (als je kijkt naar kunnen winnen! Is absoluut (1 van) de beste b-sprinters , maar hij ziet zichzelf als absolute top. Dat is hij qua snelheid gewoon niet. Dan denk ik echt alleen aan Ewan, Merlier (echt sneller) Jakobsen, Groenewegen 2 jaar terug. Philipsen is zeker garantie op top 5 en wellicht top 3 in dit deelnemersveld. Dus kan zeker goede keuze zijn. Maar dat hij in het algemeen (buiten Scorito) onderschat wordt vind ik echt het tegenovergestelde. Onbegrijpelijk dat ze in de Tour etappes voor hem ipv Mierlier gingen.

Laatst gewijzigd
pirazzi

'@Jiri11: De prijs van Vingegaard zal wel 2 miljoen of meer worden maar of dat terecht is? Hij is niet in vorm.

Laatst gewijzigd
Maurimaler

Als Matthews er voor 2 miljoen wordt ingezet is het toch echt dag Van der Poel, of zie ik dat verkeerd.

Maurimaler

Voor 3M bedoel ik.

KV

Ik kan eigenlijk niet geloven dat dit kan kloppen

GlennTour

Ik bedoelde dat hij net in dit deelnemersveld meer kans maakt. Bij mij gaat ie alvast mee.
En ja, vorig jaar deed Merlier in de Tour mee. Maar daar heeft Alpecin de fout gemaakt om 2 topsprinters mee te nemen waardoor de keren dat Philipsen zijn kans mocht gaan Cav won maar als Merlier zijn kans kreeg Merlier won. Want hoe vaak die 2 ook zeggen dat ze voor elkaar zullen werken in de sprints het gaat toch 9 op 10 mis. Scheldeprijs was daar een mooi voorbeeld van.
Plus in die Tour geen Ewan (gevallen met Sagan als ik me goed herinner), geen Groenewegen (schorsing, Van Aert die zelden mocht meesprinten, geen Jakobsen,..

Maar wanneer heeft Cav nog eens gewonnen in een sprint met kalibers als Merlier, Groenewegen, Bouhanni, Ewan, Jakobsen (is teamgenoot dus zal niet snel gebeuren). Dat zal ook wel de reden zijn dat hij nu de Giro moet rijden. Quick-step zal ook wel beseffen dat Cav tegen die grote kalibers van sprinters toch net tekort zal komen. Met de sprinters in deze Giro moet hij zeker steeds top 3 rijden.

Thomberg

'@Glenn helemaal eens en zo zie ik Philipsen op dit moment ook. Maar in dit deelnemersveld kan dat wel prima zijn

Baskeee

Rare ontwikkelingen bij PCS - ben benieuwd wat er waar van is.

Thomberg

'@tompot, klopt. Het verhaal van Glenn klopt - Bouhanni .

João Bicicleta

Indien Bling daadwerkelijk meedoet dan hebben we er een hele interessante optie bij voor het roze in de eerste 3 etappes.

KV

Zou er vannacht toch een paniekreactie ontstaan zijn bij BEX?

Maar zowel Ving als Bling waren vorige week nog ziek en hebben geen Giro voorbereiding gehad. Zou toch echt wel heel bijzonder zijn…

Misschien had Dumoulin gisteren plots weer een aanval van acute diarree.

Laatst gewijzigd
Antonini

Foutje van pcs

https://twitter.com/procyclingstats/status/1520671338809151489?s=21&t=RyshxWD8f9U_K4FAx4AuYg

Maillot à Pois

Matthews ook een foutje trouwens
https://twitter.com/ProCyclingStats/status/1520673591490228225?s=20&t=3v2cNI_WW3gIAlW-DsRVOQ

Thomberg

Jammer. Bling had mijn leven echt een stuk makkelijker gemaakt

Antonini

JP ook weer weggehaald.

Baskeee

Antonini was me voor.

Laatst gewijzigd
kevinraar

Ok heb een team gemaakt heb deze verdeling
Klassement 7
Klimmers 6
Sprinters 6
Knecht 1

Jasperdewaal11

Mollema, Kelderman en Dumoulin mee kevin?

KV

Lijkt mij een topverdeling Kevin. Op naar het bekertje!

niek-vdv

Kevin dus zonder Van der Poel :)

yoeri

Goed naar Nasibal geluisterd Kevin? ;)

nasibal

Heel goed Kevin!

kevinraar

nee alleen kelderman
van der poel vindt ik te duur

Laatst gewijzigd
1 2 ... 35 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.