Vanuit mijn kant kan ik melden dat ik ongelofelijk tevreden met mezelf en mijn team was, tot ik er net achter kwam dat een fout in mijn excel-gegevens had en een team had staan van 48mio.
Ik vond die MvdP discussie al zo raar, had zelfs geld om Valverde als luxe aanvaller mee te nemen.
Terug naar de tekentafel.
Ben nu wel redelijk uit mijn sprintersteam denk ik: Cav, gaviria, demare, bauhaus, girmay, teuns en albanese moeten het gaan doen. Ergens voelt het een beetje zwaar...maar zou niet weten waar ik nog kan besparen. Cav wisselen voor nizzolo is ook wel weer een zekere kopman opofferen.. Zijn motivatie zal groot zijn om te laten zien dat hij in de Tour thuis hoort...Rijdt em niet uit denk ik (of ergens buiten tijd) en zet daarom voor de punten in op Girmay en demare. MVP is nu wel afgevallen, als herken ik heel erg de discussie hierboven dat met MVP je niet hoeft na te denken voor de eerste twee ritten.
Wat denken jullie over mijn sprintteam?
nb. Nog bedankt voor de tip om naar de bets te kijken. Cort heeft voor vanavond de selectie gehaald.
Verder merk ik overigens dat ik sommige renners niet opstel als ik alles invul, maar ze graag achter de hand houd.
'@Spinoza wanneer je denkt dat Cavendish niet gaat uitrijden, is die dan niet vrij overbodig voor je selectie. zie maar 4/5 sprinters kansen voor hem en als je denkt dat die eerder afstapt zullen dat er maar misschien 3/4 zijn. Gaviria of Demare kan je gerust captain maken in de sprints, zijn zeer steady met top 5 plaatsten dit jaar. zelf laat Cavendish het dit jaar nog wel is lopen als hij ziet dat hij niet meer kan winnen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.