Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 43 ... 197 198
yoeri

'@Ragnar Lolbroek: Iemand heeft gisteren contact met hem opgenomen begreep ik. Ben ook benieuwd of hij zich vast gaat mengen in de sprints. Zelfde vraag ik mij af over Girmay, Oldani en Albanese. Ook of MVDP voor groen gaat, wellicht Girmay ook? En wat de onderlinge verhoudingen, verwachtingen en vormen zijn bij BORA. Poeh, nog een hoop vragen buiten wat wisselmogelijkheden binnen mijn team om.

dadeliva

Narvaez lijkt wel een aardige vervanger voor Bagioli (ook 1M). Goed inzetbaar in de heuveletappes met als voordeel de teampunten van Carapaz.

Ragnar Lolbroek

'@Dadeliva: Narvaez had ik al in tandem met Bagioli. Om wille van de redenen die je vermeld overigens.

Symen De boer

De podcast van het wiel even gehoord over de giro
De kopman bij Bahrain is Bilbao ipv Landa weet iemand of hier iets van waar is?

mrtheyoung

'@Symendeboer zoals ik het begrepen heb is Bilbao de uitgesproken kopman en Landa ziet maar een beetje zegmaar, misschien proberen ze zo de druk te verminderen

ProScoritoManager

'@Antonini: Nee zeer zeker niet, ik kom hier vooral voor de tips over goedkope buitenkansjes (de Hirschi's en Storers uit recent verleden) en op/aanmerkingen over etappes / parcoursen / renners die buiten de algemene beschouwingen vallen. Het diepere theory crafting laat ik veelal aan me voorbij gaan, maar dat maakt dit forumtopic ook juist weer leuk natuurlijk, voor ieder wat wils!

Allereerst begint elke euro die je stop in ‘voor als iemand uitvalt’ pas waarde op te leven zodra er ook daadwerkelijk iemand uitvalt.

@Nasibal Hier ben ik het toch niet mee eens. Als je doel is om te investeren in top6 AK en je ziet Landa daar buiten vallen, maar je neemt hem wel mee omdat je rekening houdt met uitvallers onder je gedroomde 6 (of omdat je simpelweg niet overtuigd bent van je eigen capaciteiten om de top6 vlekkeloos te voorspellen), dan begint hij natuurlijk al punten op te leveren vanaf etappe 1 tov een scenario waarin je een goedkopere maar mindere renner of zelfs een sprinter hebt meegenomen. Dat hij nog wat meer punten gaat opleveren zodra iemand boven hem in de pikorde wegvalt is dan slechts mooi meegenomen imo. Ik denk dat jouw argument pas opgaat wanneer je 9 renners in je ploeg hebt die je boven Landa acht in de berg/ak pikorde en je hem daadwerkelijk in je team opneemt als eerste reserve bij uitval van 1 van je eerste 9. Het lijkt me in dit voorbeeld evident dat iemand met een prijskaartje van 3.5M veel te duur is wanneer jij hem zelf als 10e binnen zijn specialiteit inschat.

madeinstars

Het nadeel van Narvaez (en ook van Swift) is dat Ineos over het algemeen heel conservatief koerst als ze de absolute topfavoriet in de ploeg hebben. Ik zie ze Narvaez en Swift in ieder geval niet zomaar in de aanval laten gaan.

Antonini

'@Symen de Boer, dat dacht ik ook, maar volgens @nasibal selecteert Bahrein enkel op alfabetische volgorde

tvm

Is Kevinraar al gesignaleerd hier? Pas na de antwoorden op zijn prangende vragen begin ik met puzzelen.

niek-vdv

Naesen 1 miljoen, wellicht een leuke budgetsprinter

ZK

De forum-rustperiode van @nasibal tijdens de Vuelta en klassiekerspel hebben hem duidelijk goed gedaan. Nu wel hopen dat je jezelf niet weer opbrand, je blijft een gevalletje alles of niets. Maar zeer vermakelijk en inhoudelijk!

tvm

Verder drop ik hier wat namen die naar mijn verwachting positief zullen gaan scoren (ongeacht welke prijs ze hebben), vooral omdat ze niet hoeven te knechten, weinig druk zullen ervaren en in vorm zijn:

Consonni, nu geen last van Viviani. Klein vraagteken is wat Cofidis met Cimolai gaat doen.
Valter, rijdt de eerste dagen thuis, is in vorm en kan een heuvel over en heeft een kleine punch.
Pozzovivo, is gewoon in vorm en krijgt een parcours op maat.
Valverde, in topvorm, weinigen hebben het over hem, kan heel veel punten pakken en is kandidaat voor de puntentrui.

Symen De boer

'@Antonini
Je moet de podcast van Het wiel maar even beluisteren daarin wordt gemeld dat Bilbao de kopman is en Landa ziet maar hoever die komt vandaar

daandej

Kelderman of foss ?

yoeri

Net Bilbao die als eerste in mijn team stond, omdat hij hoe ouder hoe beter lijkt te worden en enorm goed in vorm is, toch eruit gebonjourd omdat ik gekeken heb naar zijn korte rituitslagen binnen grote rondes. Die zijn er maar minimaal. Maar nu ik hoor dat hij uitgesproken kopman is ben ik toch weer aan het twijfelen. Heeft namelijk vaker te maken gehad met andere teamgenoten of uitgevallen kopmannen tijdens grote rondes.

Bergbeklimmer

...

Boasson en Hagen

Naesen voor slechts 1 miljoen, grijp je kans!

danusz1986

Net zoals Pidcock bij het klassiekerspel (had ik een voorgevoel over dat hij zijn geld niet waard ging zijn) heb ik datzelfde gevoel bij MAL en Yates. En van die 2 slachtofferen en je team kan je flink upgraden.

Sjonge Jonge

Dat is het dubbele van het maximum waarvoor ik hem overwoog.

madeinstars

Ik had 'm voor de helft ook niet overwogen.

nasibal

Sterker nog, Naesen was er bij mij gratis nog niet ingekomen.

Primavoormij

Ik had 'm zelfs niet genomen als ik 500k erbij had gekregen.

zitvlees

De échte vraag is: Had je Naesen wel meegenomen op plekje 7-9 hij een klimsubtopper was met een prijs van 2 mil?

Antonini

'@zitvlees ja dan wel

nasibal

'@Zitvlees

Niet eens een klein beetje.

1 2 ... 43 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.