Mijn ploeg staat bijna alleen nog een aantal twijfelgevalletjes:
Heb nu nog cimolai als sprinter, een goede keuze of voor een andere optie gaan?
Yates meenemen?
Foss meenemen of zelfs mogelijk dumoulin?
En wat is de beste optie voor 1 miljoen als kamna al in de ploeg staat?
Mensen nog tips voor deze dillema’s voor een beginnend wielerliefhebber en scorito speler
'@ Hansking. Dan goedkopere optie nemen als Dainese. Ik denk dat die meer aan sprinten toekomt dan Cimolai. Ervan uitgaande dat Bol zijn prestatiecurve naar beneden blijft volhouden.
En ook Cort is nog wel interessant, maar bij hem is het nogal de vraag of hij mee gaat doen aan de massaspurts of dat hij het bij de punchetappes houdt En anders een half miljoentje extra vrijmaken. In de 2,5 miljoen klasse zitten ook wel een paar aardige opties. Vind ik, tenminste.
Ik gooi er nog een kleine herkansing in, laat uw kennis spreken:
Hooggeleerd Wielerflitspubliek. Uw portemonnee bevat nog slechts 750.000€ en de ploegleider van dienst moet de cruciale keuze maken tussen Fortunato, Arensman en Oomen. Hij kan ook gokken op heuvel- en sprintpotentie Tesfatsion. Glazen bollen bestaan echter alleen in sprookjesboeken, maar wat zou uw keuze zijn?
'@Kalikula
Oomen wmb meeste kans op top 10, maar zal evt moeten omschakelen naar een knechtenrol als Dumoulin of Foss goed staan. Arensman zal in principe knechten, maar kan best dicht in het klassement staan de eerste twee weken. Fortunato leuke gok voor evt klassement of vluchtetappes in de laatste week, maar kan ook weinig punten opleveren.
'@Hans
Er was ook al een subleague genaamd Wielerflits Sub-league'diegene die m heeft aangemaakt had m beter Wielerflits forum poule kunnen noemen
@Kalikula
Ik zit met hetzelfde probleem uit die prijsklasse;
Heb Theuns, welke er sowieso in blijft staan.
Albanese voor de sprint, maar vooral de meer lastige aankomsten.
Dan Valter, Arensman en Fortunato.
Van deze laatste 4 moet er eentje uit.... dan ben ik klaar
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.