Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 61 ... 197 198
Aberastuuurrriii

Neig steeds meer naar een sprintersploeg zonder Ewan en Cav met al die twijfels. 6 man in de top 10 inclusief je captain hoef je niet persé nummers 1 en 2 te hebben 😂

Basementman

Opa Porte is in de derde week genoodzaakt het stokje over te dragen aan de verrassing van de Giro, die maar een schamel miljoentje kost. Let op hem in de tijdrit en in de bergen zal hij per berg een plekje naar achter mogen plaatsnemen in de trein.

arjenzvob

Zoveel vertrouwen in Tulett ja, @Basementman?

zitvlees

is it Tuleettt to apologiizzee?
is it tulett now to say soorrry?

met zulke songteksten kan het niet anders dan fout gaan met hem

Ragnar Lolbroek

Scorito Old Skool: even de goedkope aanvallers Demarchi en De Gendt erin geklikt.
P.S. Ik heb ze er ook weer snel uit geklikt.

Kalikula

Hooggeleerd Wielerflitspubliek. Uw portemonnee bevat nog slechts 750.000€ en de ploegleider van dienst moet de cruciale keuze maken tussen Fortunato, Arensman en Oomen. Hij kan echter ook gokken op heuvel- en sprintpotentie Tesfatsion. Glazen bollen bestaan echter alleen in sprookjesboeken, maar wat zou uw keuze zijn?

Daan Brakenhoff

Achteraf pak je toch vaak de verkeerde Ineos knecht. Kies je voor Porte zul je zien dat Tulett en Sivakov het beter doen. En visa versa natuurlijk. Maar met Carapaz als topfavoriet zal je er toch waarschijnlijk een meenemen. Tulett mag mij verrassen, ik wacht nog met hem kiezen. Zwarte-lijst Sivakov zal nu wel weer top10 alg en top3 jongeren rijden maar als ik hem kies valt hij bij de start van de eerste rit. ‘Deur’ wordt het dan maar, hopen dat hij niet gaat sparen in de tijdritten…

Over de tijdritten gesproken, je zou toch bijna maar die Foss meenemen hé, anders wordt het tegen beter weten in hopen op Bardet enco.

En ‘Matje’ staat er momenteel nog wel in hier. Als hij rit 1 wint en Almeida ‘tegenvalt’ (plek rond de 10 (verwacht meest gekozen kopman na VDP)), pak je wel gelijk een groot aantal punten. Punten in het begin van zo’n ronde zijn eigenlijk wel goud waard. Zoals velen heb ik hierdoor vorig jaar mijn Tour verpest met slechte keuzes in de eerste etappes, waarna alleen maar aan het inhalen bent en je toch maar eens een gokje gaat doen met de ‘C’.

Al met al blijft het puzzelen tot en met vrijdag, waarna je gelijk alweer spijt gaat hebben van bepaalde keuzes. Ik kijk er al naar uit!

Basementman

Je moet ergens vertrouwen in hebben. Zoek vooral naar een jonkie die gaat verassen (op de Etna). Arensman heeft iedereen mee met zijn prijs en Tulett rijdt alleraardigst de laatste tijd. Daarvoor heeft hij echter wel hulp nodig van een ondermaatse Sivakov en Porte.

nasibal

Niet persé ondermaats. Inconsistent is ook goed. En daar kun je bij die twee prima van op aan.

Symen De boer

Ik ga denk het gokje nemen met Dumoulin meer die dit gokje ook aan durven?

CooperFish

Hoe wordt er gekeken naar Ben Tullet? Toch groot talent maar zie hem eigenlijk knechten deze ronde. Misschien team punten of is die daar te duur voor?

arjenzvob

Verassen op de Etna met al dat lava... Grote kans!

nasibal

Ironisch dat je die vraag stelt nadat er letterlijk op dezelfde pagina en de pagina er voor over hem gesproken wordt. Prima eerste post Cooperfish! Hulde!

Chef83

Joh nog 2 dagen dan kunnen we beginnen 💪

Symen De boer

Kun je in scorito in meerdere sub league's zitte ?

yoeri

Ik vraag me ook af of Albanese zich niet gaat mengen in de vlakke sprints. Heeft dat wel vaker gedaan in een vrij goed deelnemersveld. En met best goede resultaten. Ook Theuns vind ik lastig te voorspellen, of hij iedere sprint mee gaat doen. Áls Albanese mee gaat sprinten dan is het een geweldige koop, want hij kan ook meedoen in andere etappes.

La Primavera

Wat verwachten we eigenlijk van Tulett?

nasibal

Tollie Tullet, mooi duo met Geile Gallie.

edit: @Yung_RS lijkt je dit niet wat?

Laatst gewijzigd
zitvlees

Hi allemaal! Ik lees al jaren uitvoerig mee, nu eindelijk mijn eerste post!

Wat denken we hier van Tulett?

ditisdavid

Tulett is 20, kunnen we ook nog grappen over hem bewaren voor de komende 15 jaar? ;)

Cerebral36

In principe lijkt Gavazzi me de man voor de sprint maar die heeft nog geen deuk in een pakje boter gereden, Dus ook hier benieuwd wat Albanese gaat/mag doen...

nasibal

Allemaal goed en wel, maar wat verwacht je van Tullet?

Maestro Mello

Het schijnt dat er nog steeds mensen in de rij aansluiten voor de glazen bol van @hangtienietdanstaatie . Geen idee of hij weer aan het groene goud is geslagen?

La Primavera

Opvallend dat van de Ineos mannen Tulett hier nooit wordt benoemd.

De echte kenners zullen daar wel hun redenen voor hebben.

Ernestoxy

In principe lijkt Gavazzi me de man voor de sprint maar die heeft nog geen deuk in een pakje boter gereden, Dus ook hier benieuwd wat Albanese gaat/mag doen…

1 2 ... 61 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.