Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 62 ... 197 198
Ernestoxy

A mi me gusta Tullet. Creo que ganara.

hansking

Mijn ploeg staat bijna alleen nog een aantal twijfelgevalletjes:

Heb nu nog cimolai als sprinter, een goede keuze of voor een andere optie gaan?
Yates meenemen?
Foss meenemen of zelfs mogelijk dumoulin?
En wat is de beste optie voor 1 miljoen als kamna al in de ploeg staat?

Mensen nog tips voor deze dillema’s voor een beginnend wielerliefhebber en scorito speler

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Andere optie voor Cimolai. Heeft Consonni in zijn team die eerste sprintkeus lijkt te worden. Voor die prijs of minder zijn er wel betere sprinters.
Yates meenemen
Foss en Dumoulin meenemen.
Als je Kämna al hebt is natuurlijk Tullett de beste optie voor 1 miljoen.

Laatst gewijzigd
hansking

Ik zie alleen niet snel welke optie er is voor een goedkopere/gelijke optie aan cimmolai. Snap er bij dsm weinig van, heb girmay zeker mee en theuns als opvulling van de sprintploeg

niek-vdv

Nog mensen hier die geloven in king Rein?
Is maar 500k en reed een goede klimtijdrit in Romandië en koersde aanvallend

Valvuillerdemoz

'@ Hansking. Dan goedkopere optie nemen als Dainese. Ik denk dat die meer aan sprinten toekomt dan Cimolai. Ervan uitgaande dat Bol zijn prestatiecurve naar beneden blijft volhouden.
En ook Cort is nog wel interessant, maar bij hem is het nogal de vraag of hij mee gaat doen aan de massaspurts of dat hij het bij de punchetappes houdt En anders een half miljoentje extra vrijmaken. In de 2,5 miljoen klasse zitten ook wel een paar aardige opties. Vind ik, tenminste.

Laatst gewijzigd
-Wielerfan

Is kamna een optie voor rit 1?

hansking

Ik twijfel persoonlijk ook erg tussen wie ik meeneem Foss of dumoulin. Foss jongerenklassement, Tom betere tijdrit en AK beide geen idee

hansking

'@valvuillerdemoz Gaviria was voor mij ook een zekere keuze. Bauhaus ken ik totaal niet als renner

Test

Don Gielius

Stel je had 45 miljoen en 20 plekken, wie zou jij dan kiezen? Ik las ergens dat die Tullet wel wat kan?

CoCo75

Test

Qtjelegend10

Heb gehoord dat Tulett zelfs de sprintkopman is bij Ineos.. Kan interessant zijn voor slechts 1 miljoen icm de teampunten voor Caraparapaz!

Erayse

.kelderman of foss….

kooltje

Nexxt

KissMyAce2.0

Maak je niet druk om sprinters. Met 20 klassementsmannen kom je een heel eind

nasibal

"Hoppa"!

HansFuentes

Er is inmiddels een "Wielerflits Forum Poule" aangemaakt! Het lukt me om 1 of andere duistere reden niet om de link hier te plaatsen (wat doe ik verkeerd ?). Desalniettemin is de poule gewoon te vinden via Wielerflits Forum Poule bij Scorito..

roburger

Dank Hans!

Kalikula

Ik gooi er nog een kleine herkansing in, laat uw kennis spreken:

Hooggeleerd Wielerflitspubliek. Uw portemonnee bevat nog slechts 750.000€ en de ploegleider van dienst moet de cruciale keuze maken tussen Fortunato, Arensman en Oomen. Hij kan ook gokken op heuvel- en sprintpotentie Tesfatsion. Glazen bollen bestaan echter alleen in sprookjesboeken, maar wat zou uw keuze zijn?

Thomberg

Pff al die gouden bekers daar 😅 die heb ik nog niet

Ik ga wel m’n Scorito naam naar Nasibal veranderen denk ik.. compleet willekeurige selectie maken en dan kijken wat er op dit forum gebeurt

nasibal

'@Thombeg

Moet je wel mijn 10 gouden bekertjes achter je naam fotoshoppen, anders is het niet geloofwaardig ;)

roburger

'@Kalikula

Oomen wmb meeste kans op top 10, maar zal evt moeten omschakelen naar een knechtenrol als Dumoulin of Foss goed staan. Arensman zal in principe knechten, maar kan best dicht in het klassement staan de eerste twee weken. Fortunato leuke gok voor evt klassement of vluchtetappes in de laatste week, maar kan ook weinig punten opleveren.

Barrygoal

'@Hans
Er was ook al een subleague genaamd Wielerflits Sub-league'diegene die m heeft aangemaakt had m beter Wielerflits forum poule kunnen noemen

@Kalikula
Ik zit met hetzelfde probleem uit die prijsklasse;
Heb Theuns, welke er sowieso in blijft staan.
Albanese voor de sprint, maar vooral de meer lastige aankomsten.
Dan Valter, Arensman en Fortunato.
Van deze laatste 4 moet er eentje uit.... dan ben ik klaar

alex_van_leeuwen

Hier ook de laatste keuzes en dan is de selectie definitief twijfel alleen nog om Kamna en Cavendish om te ruilen voor Dumoulin en Bauhaus

1 2 ... 62 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.