Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 69 ... 197 198
Basementman

'@Qtjelegend10 Het is je vergeven.

Ik zou gaan voor Bauhaus, Kamna en Skjelmose. Ulissi mooie renner, maar denk dat ie overal net te kort komt. Consonni er nog in proberen te fietsen zou ook geen kwaad kunnen, die lijkt redelijk stabiel te rijden en heeft geen geheim gemaakt van zijn doelen.

Fiepke

.

Daan Brakenhoff

Tipje:

https://youtu.be/UCIofbwfUgc

Astarloa

'@Qtjelegend10 Ok absoluut. maar op zich kan je best bepalen welke bergetappes zwaar genoeg zijn voor de favorieten om flink gas te geven zodat de kans klein is dat de vluchter(s) vooruit blijft/blijven. daarbij is Kamna nou een ideale renner om eigenlijk gewoon iedere bergetappe op te stellen als nummer 7,8 of 9 in je team.

nasibal

'@Daan

Mooi, die gasten onderschatten Tullet lekker.

Pimgu

Foss of Dumoulin

MRTKR

Test

arjenzvob

Welkom op het forum Pim. Wie denk jij die je zou moeten kiezen en waarom?

Matthijs_W99

Fff

La Primavera

'@nasibal Is it Tulett now to corrigeer jou?

nasibal

'@La Primavera

Nu nog niet, wel als Tullet over 3 weken iedereen de moeder heeft gefietst ;)

La Primavera

Tullet is dat het broertje van Sam en George Bennet?

Don Gielius

https://m.feltet.dk/nyheder/cort_om_giro-mission_har_droemt_om_det_i_mange_aar/

Boeiende lectuur.

Symen De boer

'@Don Gielius kun je dit ook voor ons vertalen mijn Noors is niet alnte best

Jommelb

Google translate. En inderdaad boeiende lectuur.

Ludi

Je kunt in je chrome heel makkelijk op "translate" klikken ;)

Titivoeckler

Hangt er denk ik ook vanaf hoe je hem wilt gebruiken. Dumoulin voor de tijdritten en wellicht nog wat mooie ereplaatsen of zoek je echt een vaste klassementsman erbij met tijdrit, dan foss

GlennTour

Wat Cavendish betreft als je zijn uitslagen dit jaar bekijkt:

Tour of Oman: 2de, 1ste en 6de tegen Gaviria, Groves, en Capiot als beste sprinters.

Tour of UAE: 16de, 1ste, 83ste en 26ste in de sprintetappes tegen Philipsen, Ackermann, Démare,..

Tirreno-Adriatico: 69ste, 27ste en 31ste in een etappe waar een sprinter won (Merlier, Ewan en Bauhauss)

Milaan-Turijn: 1ste tegen Bouhanni, Peter Sagan, Kristoff, Kanter. Zelfs Morkov werd nog 7de als lead-out.

Brugge-De Panne: 26ste tegen Merlier, Groenewegen,..

Circuit Cycliste Sarthe: 21ste, 10de en 3de. Niet helemaal vlakke etappes maar wel tegen Mads Pedersen en een Vanquelin.

Dus voor mij komt Cavendish tegen de grote sprinters als Ewan en Bauhaus tekort. Vanaf dat het een half meter bergop gaat eindigt ie achteraan. En gezien het aantal hoogtemeters deze Giro...als ie 4x meesprint zal het maximum er bijna uitgehaald zijn denk ik.

Ik blijf erbij. Vorig jaar Tour was zonder Ewan, Groenewegen, Jakobsen,...
En Philipsen en Merlier deden elkaar de das om.

daandej

Eerste etappe keuze nog tussen valter of demare kan demare die klim aan?

Antonini

Julius van den Berg, een zeer verrassend donker paard, heel erg donker dat wel

Qtjelegend10

'@Basementman ja door dat interview met Bauke twijfel ik ook wel over de Skelter. En over Consonni ben ik met je eens, Cofidis is volgens mijn Frans ook vrij duidelijk over wie de kopman in de sprints is. Zie hem best verrassen voor de paarse trui.

@Astarloa daar heb je een punt. Heb alleen niet per se altijd ruimte voor zomaar een 7/8/9e man maar dan moet ik dat misschien inbouwen..

Jommelb

Ter info:
De voorspellingen volgens feltet voor het AK:
*****Carapaz
**** Almeida, MAL
*** Landa, Yates, Carthy
** Dumoulin, Porte, Bardet, Ciccone
*Valverde, Hindley, Kelderman, Bilbao, Arensman

Toch Carthy wel vrij hoog. Wordt hier nauwelijks genoemd. Zijn er mensen die een gokje met Carthy gaan wagen?

Don Gielius

grote sprinters als Ewan en Bauhaus

Wat je hier soms toch leest.

arjenzvob

Fijn dat verrassen nu zo vaak goed gespeld wordt ;)

En nu iets verrassend: Matje gaat bij mij niet mee. Ik heb geanalyseerd en ontdekt dat ik alternatieven heb. Misschien blijkt het uiteindelijk verassend omdat ik mijn ambities in vlammen op zie gaan, maar ik sta achter mijn keuzes en heb in de breedte kunnen investeren.

Kalikula

Ik kan het zo snel niet vinden, maar is Fiorelli of Modolo nou sprinter van dienst bij Bardiani?

1 2 ... 69 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.