Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 71 ... 197 198
WCEendT

Ik zie nu dat Wesley Kreder ook start, wint die niet heel vaak in Azië?

nasibal

Het Appgroepje is nog wakker zie ik. Hoe denken julie trouwens over Tullet?

Franky122

Het is al 2 uur, Tullet om daar nog een oordeel over te geven.

Dion

Ik ken de beste renner niet zo goed. Qua uitslagen lijkt het wel op een jongen met veel potentie, alleen in zo'n eerste grote ronde verwacht ik niet dat hij mee kan als het er echt op aan komt. Is er bekend wat zijn rol is binnen de ploeg? Krijgt hij de vrijheid om zichzelf te ontdekken of volle knechtenrol voor Carapaz?

WCEendT

Beetje interviews luisteren op de late avond. In 'het appgroepje' is het #YearofPanda, of toch niet... "Panda staat er bij mij niet in op het moment".

Tullett nog geen seconde over nagedacht, wel een team staan met Castroviejo. Of als alternatief een team met Porte. Tullett zijn tijdrijderskwaliteiten misschien wat beter dan Castroviejo tegenwoordig, maar het zou wel heel fijn zijn dat de Ineos knecht die ik selecteer ook nog actief is in de 3e week en het liefst gewoon Verona haalt.

G sluimer

Mooi spel

Papa Bart

Tullett koerst nog met het speentje van zijn moeder in de bek. Hoezo is dat ventje überhaupt onderwerp van een overweging? Hij komt er per 2024 heel misschien in, als hij zichzelf heeft bewezen dat de Stelvio beklommen kan worden zonder luier.

Dan zijn er ook nog nominaties voor de oude garde, zoals Ullissie, Ome Magnus, en opa Porte. De kans op de zestiende plaats of minder mag niet onderschat worden. Van die belegen kwiebussen die menen dat ze nog één keer op de finish foto zullen figureren… Pffffff

Ga wel mijn team nog eens compleet overhoop halen. Dat dan weer wel. Gewoon omdat het kan.

Snakes
DeHaai

.

BlingSagan

'@Dion
Hier 4 renners van 750k en 2 van 500k.
Dat lijkt wel op 14 + 6. Achteraf vallen mijn goedkope renners vaak tegen. Maar vooraf denk ik zeker 2 van die 6 regelmatig op te stellen.

Maurimaler

Moet de laatste beslissing nog maken wordt het Ciccone + Cavendish/ Porte + Démare?
Of pak ik gewoon Ciccone+ Démare+ 500k

Ciccone verwacht ik wel in de eerste etappe hoewel hier niet over gesproken wordt.
Daarna zie ik hem rond plek 10rijden in het klassement.
Als dat faalt gaat hij gemakkelijk mee in de vlucht.

Cavendish is gewoon ronduit slecht dit seizoen maar zie hem met een goede sprinttrein en motivatie voor Tour wel nog top 5 sprinten met een paar top3.

Porte zou je kunnen opstellen voor de tijdrit maar dat is het ook niet echt meer, daarna zie ik hem net zoals Ciccone rond plaats 10 binnen komen, maar denk dat Ciccone eerder nog gaat sprinten voor ereplaatsen dan Porte, maar Porte krijgt hoogst waarschijnlijk wel team punten van Carapaz. Maar de vraag is natuurlijk in hoeverre moet hij knechten?

Démare is ook niet zo goed bezig dit seizoen maar nog wel iets constanter dan Cavendish en kan ook beter een heuvel over+ Démare heeft meer kans op uitrijden.

Laat het maar weten zou ik zeggen 😉.

Maurimaler

En zouden jullie nog eens kunnen zeggen welke poule het is van de 2
Merci

Ketjap Manis

Toch leuker als je zelf de knoop doorhakt? Zet de renners naast elkaar in een excel en reken uit van welke combinatie renners je de meeste punten verwacht. Achteraf balen van je eigen keuze is makkelijker te accepteren.

Voorwiel

Ik zie dat een zogenaamde zwarte lijst veel deelnemers beperkt in hun keuzes, ik doe hier zelf ook vrolijk aan mee…

Moeten we niet een praatclubje opstarten over deze renners en onze gevoelens zodat we niet vertroebeld raken door onze zwarte lijstjes…?

WilliamS23

'@Mauri, heb jij de luxe dat je 21 renners kunt kiezen?

Laatst gewijzigd
ProScoritoManager

'@Glenn Cav z'n resultaten dit jaar spreken nog niet echt tot de verbeelding idd, maar was dat niet vorig jaar voor de Tour ook het geval? Ik meen dat je dat ook vaker ziet op latere leeftijd, dat renners meer hun momenten moeten pikken. En dan zou ik er toch niet van staan kijken als deze Giro, met een volledig op hem afgestemd team én intrinsieke motivatie omdat eventuele Tour deelname als een wortel voor hem wordt gehengeld, dat moment zou kunnen zijn.
Maar eerlijk is eerlijk, jouw lijstje met recente resultaten doen me wel nog sterker twijfelen om hem niet te vervangen voor Bauhaus en met die 1M de rest van mijn team te versterken..

