Dumoulin? Die gaat zometeen terug naar het hotel. Laatste teambespreking in de bus, nog één keer langs bij de mechaniker om het materiaal te controleren en dan een bord pasta eten en de spanning eraf halen met een kleine borrel. MAL en Landa zijn iets soortgelijks aan het doen nu. Misschien in een kleiner busje, met een kleiner fietsje, een kleiner bordje pasta en een kleinere borrel.
Succes!
'@Zitvlees
Dumoulin gaat ook nog een paar keer in z'n dagboekschrijven, een potje huilen en een boom knuffelen. Welke invloed dat heeft is een mooie vraag voor de avondetappe.
@Tompot
Helemaal mee eens, ik heb ook echt niets met dat ventje. Vind het gevoelsmatig een naar mannetje.
Ik had hier een pagina of 20 geleden gelezen dat er iemand hier op het forum tagliani aangaf als sprinter van drone hopper. Is er iemand die hier nog verdere info over heeft, of waar dit te lezen valt ? Heb hier zojuist een artikel gelezen over drone hopper en daar vernoemen ze hem niet eens.
Hoe oud is dat artikel, Tagliani is pas later toegevoegd. Onbedoeld ook, want hij zou in Hongarije starten.
Dat hij in Hongarije zou starten zegt een hoop. Dat ze hem uit Hongarije trekken als vervanger van Grosu (en restrepo) die ze 'hun sterkste sprinter' noemen ook. Z'n resultaten opzich ook.
Die 100 punten per miljoen is echt onzin. Je moet vooral weten wanneer je iemand kan opstellen en hij moet punten pakken. Daarom zijn sprinters ook zo duur.
Als Yates in de laatste week 350 punten weet te pakken dan past hij prima in je team. Echter als hij geen top3 in het eindklassement rijdt, dan zal hij lastig tot dat aantal weten te komen. Mede ook omdat ik hem voor de laatste week weinig punten zie pakken.
Heb mn teampje bijna af --> 17 renners:
- 7 x klassement (€ 24 mil) --> Porte gezien als klassementsman
- 6 x sprint (€ 11,5 mil) --> inclusief Theuns en Albanese
- 1 x aanvaller (€ 3 mil) --> Rara wie zou dat zijn?
- 3 x klimmer (€ 2,5 mil) --> Aanvallers + mogelijk witte trui
Heb dus nog € 4.000.000 over voor 3 plekjes.
Op de shortlist:
- Bilbao, Consonni, Ciccone, Dainese, Pozzovivo, Ulissi, Covi, Tratnik, Ludvigsson, Rota, Gall
Neig zelf naar:
- Ciccone + Pozzovivio + Ulissi
Maar heb het idee dat ik dan iets te veel klim/klassement heb
Alternatieven:
- Bilbao + Tratnik + Covi
- Consonni + Pozzo + Ulissi
- Ciccone + Dainese + Ludvigsson/Rota/Gall
Wat denken jullie dat een goede invulling is voor mijn laatste 3 plekjes?
Beter een sprintertje erbij? Of toch een klim/klassementsman of aanvallertje?
Ik sluit me aan bij Ditwashet. Hoewel de podcasts van de Rode Lantaarn inhoudelijk soms vermakelijk kunnen zijn, komen ze over als een stel giechelende jongens die zichzelf veel te grappig vinden en net iets te overdreven hun best doen om dat ook echt te zijn.
Deze podcast van de wielerboys kende ik nog niet. Ze hebben er inderdaad de ballen verstand van (of doen alsof) maar dat is prima. Vermakelijk, lekker normaal, en luistert makkelijk weg. Prima jingle ook.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.