Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 59 ... 197 198
lordnelom

hoe hoog zou het punten gehalte van Tulett liggen? getuige zijn 10e plek in korte tijdrit in het baskenland en sterke optreden in berg/heuvel etappes in Coppi Bartali

arjenzvob

Hoog @lordnelom. Maar ja... Zeer onvoorspelbaar. Dat zijn mooie gokjes die leuk uit kunnen pakken.

Kadare

Vanuit mijn kant kan ik melden dat ik ongelofelijk tevreden met mezelf en mijn team was, tot ik er net achter kwam dat een fout in mijn excel-gegevens had en een team had staan van 48mio.
Ik vond die MvdP discussie al zo raar, had zelfs geld om Valverde als luxe aanvaller mee te nemen.
Terug naar de tekentafel.

encanto

Ben nu wel redelijk uit mijn sprintersteam denk ik: Cav, gaviria, demare, bauhaus, girmay, teuns en albanese moeten het gaan doen. Ergens voelt het een beetje zwaar...maar zou niet weten waar ik nog kan besparen. Cav wisselen voor nizzolo is ook wel weer een zekere kopman opofferen.. Zijn motivatie zal groot zijn om te laten zien dat hij in de Tour thuis hoort...Rijdt em niet uit denk ik (of ergens buiten tijd) en zet daarom voor de punten in op Girmay en demare. MVP is nu wel afgevallen, als herken ik heel erg de discussie hierboven dat met MVP je niet hoeft na te denken voor de eerste twee ritten.

Wat denken jullie over mijn sprintteam?

nb. Nog bedankt voor de tip om naar de bets te kijken. Cort heeft voor vanavond de selectie gehaald.

Verder merk ik overigens dat ik sommige renners niet opstel als ik alles invul, maar ze graag achter de hand houd.

TheTank

.

Stammie

.

Stammie

forum doet het niet

nasibal

Persoonlijk vind ik het geweldig dat Albanese nu al als 'opvulsprinter' wordt weggezet een aantal pagina's lang. Dit gaat mooie berichten opleveren tijdens de Giro straks :)

arjenzvob

Forum doet het prima. Het is al 10000000 keer gezegd. Verander het paginanummer bovenaan even en je kunt gewoon lezen en reageren.... Zucht.

lordnelom

'@Spinoza wanneer je denkt dat Cavendish niet gaat uitrijden, is die dan niet vrij overbodig voor je selectie. zie maar 4/5 sprinters kansen voor hem en als je denkt dat die eerder afstapt zullen dat er maar misschien 3/4 zijn. Gaviria of Demare kan je gerust captain maken in de sprints, zijn zeer steady met top 5 plaatsten dit jaar. zelf laat Cavendish het dit jaar nog wel is lopen als hij ziet dat hij niet meer kan winnen.

lordnelom

'@nasibal denk het ook, laat dit jaar zien een sterkere puncher te zijn geworden maar in de sprints ga je hem niet vanvoren zien

Wielertje12

Ik geloof ook niet dat Albanese in de sprints te vinden is, misschien dat gavazzi zich er ergens tussen propt

Primavoormij

'@nasibal je schreef eerder dat Oldani heeft aangegeven de laatste man voor Mareczko te zijn. Waar heb je die info vandaan?

Thomberg

Vooral omdat Albanese wel top 20 rijdt in etappe 1 en daarmee de toon voor iedereen zet voor rest Giro..

daandej

Zo een eerste etappe is dat wat voor girmay of is dat te zwaar

lordnelom

'@Thombeg zie hem indd zeker top 20 zelfs top 10 rijden maar die etappe heeft verder weinig met sprinten te maken

Astarloa

Ook ik vind Albanese een hele leuke pick, maar toch echt niet voor de massasprint .

Laatst gewijzigd
JonasVDB

Hoe komen jullie erbij dat Tagliani de Giro zal rijden?

nasibal

'@Doe Maar Renaat

@nasibal je schreef eerder dat Oldani heeft aangegeven de laatste man voor Mareczko te zijn. Waar heb je die info vandaan?

Had iemand die jongen niet getiktokt, of hoe heet dat tegenwoordig? Of heb ik dat verkeerd begrepen?

lordnelom

'@Daan de Jager de quoteringen hebben er in ieder geval goede hoop op en dat zal niet zonder reden zijn

Astarloa

Staar je alsjeblieft niet blind op quoteringen. Daar staat Ewan retehoog voor de eerste etappe maar die zie ik daar echt niet winnen hoor.

Thomberg

'@lordnelom dat is mijn punt. Omdat hij in de eerste etappe kort eindigt gaat iedereen hem in alle sprints opstellen. Dat wordt een teleurstelling

lordnelom

nee heb je gelijk in, vaak genoeg sprinters hoog zien staan bij quoteringen die moesten lossen, laat ik vanuit mijn eigen gedachte zeggen dat ik Girmay voor de overwinning zie meedoen

Ketjap Manis

Albanese heeft dit seizoen wel vaker vlak gesprint. Dus zo gek is de gedachte niet. Maar jullie hebben dus andere info?

Primavoormij

'@nasibal dat geloven we toch niet zomaar? Heb jij een screenshot gezien?

1 2 ... 59 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.