Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 77 ... 197 198
madeinstars

Nogal een verschil tussen Yates en Bilbao though. Ga je dat met 1,5 miljoen oplossen?

MightySosa

'@hansking Daar heb ik even een tijdje aangedacht, ,maar onderaan de streep pakt hij altijd meer punten dan een Bilbao bijvoorbeeld. En ik weet ook niet of die plekken die gaat upgraden het punten totaal super om hoog gaan trekken.

nasibal

Het moeilijke aan een Yates is dat je weet dat hij heel goed ergens weer een bedroevende dag kan hebben. Maar zeg eens eerlijk, welke renner zit er nog níet in je team waarvan je zeker weet dat hij die bedroevende dag níet gaat hebben?

Primavoormij

'@Niek-vdv waar lees jij dat Skelmose voor de eerste witte trui gaat (neem aan dat je daarmee bedoelt dat hij etappe 1 hoog wil eindigen)? Ik haal dat niet uit dat Feltet artikel.

João Bicicleta

Trek rijdt toch al in witte truitjes?

oborobo

Wat gaat Dumoulin doen?
MAL of Landa?

MightySosa

'@Ditwashet Dat imago komt ook omdat er van hem verwacht wordt dat hij eerste kan worden. Ik probeer dat nu los te laten en te kijken wie ik voor hem kan vervangen en hoeveel zij in punten zouden kunnen opleveren.

zitvlees

Dumoulin? Die gaat zometeen terug naar het hotel. Laatste teambespreking in de bus, nog één keer langs bij de mechaniker om het materiaal te controleren en dan een bord pasta eten en de spanning eraf halen met een kleine borrel. MAL en Landa zijn iets soortgelijks aan het doen nu. Misschien in een kleiner busje, met een kleiner fietsje, een kleiner bordje pasta en een kleinere borrel.

Succes!

nasibal

'@Zitvlees

Dumoulin gaat ook nog een paar keer in z'n dagboekschrijven, een potje huilen en een boom knuffelen. Welke invloed dat heeft is een mooie vraag voor de avondetappe.

@Tompot
Helemaal mee eens, ik heb ook echt niets met dat ventje. Vind het gevoelsmatig een naar mannetje.

Laatst gewijzigd
Cascoigne

Denk dat alle jongeren morgen de witte trui wel willen pakken. Bold statement van Skjelmose hoor.

Nylz

Mocht je de ultieme Scorito-tip willen horen (en een leuk liedje):

https://open.spotify.com/episode/1aOSLPoQIoDSqJSygxZfy2?si=reGSg51ARamPnZHjUfvymg

Hinault94

Ik had hier een pagina of 20 geleden gelezen dat er iemand hier op het forum tagliani aangaf als sprinter van drone hopper. Is er iemand die hier nog verdere info over heeft, of waar dit te lezen valt ? Heb hier zojuist een artikel gelezen over drone hopper en daar vernoemen ze hem niet eens.

RemcovanderMaas

Ik heb Dumoulin er ook in gefietst, alleen had ik Dark Horse van Katy Perry op staan …..

nasibal

Heb hier zojuist een artikel gelezen over drone hopper en daar vernoemen ze hem niet eens

Hoe oud is dat artikel, Tagliani is pas later toegevoegd. Onbedoeld ook, want hij zou in Hongarije starten.

Dat hij in Hongarije zou starten zegt een hoop. Dat ze hem uit Hongarije trekken als vervanger van Grosu (en restrepo) die ze 'hun sterkste sprinter' noemen ook. Z'n resultaten opzich ook.

Antonini

Die 100 punten per miljoen is echt onzin. Je moet vooral weten wanneer je iemand kan opstellen en hij moet punten pakken. Daarom zijn sprinters ook zo duur.

Als Yates in de laatste week 350 punten weet te pakken dan past hij prima in je team. Echter als hij geen top3 in het eindklassement rijdt, dan zal hij lastig tot dat aantal weten te komen. Mede ook omdat ik hem voor de laatste week weinig punten zie pakken.

Hinault94

'@nasibal artikel is van vandaag.

https://www.wielerflits.nl/nieuws/giro-2022-drone-hopper-androni-giocattoli-met-tesfatsion-sepulveda-en-cepeda/

Is wel een artikel van wielerflits, niet van het team zelf.

Behatzailea

Iemand die overweegt Carapaz thuis te laten? Misschien een beetje extreem, maar zijn die punten op te vangen met een Foss en Bardet?

zitvlees

Als Foss wint en Carapaz valt, ja.

Behatzailea

Soms moet je een risicootje nemen. Maar Carapaz gaat dus mee.

nasibal

'@Hinault

Is wel een artikel van wielerflits, niet van het team zelf.

Hier zit het hem in denk ik ;)

Gladiool

Ik neem Yates inderdaad niet mee. Carapaz is mijn kopman, dus voor 4 miljoen vind ik Yates erg duur voor me, zeker als ie niet top drie zou rijden, en dat kan zomaar.

Milaan-San Barto

Heb mn teampje bijna af --> 17 renners:
- 7 x klassement (€ 24 mil) --> Porte gezien als klassementsman
- 6 x sprint (€ 11,5 mil) --> inclusief Theuns en Albanese
- 1 x aanvaller (€ 3 mil) --> Rara wie zou dat zijn?
- 3 x klimmer (€ 2,5 mil) --> Aanvallers + mogelijk witte trui

Heb dus nog € 4.000.000 over voor 3 plekjes.
Op de shortlist:
- Bilbao, Consonni, Ciccone, Dainese, Pozzovivo, Ulissi, Covi, Tratnik, Ludvigsson, Rota, Gall

Neig zelf naar:
- Ciccone + Pozzovivio + Ulissi

Maar heb het idee dat ik dan iets te veel klim/klassement heb

Alternatieven:
- Bilbao + Tratnik + Covi
- Consonni + Pozzo + Ulissi
- Ciccone + Dainese + Ludvigsson/Rota/Gall

Wat denken jullie dat een goede invulling is voor mijn laatste 3 plekjes?
Beter een sprintertje erbij? Of toch een klim/klassementsman of aanvallertje?

Bode80

'@Ditwashet

De podcasts van de Rode Lantaarn vind ik juist 1 van de betere om naar te luisteren.
Bij De Grote Plaat ben ik dit keer voortijdig afgehaakt. Daar was de chemie tussen de sprekers ver te zoeken.

nasibal

Ik sluit me aan bij Ditwashet. Hoewel de podcasts van de Rode Lantaarn inhoudelijk soms vermakelijk kunnen zijn, komen ze over als een stel giechelende jongens die zichzelf veel te grappig vinden en net iets te overdreven hun best doen om dat ook echt te zijn.

Deze podcast van de wielerboys kende ik nog niet. Ze hebben er inderdaad de ballen verstand van (of doen alsof) maar dat is prima. Vermakelijk, lekker normaal, en luistert makkelijk weg. Prima jingle ook.

KV

Al die podcasts komen mijn strot uit. Dat het maar begint! En morgen waarschijnlijk alweer ergens om vloeken.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 77 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.