Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 70 ... 197 198
Kadare

Zou Magnus denken dat Marijn meegaat in plaats van Julius?

arjenzvob

Modolo voor de vlakke sprints en Fiorelli voor de wat lastigere aankomsten.

https://www.bardianicsf.com/en/giro-ditalia-official-line-up-here-the-selection-of-the-8-stage-hunters/

Punchbox

'@JommelB, ik heb Carthy ook vaker voorbij zien komen als tip maar durf het toch niet met hem aan eerlijk gezegd.

Astarloa

Bij mij ook niet Arjen, inderdaad genoeg goede alternatieven voor een veel goedkopere prijs.

@Kalikula, denk zelf voornamelijk Fiorelli, Modolo is wel klaar met zijn sprintjes. daarbij is Fiorelli ook goed in te zetten in de heuveletappes.

Stijn Lemmens

Mijn team is klaar en ik ben er fier op zal morgen in de loop van de dag wel gaan posten

Gegroet

Laatst gewijzigd
Bertsu

Ik ben er klaar voor/mee.
Hoop dat het hard gaat de 1e etappe en dat de sprinters moeten lossen. Daarna Tom oh Mathieu voor het roze!

Kalikula

Dank.

pirazzi

Mathieu vrijdag het roze en Tom zaterdag!

Basementman

'@arjenzvob Ik denk dat je verrassende keuze verassend uit gaat pakken. Zie Mathieu ook nog wel top 10 rijden in tijdrit en zal bij het gros van de vluchtetappes t/m week 2 zich (en ons) gaan vermaken. Kan lekker vrij koersen, en je hebt vorig jaar in de Tirreno en Tour gezien wat er dan gebeurt. Sterkte!

Laatst gewijzigd
Behatzailea

Cort gaat dus niet voor de massasprints. Nou was dat natuurlijk al redelijk te verwachten. Maar hij wil wel voor een etappezege gaan. Is hij dan alsnog zijn 1.5M waard?

arjenzvob

Dank je @Basementman, maar iets zegt me dat je het me vooral niet gunt na mijn grapje haha. Zoals ik al zei, ik heb alternatieven. Als Matje wint vind ik dat prachtig. En als mijn cap dan nr.2 wordt scheelt dat niet zo gek veel punten hoor.
Ik weet dat ik een risico neem, maar met Matje voelde én m'n AK/Klim-team én m'n sprintteam iets te smal en nu prima.

oborobo

Basementman
Heb je nog renners gesproken?

Guido Maltempi

Contador tipt MvdP voor het eindpodium, naast Carapaz en Almeida. Zou hij z'n prijskaartje in dat geval waard zijn denken jullie?

floda

Ploeggenoot van winnaar eerste etappe krijgt 30 punten. Dus voor de MvP weigeraars, je kunt ook gewoon een goedkope ploeggenoot opstellen

Ludi

Zeker Guido.

@floda: lijkt me enorm matige keuze in het algemeen.

Laatst gewijzigd
niek-vdv

'@Floda
In dat secnario haalt Van def Poel er als captain ook wel 126 natuurlijk. Als ik MvdP niet zou nemen dan zou ik ook niet inzetten op zijn teampunten.

Basementman

Goed dat je het zegt Floda, Marezcko er toch maar weer infietsen dus...

Ik gun je de wereld, Arjen. Ben hopelijk niet zo kleinzerig.

@oborobo neinn geen respons van de anderen, maar in de teamartikelen is eigenlijk alles aan bod gekomen, waardoor het ook niet veel meerwaarde zou hebben. Julius vd Berg in het artikel van Cort vind ik dan wel weer ve(r)rassend.

Wat denken jullie eigenlijk van Tulett?

Laatst gewijzigd
geelinlatourette

'@basement loop je weer niet op tuletten?? Gewoon lachend er in klikken en blij zijn met de teampunten die hij binnen harkt, eigen punten zijn bonus…

Phoenix0000

Teampunten Ineos lijkt me niet optimaal om op te gokken.
Zijn betere alternatieven in dat opzicht.

Als Almeida etappe 1 wint zijn het trouwens 34 punten voor elke ploeggenoot.

drop drover

Baal toch wel een beetje van Cort.
Die lijkt er de eerste 2 etappes weinig fiducie in te hebben.

hansking

Een moeilijk dilemma...... Bauhaus + tullet of Nizzolo+ skjelmose. Waarbij ik verwacht dat Bauhaus niet uitrijdt en nizzolo mogelijk een gooi naar de trui doet. Mensen tips?

Valvuillerdemoz

Tullett or not Tullett, is dat de vraag?

Dion

Ik ben vandaag toch minimaal 10u bezig geweest om alles terug te lezen. Vermakelijk wel, veel wijzer ben ik er ook niet van, behalve dan dat ik toch overtuigd ben door @Nasibal VDP wederom niet mee te nemen. Had hem er blind ingeklikt terwijl ik vorige Tour toch hem weloverwogen thuis liet wat uiteindelijk een bekertje opleverde. Afgelopen Tour was hij volgens mij uiteindelijk net z'n prijs niet waard, en hoe groot is de kans dat hij z'n prestatie daar gaat overtreffen?

Dan een vraagje van mijn kant. Zijn er mensen van plan voor een 14+6 tactiek of soortgelijk team te gaan? Ik heb nu een team met 13 kleppers, 6 renners van 750k en de halve slijterij. Ben normaal zelf meer van een wat breder team maar met de kwaliteiten in de 750k categorie deze ronde heb ik het idee dat dit wel op te vangen is:

Arensman en Valter als 9e en 10e man voor de bergen, Theuns en Morkov als opvulling voor vlakke ritten, Tratnik voor de 2 tijdritten en mogelijk overgangetappes en Albanese als opvulling voor de wat zwaardere sprintritten en ook voor de vlucht.

Zadelpen

Aangezien de Tour vrij snel volgt op onze Giro zege is er eigenlijk geen tijd voor een fatsoenlijke huldiging. Daarom hebben wij die gisteravond gedaan. In één woord: het was fantastisch! De mensen stonden zeeëndik te luidkelen.

Zadelpen! Zadelpen! Zadelpen! Was er helemaal geroerd van, hoe team Zadelpen zo leeft in het land. Sta je eigenlijk nooit bij stil als je zo goed presteert zoals wij dat doen.

Bedankt! En we zullen het nooit, nooit vergeten.

WCEendT

Hoi! Mijn eerste post ooit.

Tagliani of Felline als 9e sprinter?

1 2 ... 70 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.