Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 60 ... 197 198
lordnelom

'@ketjapmanis zie eigenlijk alleen tirreno etappe 7 als vlakke sprint, voor derest constant heuvelachtig parcours. wil hiermee niet zeggen dat je hem niet moet pakken maar het zou me verbazen wil Albanese meedoen in de sprint etappes

Ketjap Manis

'@lordnelom +Tirreno etappe 3, Clasica America, Clasica Comunitat. Maar daar zitten wel idd wat heuvels in, dus dat is ook een kwestie van interpretatie.

Matsoe

Trouwens, niet dat ik me eraan ga wagen, maar ene Jefferson Cepeda rijdt toch weer een prima voorjaar tot nu toe

Primavoormij

'@Matsoe die staat bij iedereen op de zwarte lijst

Pim96

Albanese reed vorig jaar ook aardig wat vlakke sprints (ook in de Giro). Kans dat hij af en toe mee sprint is best aanwezig. Ik zou hem alleen niet als je 5e of 6e sprinter zien. Meer een bonussprinter.

Zadelpen

Waar zal het gepeupel zich na de finish eerste etappe over buigen?

A; shit, wist ik maar dat het zo makkelijk was die laatste 5 kl

Of

B; shit, wist ik maar dat het zo lastig was die laatste 5kl

Laatst gewijzigd
lordnelom

het is vgm een hele handige renner als je naar het parcours kijkt aangezien ik weinig vlakke sprints zie en dat voor 750k

niek-vdv

Wat een vertrouwen in Mareczko hier, komt net terug van een blessure en klimt misschien nog wel slechter dan Kenny van Hummel.

Laatst gewijzigd
lordnelom

'@zadelpen klopt vorig jaar tour was Ewan de eerste etappe zelfs nog kanshebber, denk dat het nu hetzelfde verhaal zal zijn en dus B de optie zal zijn. misschien zelf maar even de laatste 5km gaan verkennen. je moet wat als je voor de winst wil gaan😀

Basementman

'@Zadelpen 100% B, wat jij als geen ander weet

@nasibal @Doe maar Renaat ja had afgelopen weekend berichtje gestuurd naar Oldani, die aangaf dat Mareczko de vlakke sprints gaat doen. Nu blijkt ook dat de beste man is opgenomen in de slektie.

Waarom zou iemand die dit forum leest/scant nadenken over Albanese als opvulsprinter? Er zijn al zoveel namen van 750K voorbij gekomen waarvan bijna zeker is dat ze gaan sprinten, terwijl over Albanese al heel iets anders voorbij is gekomen. Luie lezers

lordnelom

hoe denken jullie over het punten potentieel van Kamna, zie hem wel een etappe winnen maar dan zal je hem weer net niet hebben opgesteld of zou die net als G Martin in de vuelta 2020 en Hirschi en Barguil beide in de tour constant in de vluchten zitten en zo wel heel veel punten gaan pakken?

arjenzvob

Zoals ik al eerder zei: Kämna pakt de leiderstrui op de Etna. Tel uit je winst.

RvhC74

De laatste loodjes qua keuzes

Wat zijn de grootste issues bij de meeste wielerstrijders😉?

lordnelom

zie ook wel zoiets gebeuren en dan nog een weekje daarin rondrijden waar de top ploegen geen probleem mee zullen hebben. kan ook voor een andere renner weggelegd zijn natuurlijk

daandej

Zijn er nog leuke pics van 500 k ik heb er zelf nu 2 gall en skjelmose zien jullie er nog wat leuks tussen

Basementman

Kamna vind ik lastig te zeggen. Hij lijkt in goede vorm, maar dit is weer zo’n renner waarvan je niet weet wanneer je hem op moet stellen. Iedere bergetappe heeft ie van tevoren kans, maar hij zal zijn focus waarschijnlijk op 2 a 3 leggen, waardoor je vaak een plekje van iemand anders, die prima top 10 kan rijden, bezet houdt.

Ik zit nog met het laatste dubio. Inmiddels 7 sprinters en 10 klassement/bergmannen, 1 tijdrijder en 1 puncheur (wie o wie zou dat zijn?) . Nu 2.5 over en de twijfel tussen Girmay en Valverde. Beiden goed bij de punch etappes. Maar waar het hier vooral op aan komt: hoe vaak stel je ze op? Girmay potentieel iedere sprint en punch, Valverde potentieel iedere berg en punch. Girmay kans om top 3 puntentrui te halen, Valverde top 8 algemeen klassement. Ondanks dat het twee andere types zijn, is het een lastige keuze. Heb in principe genoeg sprinters, maar Girmay dus ook nog mogelijk in andere etappes. Iemand een (feitelijk juiste) gedachte over wie een hoger puntenplafond heeft?

Sjonge Jonge

We kunnen ook je hele teamselectie maken Daan, is dat een idee?

Is Kamna niet juist vrij makkelijk op te stellen? Vaak is vooraf wel duidelijk (ook afhankelijk van het koersverloop de dagen ervoor) wanneer de kans groot is dat de vlucht het haalt. Als er op zo'n dag ook nog wat bergen onderweg zijn, zou ik zeggen opstellen onze vriendelijke Duitser.

Laatst gewijzigd
daandej

Die heb ik al gemaakt , kijk straks maar naar me bovenaan de lijst

lordnelom

'@basementman Girmay

HansFuentes

Ik ben maar zo vrij geweest om een “Wielerflits Forum Poule” aan te maken voor alle “kenners” en “dorpspastoors” van dit forum. Kijken wie er uiteindelijk met de dikste score aan de haal gaat! 😃

Te vinden onder Wielerflits Forum Poule!

arjenzvob

'@Daan Als je zo goed bent, heb je onze hulp dus niet nodig. Succes.

nasibal

Die heb ik al gemaakt , kijk straks maar naar me bovenaan de lijst

Haha geweldig, dit kan ik wel waarderen :D

daandej

'@nasibal haha jaa waar maken mensen zich druk over mag toch gewoon vragen stellen

Primavoormij

Welke knecht van Ineos nemen jullie mee en waarom is het Porte?

Ludi

Ik pak carapaz mee als knecht van Porte.

1 2 ... 60 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.