Jommelb

Ik vind de wel/niet MvdP toch een vrij groot vraagstuk. Ik zou het inderdaad ook liever met andere renners doen zoals @arjanvzob, maar die lijken me toch een stuk minder zekerheid te geven op een top 5 plek in zo'n etappe.

Je wil renners die het in die heuvel/punchetappes vanuit de vlucht en vanuit het peloton zouden kunnen. Ik zie bijvoorbeeld:
Girmay (eerste grote ronde)
Cort Nielsen (hoe fit is hij?)
Valverde (bijna net zo duur, kan natuurlijk nog wel andere punten meepakken)
Covi/Ulissi (vraag me af hoe ze het gaan verdelen en hoeveel vrijheid ze echt krijgen, want Almeida kan dit ook)
Almeida (maar wanneer komen de AK mannen er echt aan te pas.
Albanese (lijkt me een goede optie, maar wel van een kleine ploeg)
Narváéz (vrijheid??)
Swift misschien (maar ja, vrijheid??)
Vendrame (mwah)
Ballerini?
Tesfatsion (kan hij het op dit niveau
Schmid?
En misschien de sprinters die een bergje over kunnen, maar ze lijken allemaal niet heel goed te klimmen de laatste tijd

Naar mijn idee allemaal veel minder zeker dan vdP. Ik ben wel benieuwd of jullie over deze namen anders denken of dat jullie heel andere namen in het vizier hebben (al snap ik dat je niet alle kaarten op tafel legt).

Ludi

Een zwarte lijst houden is het eerste wat je moet vergeten. De renners hebben een prijs en voor iedere te overwegen renners is er een bepaalde prijs waarmee hij mee moet/mag.

Odin

'@jommelb

Prima alternatieven maar zoals je zelf aangeef is bij deze renners het lastig om te weten wie dan het beste alternatief is en dan nog is de kans groot dat die vaak achter MVDP eindigt in de ritten waar je hem
Op zou willen stellen.

Dus ik zeg gewoon MVDP meenemen, wat niet wegneemt dat je een aantal van bovenstaande renners ook mee kan nemen.

Jommelb

'@Odin
Ja de kans is groter dat ze achter hem eindigen dan voor hem, maar ik heb liever een renner van 750K die vrij constant 3e wordt dan één van 3M die dan 1e wordt. Ik ben vooral benieuwd of anderen deze renners stabieler inschatten dan ik of mogelijk andere namen hebben (al snap ik dat daar niet mee gestrooid wordt dan;))

mas22

Ik ben er wel aardig uit denk ik. Er zijn eigenlijk altijd wel 2 a 3 renners die ik ook nog wil, maar dan moet ik er weer iemand uithalen die ik ook wil en dan wil ik die er weer inpuzzelen :)

Voor mijn gevoel mis ik nog wel een extra aanvaller voor de ontsnappingen, maar dat is altijd een complete crapshoot.

Zal er later vandaag nog een laatste blik op werpen, omdat ik 2 750K renners heb waar ik nog wat over twijfel. In de 750K groep zitten veel leuke opties, dus misschien dat ik daar nog iets aanpas. Maar zou ook kunnen dat ik er een 1M + 500K van maak.

Coene18

test

JesperRenrad

Ik merk dat ik na het spelen van vele wielerspellen, met prima resultaat, nog steeds bij elke post begin te twijfelen. Bij elke mening spoel ik zo mijn hele aanvalsplan door het Tulett. Soms lastig om niet op alles te happen en tulett it go....

Iemand een mening over Ben? Of zit ik niet op tuletten en ben ik tulett?

KV

Dat lijkt mij inderdaad DE vraag: het klopt dat na VDP er altijd gaan zijn die 2-9 worden (en uiteraard gaat hij ook niet al zijn etappes winnen), maar het risico op sterke variatie lijkt mij voor die anderen een stuk groter en als jouw cap dan toevallig 18de wordt scheelt dit een hoop punten. Als die variatie toch beperkt is (of als VDP underperformed) dan haal je uiteraard (in theorie) voordeel uit jouw goedkopere keuze. Aan de andere kant zijn de daaropvolgende “upgrades “ in AK of sprintteam in werkelijkheid niet altijd een upgrade.

Donnie D

Wat een heerlijk tijdverdrijf weer om alles terug te lezen. Ik zou graag meedoen met de inhoudelijke gesprekken, maar heb helaas niet genoeg tijd daarvoor.

Ik vroeg me af, is er iemand die een Excelsheet heeft met alle gegevens van de rijders die meedoen? Zou me enorm helpen :)

1 2 ... 71 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.